Supervuoro Verkkolehti »

Miesten Ykköspesis 2013

Viestejä
130
Vs: Miesten Ykköspesis 2013

En sano mikä on väärää ja mikä oikeaa kannattamista, mutta minä ainakin oon kiinnostunut siinä mielessä menemään Puijon otteluun vaikka Sotkamon farmia vastaan, koska siinäki on vain pisteet tarjolla. Ja jokainen ottelu on tärkeä. Se on asia erikseen herättääkö vastustajan muovisuus mitään.
 
Viestejä
964
Vs: Miesten Ykköspesis 2013

Ymmärsit ny totaalisesti väärin! Tarkotin että jos oma joukkue, esim. Manse PP ilmoittaa, että tänä kesänä ollaan vaan vaikka KaMan farmi- ja tukiporukka, jonne voi tulla revähtänyttä reittään lämmitteleen pelikuntoon yms. Eikä tavotteena ole sen kummempaa, kun ehkä ny just säilytään Suomarissa.... TÄTÄ TARKOTIN! Ei sillä ole väliä kuka vastapuolella on pelaamassa! My god, miten kukaan ton voi noin ymmärtää väärin, edes juovuksiin... ::)
 
Viestejä
964
Vs: Miesten Ykköspesis 2013

Syöttölautanen sanoi:
En sano mikä on väärää ja mikä oikeaa kannattamista, mutta minä ainakin oon kiinnostunut siinä mielessä menemään Puijon otteluun vaikka Sotkamon farmia vastaan, koska siinäki on vain pisteet tarjolla. Ja jokainen ottelu on tärkeä. Se on asia erikseen herättääkö vastustajan muovisuus mitään.

Joo, edelleen, vastustajasta ei ollu ny kysymys! Herää! Tarkotin, että esim. Sojy 2 pelejä en menis kattomaan, jos olisin sotkamolainen! Kun ei tolla joukkueella ole semmosia realistisia menestysmahdollisuuksia! Ainoo miks menisin, niin tässä tapauksessa ehkä mielenkiintonen vastus? Tai kylymä kalja! :)

Savolaiselle näköjään pitää kaikki selittää kuin virolaiselle, 17 kertaan... ;D

understood? ymmärretty? Förstod? Ja sama savoks! 8)
 
Viestejä
1,509
Vs: Miesten Ykköspesis 2013

Palokärki sanoi:
Ymmärsit ny totaalisesti väärin! Tarkotin että jos oma joukkue, esim. Manse PP ilmoittaa, että tänä kesänä ollaan vaan vaikka KaMan farmi- ja tukiporukka, jonne voi tulla revähtänyttä reittään lämmitteleen pelikuntoon yms. Eikä tavotteena ole sen kummempaa, kun ehkä ny just säilytään Suomarissa.... TÄTÄ TARKOTIN! Ei sillä ole väliä kuka vastapuolella on pelaamassa! My god, miten kukaan ton voi noin ymmärtää väärin, edes juovuksiin... ::)

Ymmärrän tuon sinun vihan näitä farmijoukkueita vastaan, mutta niitä nyt vaan tulee olemaan muilla kuin pääsarjatasolla. Sanoit, että sinut pitää katsomosta poissa vain nämä muovijoukkueet. Käsitin niin, että et mene katsomaan, kun tulee muovijoukkue vastaan. Käsitin vissiin sitten väärin ja pahoittelut siitä.
 
Viestejä
1,509
Vs: Miesten Ykköspesis 2013

Kohtuu herkässä on tuo savolaisten solvaaminen. Savolaisilla on ongelmia sinun kanssa aina. Vai voisiko olla, että ongelma onkin sinulla?
 
Viestejä
964
Vs: Miesten Ykköspesis 2013

äh.... anna olla, ei niin vakavaa, juodaan oluet! Savosta tulee muuten hyviä ravihevosia, Suurosen tallista! Viilihotti, Tuokkolan Touho ja Franko. Ota vähän löysemmin rantein tää voorumihöpinä 8)

Muuten paras tapa ymmärtää ihminen väärin, on juurikin tämä tekstimuodossa viestittäminen! Mekin voitas livenä tulla ihan hyvin juttuun? Ainakin juovuksiin....

meni vaan viilikset ku esitin hatun noston Puijolle sun muuta, ni äijä alko kritisoimaan, vielä ihan väärin johtopäätöksin .... :D
 
Viestejä
1,509
Vs: Miesten Ykköspesis 2013

Tottakai otan rennosti, enkä minä pahastu savolaisten solvaamisesta. Vitsi vaan vanhentuu sitä mukaa, mitä enemmän sitä käyttää.

Varmasti tultaisiin toimeen livenä. Savolaiset tuppaa olemaan ihan mukavaa porukkaa noin pääpiirteissään. Kippis vaan sinnekin!
 
Viestejä
964
Vs: Miesten Ykköspesis 2013

Voe tokkiinsa, ja ainakin Jaakko Teppo on hyvä! Hilima ja Onni! ;D

MUTTA, saatiinhan voorumillekin eloa! Melkeen interaktiivisesti! Tästä on hyvä jatkaa! Muut mukaan!
Asiat täällä väittelee, ei miehet/naiset! Joka tapauksessa pahoittelut jos sanoin loukkaavaa! En tarkottanu silleen, olen vaan semmonen tyyliltäni ehkä, ja nyt vähän juovuksiin, hianon päivän päätteeks... 8)

Vola!
 
Viestejä
1,509
Vs: Miesten Ykköspesis 2013

No Jaakko Teppo on sitten jo Iisalamen miehiä.

En minä loukkaannu internetin palstoilla esitetyistä viesteistä. Mutta sellaistahan se keskustelu on.
 
Viestejä
964
Vs: Miesten Ykköspesis 2013

Ja eiku väittely pystyyn! ;D Jee, jee! Ei muuta ku viikonlopun jatkoa! Tää oli oikeestaan lopun kaiken piristävää! Lisäks voorumin historian interaktiivisin keskustelu! Häme vs Savo, sanotaanko että sopupeli! ;)
Hämäläinenki oli nyt aika nopee?
 
Viestejä
1,509
Vs: Miesten Ykköspesis 2013

Kai tätä sopupeliksi voi nimittää. :)

Oli hämäläinen yllättävän nopea, juu. Itse tässä seurailen dartsin UK Openia.
 
Viestejä
964
Vs: Miesten Ykköspesis 2013

Ja nyt vilpittömästi Puijolle tsemppiä peliin!! Pumu maan rakoon!
 
Viestejä
1,509
Vs: Miesten Ykköspesis 2013

PunaMustat-PuPe päättyi 0-2 (0-3, 2-5)

Olipa lähellä käydä todellinen oikeusmurha, mutta Tervo ratkaisi toisen jakson neljännen tasoittavalla kunnarillaan, kun tilanne oli 2-2. PuMulla oli koko ottelussa 2 kolmostilannetta ja niistä toisen sai kotiutettua. Toinen juoksu tuli kunnarista. Molemmat kolmostilanteet tuli vasta 7. vuoroparissa toisen jakson kolmannen aloittavalla. Suurin osa paloista tuli ykköselle ja kakkoselle. Siitä voi päätellä, että pistekin olisi ollut vääryys PuMulle, kun on suuria vaikeuksia saada mies edes kakkoselle. PuPella vastaavasti lähes järjestään ajolähtöä. Täysin oikeutettu voitto.

Uskomattoman huono tilasto on se, että jos PuMulta otetaan kunnari pois, niin koko joukkue pääsi kokeilemaan miestä kakkoselta kolmoselle 4 kertaa koko ottelussa ja niistä yksi onnistui. Olisipa suoraan sanottuna vituttanut, jos PuPe ei olisi onnistunut tuossa neljännen tasoittavalla nappaamaan kolmatta pistettä. Nyt onnistui ansaitusti ja tästä on hyvä jatkaa.

Edit. Mainitaan vielä, että samaan aikaan Oulu ei saanut Imatralta pistettäkään, joten PuPe nousi sarjan kakkoseksi ja on edelleen pelannut yhden ottelun vähemmän kuin Oulu.
 
Viestejä
964
Vs: Miesten Ykköspesis 2013

Hyvä! Ihmetyttää muuten tuo nimivahva Oulun puppelointi pelistä toiseen? No, toki vielä pelejä jäljellä....
 
Viestejä
964
Vs: Miesten Ykköspesis 2013

Näyttää olevan, kyllähän tuo joukkue vahvistui edellisen vuoden nousukarsintajengin muutamalla paluumuuttajalla, nimekkäin lie lukkari Heikkilä.

Palaanpa tässä kuitenkin tuohon sarjasysteemiin, jossa nyt nousu on tehty suhteellisen mahdottomaksi! Jos nyt otetaan ehkä just tän päivän tilanteen mukaan ykkösen kovin porukka, Hamina esimerkiksi. Se siis vastaan joku nyt näistä ennakkoon heikoimmaksi nimetyistä Superin porukoista, vaikkapa KPL, joka nyt jumbona. Sanoisin ettei Haminalla ole juurikaan jakoa? Eikä kellään muullakaan ykkösen porukalla? Yksittäisen pelin voi viedä, mutta paras viidesta yms. ei millään....

Siispä olen edelleen sitä mieltä, että systeemi pitäs muuttaa, niin, että Superin vika putoaa suoraa, ja ykkösen pleikkojen voittaja, tai jo runkosarjan voittaja nousee. Toinen ja toiseks viiminen karsii sitten... Kyllähän ykkösestäkin putoaa viiminen suoraa nyt! Ja Suomisarjan pleikkojen voittaja nousee!

Tämmönen järjestelmähän on kaikissa Euroopan potkupallosarjoissa, ja kiekkosarjoissa, pois lukien Kummolan oma kabinetti SM-liiga. Sekin oli ennen tuolla systeemillä.... Tällä saatais OIKEESTI huimasti lisää mielenkiintoa, kilpailua, kilpavarustelua, yms! Veikkanpa ja olen itseasiassa varma, että myös yleisöluvut kasvaisivat! Molemmissa sarjoissa! Tämän seikan ainakin luulis kiinostavan pesäpallopäättäjiä?

Perkeles taidanpa tehdä liitolle tästä kansalaisaloitteen? ;D

Tiedän, että tämä jakaa mielipiteitä, ja tästä on jo väännetty ennenkin, mutta mites on nyt muitten voorumilaisten kanta?

ps. Kiitos ylemmille voimille, että aikeet Superpesiksen sulkemisesta kokonaan jäi sitten vaan huhupuheiks! Se olis ollu kuolinisku jo nyt kriisissä rypeville alasarjoille.....
 
Viestejä
12,191
Vs: Miesten Ykköspesis 2013

Syöttölautanen sanoi:
Hamina tuntuu kyllä olevan erittäin kova, ei mahda mitään, aika vakuuttavaa.

Haminalla on kyllä kulkenut hyvin mutta rinki on pelottavan ohut - 14 jannua. Tänään oli kolme (eilen kaksi) sellaista pelaajaa joiden ei normitilanteessa tartte tapella paikasta pelaavaan kokoonpanoon sairastuvalla ja apuun jouduttiin kaivamaan pelaaja joka ei mielestäni ole kolmeen vuoteen pelannut, no Rikun kärkkärit tänään 100% ja jopa lyöty juoksu :) Ylivieska oli vastaantulija ja tolla sairaslistalla se on hyvä suoritus.

Paikallislehti nimitti tänään lukkarina pelannuta Aallon Jonia joukkueen kolmoslukkariksi vaikka oikeasti luulen että pelinjohtajan pelikirjassa Joni on kakkoslukkari. Toki Jussi Suurnäkkikin (sivussa jo neljästä pelistä) menee täysin lukkarista mutta Haminan lukkariarsenaalilla Jussista on enemmin iloa siepparina.

Kausi on lähtenyt hyvin, ainut kauneuspilkku eilen Oulua vastaan. Ollaan ihan hyvin ykkös- (nousukarsinta) ja kakkos(kotietu)tavoitteessa kiinni. Mutta vasta kolmannes pelattu ja viime kauden loppu oli Haminalta sysimusta.

Mut katsojana olen erittäin tyytyväinen nykyilmeeseen
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös