Mulla oli viime vuonna Pori sinfonietan viikkokonserttiin vapaa liput, jotka sai käyttää aina torstaina, kun niillä oli se viikon sinfoniakonsertti. Jäi menemättä...Kävin eilen Oulu Sinfonian gaalakonsertissa. Oli ihan kivaa kaikin puolin, illan huippuhetki oli kun 12-vuotias viulisti Lilja Haatainen soitti Max Bruchin musiikkia.
Tossahan on tollanen Eurovision-compatible esiintymisasukinKaverin työnäyte lyö kirkkaasti jonkun käyttöjärjestelmän. Hyvä Kitee!
Kun on nättti niin sitten on.Tossahan on tollanen Eurovision-compatible esiintymisasukin
Tuota edesmennyt pappani usein lauloi kun kävimme heillä kylässä kun olin pikkupoika. Toinen noilta ajoilta mieleen jäänyt laulu on "Suojeluskunnat Suomenmaassa järjestystä vaatii".Ja sitten Etelä-Pohjanmaa. Lapuan suojeluskuntalaulu.
Jollakin tasolla toki. En vaan juurikaan kuuntele tuollaista musiikkia enkä seuraa Kärppiä.Mä luulin että sulle tippuu Routasydän. Kärpät.
Samaa laulo mun pappa aikoonaan.Tuota edesmennyt pappani usein lauloi kun kävimme heillä kylässä kun olin pikkupoika. Toinen noilta ajoilta mieleen jäänyt laulu on "Suojeluskunnat Suomenmaassa järjestystä vaatii".