Tuli Lipolle kunnon selkäsauna. Syyt siihen selvisivät toki katsomossa olleille.Rumasti turpaan Raksilassa Kuopiolta. Kyllä Kuopiolta.
Lehdistötilaisuutta missään. Tuus nyt @Observer selittään.
Tuli Lipolle kunnon selkäsauna. Syyt siihen selvisivät toki katsomossa olleille.
Ottelun sykähdyttävin hetki nähtiin avausjaksolla Lipon neljännen sisävuoron aikana kun pelituomari jonka nimeä en enää muista kutsui paikalle järjestyksenvalvojat ja pyysi heitä poistamaan 3-puolella katsomossa istuneen Paulin pois katsomosta, kertoi että ottelu ei jatku ennekuin mies poistuu katsomosta. Hänhän on Lippo-peleissä käyville varsin tuttu ja näkyvä hahmo.
Ei. Eikä Pauli mitään sellaista edes huudellut. Arvosteli tuomaria tapojensa mukaisesti.Oliko Kuopio Herrrrrrmona =)
Ei. Eikä Pauli mitään sellaista edes huudellut. Arvosteli tuomaria tapojensa mukaisesti.
Tässä vielä tilannekertaus: Tuomari oli tuominnut mielenkiintoisella linjauksella ja yleisö oli tuohtunut. Eräs Lipon pitkäaikainen kannattaja, joka pelissä äänekkäästi esillä oleva herra huusi tuomarille: Älä lyö, minä lyön, minulla on aikaa mennä linnaan. Tuomari kuuli/ymmärsi väärin, että häntä oltaisiin uhattu tappaa. Näinhän asia ei ollut ja tämäkin tuomarin kanssa käytiin läpi lopulta hyvässä yhteishengessä. Sanamuodoista viis, tuomarilla on kuitenkin oikeus pyytää katsojaa poistumaan ja tämän päätöksen hän oli tässä vaiheessa jo tehnyt. Katsoja siirrettiin järjestysmiesten toimesta katsomosta sivuun. Koska kyseessä oli pitkän linjan Lippo-fani ja meidän kokemuksen mukaan ei millään tavalla vaarallinen tai haitaksi muuten (huutelee äänekkäästi jokaisessa ottelussa, joskus aiemmin myös tätä samaa fraasia käyttäen), pyysimme häntä vielä palkintoraatiin ja palkitsemaan pelaajat. Toki selvitettyämme hänen kanssa ensin, että ylilyönnit huutelun osalta tulee jättää pois. Emme hyväksy missään nimessä uhkaavaa käytöstä. Tämä ei kuitenkaan ihan sellaista ollut, vaikka näin internetistä lukemalla näin voisi tulkita. Loppujen lopuksi kaikki siis ok ja hyvässä hengessä päätettiin ottelu sekä tuomarien, että kyseisen henkilön osalta
Lipolle harmittava tappio mutta matka jatkuu.
Lipon kannattajaa tappio harmittaa.
Siis mitä? Eikö vastustajan peliä saa häiritä huutelemalla? Käy kertomassa tuo vimpeliläisille.Kun on vähän tavannut sellaisia huudella aina vastustajalle. Mutta tosiaan. Kolmospuolelta ennenkin on joitakin uhattu poistaa kun huutelevat mitä sattuu häiritäkseen vastustajan peliä.
Siis mitä? Eikö vastustajan peliä saa häiritä huutelemalla? Käy kertomassa tuo vimpeliläisille.
Mä olen vähintään melko-kannattaja. Lippo kuuluu oikeasti Superiin. Fakta mikä fakta!En todellakaan kannata Lippoa.
Mä olen vähintään melko-kannattaja. Lippo kuuluu oikeasti Superiin. Fakta mikä fakta!
Ymmärrän tuon episodin päätöksen, koska tuomarina ei tarvitse sietää ihan mitä tahansa. Maksavilla katsojilla on oikeus ilmaista mielipiteensä, mutta hyvän maun rajan täytyy olla myös huuteluiden osalta. Esim. itse olen vetänyt tuon rajan katsojien osalta omaan tai kenen tahansa perheeseen kohdistuvaan rankan vittuilun kohdalle tai tuon mainitsemassasi tapauksessa olleeseen tappouhkaukseen tai vastaavaan älyvapaaseen käytökseen. Näitä tapauksia urallani on ollut kaksi kappaletta.Lipon naamakirjasta seuran kommentti kyseiseen episodiin.