Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2018

Viestejä
1,849
Vs: Oulun Lippo 2018

NJ-tatuointi on jo kaikissa sisäelimissä aivoja myöten, ei sitä tarvitse ihoon hakata. Persetatuointi ei ole mun juttu, kaada kulta tässä kohtaa vain itsellesi. :p

Rock'n'roll. Kaivapas tyttö tanhuvakastasi yhtä nätti kappale.

Kanat haukkuu ja koira kulkee ja pissii.
 
Viestejä
317
Vs: Oulun Lippo 2018

Kaptah sanoi:
NJ-tatuointi on jo kaikissa sisäelimissä aivoja myöten, ei sitä tarvitse ihoon hakata. Persetatuointi ei ole mun juttu, kaada kulta tässä kohtaa vain itsellesi. :p

Rock'n'roll. Kaivapas tyttö tanhuvakastasi yhtä nätti kappale.

Kanat haukkuu ja koira kulkee ja pissii.

Kultaahan minun ei tarvitse itse kaataa. Todennäköisesti SoJy kaataa kullan minun ja muiden Sotkamon Jymy fanejen päälle.

Musiikki maussasihan ei ole moitittavaa, mutta turha sinun on nuita mulle linkittää kun minulla on ne ollut levyllä jo vuosikymmeniä ja livenäkin nähty useamman kerran Metallicakin 4 kertaa, Hanoi Rocks vielä useammin, Popeda lukemattomia kertoja, muita tässä mainitsematta.

Ymmärrän, että sinun on tanhuvakkaasi vastaan vaikea potkia, kun, eteläphjalaisilla aina ollut nuo tanhut jos ei jalan alla , niin ainakin sydämeen tatuoitu.

Koita vaan pärjätä kivuliaiden sisäelintatuointiesi kanssa. NJ on mennyttä, mutta NJ-tatuoitu-sydän -maksa -umpisuoli -peräsuoli -aivot -perna -munuaiset, umpilisäke, jne tuottavat sinulle edelleen tuskaa. Tuohon kun lisäät Lippo-tatuoinnin, niin on aivot ainakin vielä enemmän solmussa.

Entisen Nurmon koirat kusevat aina omille kintuillensa.



Tämä kannattaa kuunnella loppuun asti

https://areena.yle.fi/1-4396793
 
Viestejä
2,852
Vs: Oulun Lippo 2018

Lipolta jälleen positiivisia uutisia. Uuden isomman päätukijan tehty sopimus, kausikortit maksettu, paluu Raksilan pesäpallostadionille vapun jälkeen. Sotkamoa vastaan harjoituspeli. Tatuointeja voi jokainen ottaa haluaamaansa paikkaan, Kärpät on oiva esimerkki oululaisesta osaamisesta. Ei ne nimet paina selässä mitään, yhtenäinen joukkue ja loistava joukkuehenki kantavat pitkälle.
 
Viestejä
1,849
Vs: Oulun Lippo 2018

Tsuppari ruispellossa sanoi:
Kultaahan minun ei tarvitse itse kaataa. Todennäköisesti SoJy kaataa kullan minun ja muiden Sotkamon Jymy fanejen päälle.

Musiikki maussasihan ei ole moitittavaa, mutta turha sinun on nuita mulle linkittää kun minulla on ne ollut levyllä jo vuosikymmeniä ja livenäkin nähty useamman kerran Metallicakin 4 kertaa, Hanoi Rocks vielä useammin, Popeda lukemattomia kertoja, muita tässä mainitsematta.

Ymmärrän, että sinun on tanhuvakkaasi vastaan vaikea potkia, kun, eteläphjalaisilla aina ollut nuo tanhut jos ei jalan alla , niin ainakin sydämeen tatuoitu.

Koita vaan pärjätä kivuliaiden sisäelintatuointiesi kanssa. NJ on mennyttä, mutta NJ-tatuoitu-sydän -maksa -umpisuoli -peräsuoli -aivot -perna -munuaiset, umpilisäke, jne tuottavat sinulle edelleen tuskaa. Tuohon kun lisäät Lippo-tatuoinnin, niin on aivot ainakin vielä enemmän solmussa.

Entisen Nurmon koirat kusevat aina omille kintuillensa.

Älähän nyt veli hyvä pillastu. Tatuoinnit eivät ole oikein minun juttu, mutta tilasin kyllä Lipon kausikortin. Toivotaan nyt että Lippo saa asiansa kuntoon ja säilyy sarjassa.

Hanoi Rocks on minulta jäänyt näkemättä mutta ei kuulematta. Se on vahinko. Mutta onneksi on muita, viimeksi Deep Purple ja kuukauden kuluttua Iron Maiden.

Tosta viimeisestä sinulta jäi pois se hassun hauska liikkuva hymiö.


Lipolta jälleen positiivisia uutisia. Uuden isomman päätukijan tehty sopimus, kausikortit maksettu, paluu Raksilan pesäpallostadionille vapun jälkeen. Sotkamoa vastaan harjoituspeli. Tatuointeja voi jokainen ottaa haluaamaansa paikkaan, Kärpät on oiva esimerkki oululaisesta osaamisesta. Ei ne nimet paina selässä mitään, yhtenäinen joukkue ja loistava joukkuehenki kantavat pitkälle.

Näin se on. Jokainen peli alkaa 0-0 tilanteesta, eikä nimillä saa yhtään bonus-juoksua, oli ne miten kovia tahansa.
 
Viestejä
317
Vs: Oulun Lippo 2018

Juu ei oo mullakaan tatuointeja. Heinäkuussa taas Guns N' Roses 3.kerta, ekasta on kyllä aikaa.
Olishan se hyvä jos Lippo hoitais asiansa ja pysyis sarjassa. Sori eilen vähä vitutti muista syistä. Piti tulla tänne "purkamaan pahaaoloa" ;)
ja loppu kevennys
:D
 
Viestejä
1,849
Vs: Oulun Lippo 2018

Tsuppari ruispellossa sanoi:
Juu ei oo mullakaan tatuointeja. Heinäkuussa taas Guns N' Roses 3.kerta, ekasta on kyllä aikaa.
Olishan se hyvä jos Lippo hoitais asiansa ja pysyis sarjassa. Sori eilen vähä vitutti muista syistä. Piti tulla tänne "purkamaan pahaaoloa" ;)
ja loppu kevennys
:D

Eipä mitään, mennään uutta pesiskautta kohti.
 
Viestejä
2,764
Vs: Oulun Lippo 2018

https://yle.fi/urheilu/3-10186664

LiPe taas otsikoissa. Kirjurin seuraavaa kirjallista mestariteosta ja apologeettojen kommentteja odottaa jo vesi kielellä.
 
Viestejä
351
Vs: Oulun Lippo 2018

Sanon näin nöyrästi ja ulkopuolisena vaan että tämä sirkus (Lippo-Pesis/Superpesis) hakee jo vertaistaan pesäpallon historiassa.
 
Viestejä
939
Vs: Oulun Lippo 2018

En tiedä, tarkoitettiinko tuossa tämänkaltaista viestiä, mutta silläkin uhalla.

Onhan tämä surkuhupaisaa, että Superpesiksen nokkamies saa olla jatkuvasti tällaisia asioita selittelemässä parhain päin. Kyllä tämä on koko lajille huonoa pr:ää. Parempi olisi, jos lisenssi olisi jätetty aiempien rikkeiden takia myöntämättä.

Enpä yhtään ihmettelisi, että Lippo saisi luvan pelata ensimmäiset pelinsä jollain lähiseudun kentällä. Sen verran onnetonta on Superpesiksen toiminta.
 
Viestejä
939
Vs: Oulun Lippo 2018

– Tämä on Lipon kohdalla ehkä se tärkein ja kriittisin asia. Seuran täytyy hoitaa kaikki velvoitteensa kaupungille huhtikuun aikana.

Talousahdingossa painineen Lipon on pitänyt maksaa rästimaksut huhtikuun loppuun mennessä. Sekä Oulun Lipon puheenjohtaja Kari Helanen että Superpesis Oy:n markkinointi- ja viestintäjohtaja Jussi Pyysalo uskovat Lipon pääsevän kotikentälleen piakkoin. Helanen vahvisti Yle Oululle, että seura maksaa rästissä olevat kenttämaksut tällä viikolla.

- Meidän tietojen mukaan kaupungin kanssa kuviot ovat selvät ja nyt Lipolla on euroja kassassa. Meidän suunnalta usko on edelleen se, että asia on hoidossa ja Lippo aloittaa kauden ihan normaalisti Raksilassa ensi viikolla, Pyysalo kertoi Yle Urheilulle.

Helanen vahvisti, että seura maksaa toukokuun ekalla viikolla. Superpesis vaati, että tulee olla maksettu huhtikuun loppuun mennessä. Jälleen kerran Lippo saa lievennyksiä. Vieläkö 50 000 euron tulos vaaditaan? Riittääkö 30 000 euroa, vai vähän vähemmän?
 
Viestejä
2,852
Vs: Oulun Lippo 2018

Superpesis on jo ajat sitten ilmoittanut että heillä on tiedossa Lipon Oulun kaupungin kanssa tekemä sopimus maksuista ja se heille sopii. Nytkö ei vinkujille käy sekään että Lippo hoitaa velkojaan ja pitää huomenna siivoustalkoot Raksilan pesisstadionilla? Minä pidän positiivisena Lipon velkojen maksua. Kaupungin rästit olivat vieläpä suuret joten on hienoa että Lippo jatkaa tervehdyttämistään.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,193
Vs: Oulun Lippo 2018

http://www.kaleva.fi/urheilu/uusin-kaanne-lippo-pesis-hakeutumassa-saneeraukseen-velka-oulun-kaupungille-yha-maksamatta/792463/
Uusin käänne: Lippo Pesis hakeutumassa saneeraukseen – velka Oulun kaupungille yhä maksamatta
 
Viestejä
1,721
Vs: Oulun Lippo 2018

Observer sanoi:
Superpesis on jo ajat sitten ilmoittanut että heillä on tiedossa Lipon Oulun kaupungin kanssa tekemä sopimus maksuista ja se heille sopii. Nytkö ei vinkujille käy sekään että Lippo hoitaa velkojaan ja pitää huomenna siivoustalkoot Raksilan pesisstadionilla? Minä pidän positiivisena Lipon velkojen maksua. Kaupungin rästit olivat vieläpä suuret joten on hienoa että Lippo jatkaa tervehdyttämistään.

Hoitaa velkojaan, joopa joo!!
No tämä fani sopii tähän seuraan kyllä erinomaisesti!
 
Viestejä
1,741
Vs: Oulun Lippo 2018

Kyllähän lippo olisi pitänyt jo aikaa sitten potkia sarjasta ja nyt viimeistään. Superpesis vaan ei uskalla tätä tehdä koska pesäpallo on pidettävä heidän agendan mukaan suurissa kaupungeissa vaikka väkisin.

Ihmetyttää vaan se kirin ulos heitto. Kirin puuhasteluhan oli aivan lapsen kengissä verrattuna tähän lipon sekoiluu .
 
Viestejä
939
Vs: Oulun Lippo 2018

Observer sanoi:
Superpesis on jo ajat sitten ilmoittanut että heillä on tiedossa Lipon Oulun kaupungin kanssa tekemä sopimus maksuista ja se heille sopii. Nytkö ei vinkujille käy sekään että Lippo hoitaa velkojaan ja pitää huomenna siivoustalkoot Raksilan pesisstadionilla? Minä pidän positiivisena Lipon velkojen maksua. Kaupungin rästit olivat vieläpä suuret joten on hienoa että Lippo jatkaa tervehdyttämistään.

Siis. Maksaako Lippo velkansa Oulun kaupungille?

Lippo saa puuhastella minun puolestani ihan mitä haluaa. En vain ymmärrä tätä liiton ja Superpesiksen nykyistä linjaa. ”Nämä ovat ehtomme Lipolle ja jos Lippo ei näitä täytä, niin meillä on sille lievempiä vaatimuksia.”
 
Viestejä
19
Vs: Oulun Lippo 2018


Oliko se Pasi, vai oliko se Ismo, tä mitä hä!?! No, anyway, Ismo sai seurasta tarpeekseen.

Observer puhuu jälleen asiaa. Superpesis tietää että tuo kaupungin rästi on viety ulosottoteitse haettavaksi, mikä näkyy mm. protestilistalla ja velkoja on Svea Perintä Oy.

Siinäkin observer on oikeassa että lippopesis on todellakin hoidellut velkojaan. Lippopesiksen toimistolta vuotaneitten tietojen mukaan niitä on hoidettu niin hyvin että niitä on kertynyt ulosottoon noiden protestilistan velkojen kanssa reilun 100 000 €:n verran. Ulosotossa on kuulemma lähes 90 000€ ja protestilistalla näkyy tuo 17 000€. Hyvää hoitoa, täytyy myöntää.

Observer kirjoittaa talkoista. Muistanko väärin mutta joitain aikoja sitten observer tuumaili että lippopesiksessä ei talkoita tehdä kuten maaseudun heinäharavakoneilla ajelevat jauhojupit.

Aivan kuten observer, minäkin pidän velkojen maksua positiivisena, mutta kukahan se lippopesiksen velat maksaa. Jotenkin kummassa on muodostunut kuva seurasta, joka ei velkojaan maksa, luvataan kyllä. Tämä kuva on tullut varsin selväksi median kirjoittamien juttujen kautta syksyn, talven ja kevään aikana. Ulosotossa taitaa olla monenlaisia velkoja mm. veroina, palkkaturvan velkoina jne. Uskon myös kirjanpidosta niitä löytyvän yllin kyllin. Tosin, niitä ei kaikille näytetä, ei edes johtokunnan/hallituksen jäsenille. Näinhän tässä tervehdytetyssä seurassa pääsi käymään.

Kaupungin rästit ovat oikeastaan pienimmät mitä Lippopesiksellä on, lukuunottamatta yksityisiä uusia hakijoita, joita jatkuvasti ilmestyy protestilistalle, ja siitä sitten samalla vauhdilla ulosottoon. No, kaupungin rästejäkään ei ole maksettu vaikka observer niin antaa ymmärtää. Joku on ilmeisesti ymmärtänyt jotain väärin.

Todella mielenkiintoisesti seuraa on tervehdytetty, niin sairas lippopesis on.

Velkasaneeraus taitaa olla suht terveitä seuroja varten. Sellaisilla on työntekijöitä enemmän kuin huolimattomalla sahurilla sormia. Vaikka on velkoja, pitää olla myös tuloja. Mistä tietää että seuralla on tuloja. Jos seuralla on tuloja, se pystyy maksamaan laskunsa ja seuran mainosvalotaulu ei silloin leiki mustaa liitutaulua. Jos seura on pa, silloin ei laskuja pystytä maksamaan, ei edes pienimpiä, kuten tuo 770 euron DNA:n lasku, joka on nyt protestilistalla kuten myös tuo OP Vakuutuksen 241 €:n lasku. Nämä vain esimerkkeinä todella pienistä laskuista. Tämä on hyvin yksinkertaista, jos rahaa on niin laskut maksetaan ja jos ei niin sitten ollaan kuin lippopesis.

Uskallan muokata Helsingin Herran hienoa lausetta. ”Nämä ovat ehtomme Lipolle ja jos Lippo ei näitä täytä, niin meillä on sille lievempiä ehtoja.” Pesäpalloliitto voisi ostaa tämän lauseen Helsingin Herralta sloganiksi, muistuttamaan muita lajiliittoja siitä kuinka rautaisella, tasapuolisella ja luotettavalla johtamisella saadaan urheilijat luottamaan vahvaan liittoonsa ja sen vahvoihin johtajiin.
 
Viestejä
12,191
Vs: Oulun Lippo 2018

Ylläpito sanoi:
http://www.kaleva.fi/urheilu/uusin-kaanne-lippo-pesis-hakeutumassa-saneeraukseen-velka-oulun-kaupungille-yha-maksamatta/792463/
Uusin käänne: Lippo Pesis hakeutumassa saneeraukseen – velka Oulun kaupungille yhä maksamatta

Kas. Nopealla vilkaisulla Finlexiin yrityssaneeraukseen pääsyn edellytyksenä on vähintään kahden - ei läheisen - velkojan, jotka edustavat vähintään viidennestä veloista, hyväksyntä + maksukyvyttömyys tai sen uhka. Ja sitten on nippu esteitä jotka estävät mennettelyn mm. että ei ole todennäköistä että menettely parantaa tilannetta jne. Jos menettelyyn mennään hommaa tulee hoitamaan selvittäjä tai useampi.

Aika reunalla mennään mutta tossa Kalevan jutussahan todetaan mm. Pelicansin hinanneen itsensä kuiville saneerauksen kautta. Mutta mikään automaatiohan se ei ole. Vaan vaatii raakaa duunia ja onnistumisia.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös