Vs: "Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä" - Superpesiksen loukkaantumislista.
Jahas, täällä onkin mut jo melkein lynkattu mutta vastaillaan nyt pariin kysymykseen
nastafiilis sanoi:
Ei kyllä Ojalankaan kohdalla ole mikään akiles jänne mennyt toimii tällä hetkellä KPL:n 2PJ:nä ilman pakettia jalassa tai keppejä.. Mistähän mahdat "tietosi" saada?
Entisiä ja nykyisiä Superin pelaajia, pelinjohtajia sekä seurapomoja. Yleensä yritän tiedon kuulla parista kolmesta eri suusta ennenkuin tulen tänne mitään kirjoittelemaan.
MieVaan sanoi:
Masce on kyllä pesisvedon perusteella ottelutuloksista paremmin hajulla kuin Koplan sairaslistasta. Tosin akillesjännevammojakin taitaa olla monenlaisia ja lievissä hoito taitaa olla lepoa + kantakiilaa kipeytyneen jalan kenkään.
Minkälaiset popot sillä Rytkösellä oli katsomossa
Se juttu, jonka minä kuulin, ei todellakaan ollut mikään akillesjänteen katkeaminen, jota täällä nyt luultiin. Enemmänkin pientä kulumaa ja rasitusta, joka vaatii vähän pitemmän levon.
nastafiilis sanoi:
Rytkösen kenkiä en sen tarkemmin katsellut mutta Facebookissa tosissaan sanottiin että pieni lihasrepeämä ja palaa tällä viikolla! Lämpötila oli +30 viime pelissä joten veikkaan varvastossuja jalkineiksi
Mutta koskas Masce kertoo tietolähteensä taikka myöntää keksineensä kaiken?
Ei tarvitse myöntää keksineensä, kun en keksi
Toki olisin voinut tilanteessa käyttää parempaa harkintaa, kun syksyn pelien lähestyessä ei voi ikinä olla varma, mikä joukkueesta liikkeelle pantu tieto on totta ja missä on värikynää, jotta pystytään hassuttamaan vastustajia. Toki voi olla muutoinkin Kouvolasta lähtöisin oleva puskahuhu. Itse en silti kummankaan pelaamiseen tällä kaudella usko. Jos jompi kumpi pelaa, myönnän virheeni. Varsinkin Rytkösen pelaamista on ollut ilo seurata. Tiesin hänen olevan hyvä, mutta mielestäni on kyllä yksi kauden suurimpia yllättäjiä pelaajana. Paljon on kaveri kehittynyt parin vuoden takaa, kun lautasten herruudesta keskinäisessä ottelussa taisteltiin (sen taistelun muuten vein minä
heheh)!