hölmöt
Vs: Oulun Lippo 2018
Observer huudattaa ja pikkuihmiset uivat pyydykseen. Pitäisi vähän ymmertää mikä on homman nimi.
Observer huudattaa ja pikkuihmiset uivat pyydykseen. Pitäisi vähän ymmertää mikä on homman nimi.
MieVaan sanoi:Ok, käy järkeen ja sulla on ilmeisesti perusteltu syy epäillä että Vihtkari ei puhu pelkkää totta = toimittaja ei ole harjoittanut lähdekritiikkiä vai tarkoititko, että Vihtkari ei nykyisen viitekehykšnsä takia ole sovelias haastateltava juttuun vaan olisi pitänyt jututtaa vain Korhosta? Sekin käy järkeen kyllä.
sajasi sanoi:Tää on kyllä viihdyttävä sivusto.
Minä olen ihmetellyt KeKin sekaantumista julkisestikkin Lipon mustamaalaukseen. Ylen jutun päätietolähteenä on KeKin palkkalistoilla oleva Vihtkari.
Observer sanoi:Lipon puheenjohtaja Helanen kertoi itse Kalevassa muutama viikko sitten Lipon taloustilanteesta. Superpesiksen Pyysalo kävi Oulussa asioita selvittelemässä ja antoi positiivisen kuvan Lipon talouden menemisestä parempaan suuntaan. Pyysalon juttu Liposta oli Oulu-lehdessä ja Ylellä. Helanen kertoi myös odottavansa talousasioissa lopullista yhteenvetoa joka valmistuu lokakuun alussa. Ensi viikolla Lippo tiedottaa taas itse asioistaan jo toisen kerran muutaman viikon sisään. Ei kekiläisten managerien ja pelinjohtajien harjoittamaa mustamaalausta voi ymmärtää millään järkevällä "tietojen kaivamisella". Lippo on hoitanut tiedottamisen itse ihan kunnolla, ei siihen tarvita naapuriseuran apuja.