Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2018

hölmöt

Vs: Oulun Lippo 2018

Observer huudattaa ja pikkuihmiset uivat pyydykseen. Pitäisi vähän ymmertää mikä on homman nimi.

kekikicksass

KeKille tsemppiä ykköseen ja Lipolle superiin. Noin, nyt on molempia kehuttu.

MieVaan sanoi:
Ok, käy järkeen ja sulla on ilmeisesti perusteltu syy epäillä että Vihtkari ei puhu pelkkää totta = toimittaja ei ole harjoittanut lähdekritiikkiä vai tarkoititko, että Vihtkari ei nykyisen viitekehykšnsä takia ole sovelias haastateltava juttuun vaan olisi pitänyt jututtaa vain Korhosta? Sekin käy järkeen kyllä.

Eiköhän noille Vihtkarin väitteille ole saatu riittävästi varmistusta. Korrektia olisi toimittajalta ollut mainita, että Vihtkarin asema muuttuisi, mikäli Lippo pudotettaisiin sarjasta

En oikein tiedä onko budjetoitu sillä olettamuksella, että joukkue menestyy kun palkkojen maksu ollut myöhässä ja puutteellista koko kalenterivuoden

Lipon suhteen olemme viisaampia alkuviikosta, silloin joukkue julkistetaan. Kuten jo aiemmin sanoin niin rahan takia ei kukaan Liposta mene KeKiin pelaamaan. Miksihän KeKi Salorannan ja Vihtkarin johdolla puhuu koko ajan Liposta kaikissa asiayhteyksissä? Onko joku suurikin katkeruus jäänyt kytemään tippumisen myötä? Minua ei kiinnosta pätkääkään montako entistä Lipon pelaajaa menee ykköstä pelaamaan, minua kiinnostaa ainoastaan ne pelaajat jotka pelaavat superia Lipossa kaudella 2018.

Nyt malttia kirjoitteluun. Vaikka nimettömästi voidaan kirjoittaa IP-numerot jäävät aina talteen. Yritetään olla asialinjalla.

Sori

näin ekaksi mutta tämä observer puhuu Liposta. Eikös se ollut niin että Lippo meni konkkaan jo vuosia sitten. Korjatkaa jos meni väärin.

Miksihän KeKi Salorannan ja Vihtkarin johdolla puhuu koko ajan Liposta kaikissa asiayhteyksissä?

Yllä oleva lause on sellainen kommentti että viranomainen voi tuosta kiinnostua - jos Keki niin haluaa. Kumpaan otettaisiin ensin yhteyttä, Helaseen vai suoraan lippojunioritoimiston "kiviaarteeseen"?

Observerilla oli varmaan tarkoitus mollata Salorantaa ja Vihtkaria, mutta kun tuo suomen kieli ei observerilla ole oikein hanskassa niin hän tuli hyökänneeksi Keki-nimisen urheiluseuran kimppuun törkeällä tavalla.

Kannattaa varmaan heittää kommentointi pois tai ihan vaan mennä persutyylisillä, kolmen sanan tönkkölauseilla eteenpäin.

Observerilla alkaa pannu kiehuun yli.

Pekka se vaan on jäljillä, toteaa joku kekiläinen Lippoa mainostaessaan Elmon jutulla....pitää oikein twitterissä jakaa..

https://mobile.twitter.com/hozaa10/status/913136680521076743

Höpö höpö

Sori nyt vaan, mutta yhtäkään viranomaista ei moiset kiinnosta. Ei edes tiukkapipoisinta kukkahattutätiä. Minkälaisessa maailmassa sä elät. Tympiihän se Ykköspesis, mutta ei siihen kuole.

Joku kekiläinen pelinjohtaja toimii asiantuntijana Ylen jutussa naapuriseura Lipon asioita kommentoimassa...ihan muuten vaan ja sattumalta...

https://yle.fi/urheilu/3-9847866

Däng

Just noin observer, tollasia helppoja lauseita ja tietenkin ilman asiaa, ei tule pahoja fiboja.

Olli-P

Minä olen ihmetellyt KeKin sekaantumista julkisestikkin Lipon mustamaalaukseen. Ylen jutun päätietolähteenä on KeKin palkkalistoilla oleva Vihtkari.

Itse näin ulkopuolisena lukijana ajattelin kyllä että jutussa päätietolähteenä oli kaksi Lipon viime kauden pelaajaa. Asiassahan kirjoitettiin vuodesta 2017 ja kommentteja oli kysytty 2017 joukkueen pelaajilta. Ei lehden kannata kysellä kauden 2018 pelaajilta mitä tapahtui vuotta aikaisemmin

Joku fiksumpi kuin Vihtkari olisi kieltäytynyt kommentoimasta kilpailevan naapuriseuran asioita. En minä ymmärrä naapuriseuran pelinjohtajan kommentteja muuten kuin sen että ne on annettu tarkoituksella ja tarkoitushakuisesti. Onneksi ensi viikolla tulee faktoja Lipon tilanteesta ja voidaan verrata tilannetta näihin kekiläisten "uutisiin".

Keki69

Observerin kanssa samoilla linjoilla. Vastaavaa tapausta ei löydy pääsarja tasoilta muistakaan urheilulajeista (Pelinjohtajana/valmentajana naapuriseuran kommentointi). Itellä alkanu ärsyttään tuo myös meidän "pomon" kirjoittelu. Vaikka olen henkeen ja verreen Kekin kannattaja.

Rännärillä

haukkukaa välillä Pattua.lipen mollaaminen jo kyllästyttää.

Yleissivistystä

Kun media kirjoittaa esim. jonkin urheiluseuran tilanteesta niin se on kyllä hyvä asia. Jos joku seura vetelee ihan viimeisiään niin on se hyvä tietää muuallakin kuin sen ko. seuran toimistolla. Ainakin sponssiehdokkaat haluavat tietää. Ja tietenkin lajin seuraajat, katsojat. Se, että kysytään joltain henkilöltä, olipa se kuka tahansa, niin kylläpä fiksu ihminen yleensä vastaa niin kuin asia on. Kyse ei ole haukkumisesta vaan faktojen tuomisesta ihmisten tietoon.

"Toimittajaa tarvitaan eniten juuri silloin, kun pitää kaivaa esille asioita, joista joku muu haluaa vaieta", toteaa mm. HS:n toimittaja Susanna Reinboth. Tästä on myös Oulun lippopesiksen tilanteessa kysymys, ei mustamaalaamisesta.

Lipon puheenjohtaja Helanen kertoi itse Kalevassa muutama viikko sitten Lipon taloustilanteesta. Superpesiksen Pyysalo kävi Oulussa asioita selvittelemässä ja antoi positiivisen kuvan Lipon talouden menemisestä parempaan suuntaan. Pyysalon juttu Liposta oli Oulu-lehdessä ja Ylellä. Helanen kertoi myös odottavansa talousasioissa lopullista yhteenvetoa joka valmistuu lokakuun alussa. Ensi viikolla Lippo tiedottaa taas itse asioistaan jo toisen kerran muutaman viikon sisään. Ei kekiläisten managerien ja pelinjohtajien harjoittamaa mustamaalausta voi ymmärtää millään järkevällä "tietojen kaivamisella". Lippo on hoitanut tiedottamisen itse ihan kunnolla, ei siihen tarvita naapuriseuran apuja.

pj

Observer sanoi:
Lipon puheenjohtaja Helanen kertoi itse Kalevassa muutama viikko sitten Lipon taloustilanteesta. Superpesiksen Pyysalo kävi Oulussa asioita selvittelemässä ja antoi positiivisen kuvan Lipon talouden menemisestä parempaan suuntaan. Pyysalon juttu Liposta oli Oulu-lehdessä ja Ylellä. Helanen kertoi myös odottavansa talousasioissa lopullista yhteenvetoa joka valmistuu lokakuun alussa. Ensi viikolla Lippo tiedottaa taas itse asioistaan jo toisen kerran muutaman viikon sisään. Ei kekiläisten managerien ja pelinjohtajien harjoittamaa mustamaalausta voi ymmärtää millään järkevällä "tietojen kaivamisella". Lippo on hoitanut tiedottamisen itse ihan kunnolla, ei siihen tarvita naapuriseuran apuja.

Observer = Don Quijote

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.