Supervuoro Verkkolehti »

METSÄRATIO 1. kausi 2023-2024

Mailaveikkojen Heikki Laine on omasta mielestäni eräs tyylikkäimmistä pelaajista kautta aikojen. Muistan kun vuoden 1989 Itä-Länsi viikonlopun yhteydessä oli ottelu vanhoille jermuille, niin Heikki Laine (49v) oli niin timmissä kunnossa, että olisi voinut pelata vaikka pääottelussa.

Mr. Orange

Mailaveikkojen Heikki Laine on omasta mielestäni eräs tyylikkäimmistä pelaajista kautta aikojen. Muistan kun vuoden 1989 Itä-Länsi viikonlopun yhteydessä oli ottelu vanhoille jermuille, niin Heikki Laine (49v) oli niin timmissä kunnossa, että olisi voinut pelata vaikka pääottelussa.
Mestari Lainehan oli nimenomaan erikoistunut ratkaisemaan pelejä, jollen aivan väärin muista? Melkoinen herrasmies. Hattu päästä. 🤟

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mr. Orange

Tässä Laineen Mailaveikoissahan pelasi hetken myös likilegendaarinen Mauri Pyhälahti (?).

Olen todennäköisesti väärässä.

Mr. Orange

Mitä Lauri Tähkä muka on tehnyt?

Onko tämä jotain näitä MeToo-juttuja vai onko kyse väärinkäsityksestä? Vai syytetäänkö miestä täysin häpeilemättä hyöty mielessä? Millä todistein voi kertoa moisesta?

Tietää kyllä että asia on oikeuskäsittelyssä.

Ihmettelee vain. Ei voi muuta kuin ihmetellä.

psQ

Enpä ole perehtynyt tapaukseen. En siis tiedä, mitä Lauri Tähkä on tehnyt, ja jos on jotakin tehnyt, onko myös Jarkko Suo tehnyt saman. Tähkä ja mahdollisesti myös Suo muuttivat Teuvalta Turun Paattisille, jotka molemmat sijaitsevat peltolakeuksien keskellä. Paattisilla on siis tähkiä, mutta ei juurikaan suota, kun taas Teuvalla on yllin kyllin molempia. Tähkä muuttaa, suo katoaa, mutta maisema pysyy lakeutena.

Myös Vares oli samalla aikaa Turun Paattisilla ja Etelä-Pohjanmaalla 'Kaidan tien kulkijoissa' aka 'Vares - The Path of the Righteous Men'. Ovatko Suo ja Tähkä toimineet elokuvan otsikon hengessä? Oikeus ottaa kantaa, en minä. Elokuvankin otsikko on ehkä viihteellinen, vaikka sekä pienissä Kahdenvirranmaan ja Paattisten kirkonkylissä ollaan tiukasti uskovaisia. Google Maps löytää Paattisen, mutta ei Kahdenvirranmaata.

Mr. Orange

Enpä ole perehtynyt tapaukseen. En siis tiedä, mitä Lauri Tähkä on tehnyt, ja jos on jotakin tehnyt, onko myös Jarkko Suo tehnyt saman. Tähkä ja mahdollisesti myös Suo muuttivat Teuvalta Turun Paattisille, jotka molemmat sijaitsevat peltolakeuksien keskellä. Paattisilla on siis tähkiä, mutta ei juurikaan suota, kun taas Teuvalla on yllin kyllin molempia. Tähkä muuttaa, suo katoaa, mutta maisema pysyy lakeutena.

Myös Vares oli samalla aikaa Turun Paattisilla ja Etelä-Pohjanmaalla 'Kaidan tien kulkijoissa' aka 'Vares - The Path of the Righteous Men'. Ovatko Suo ja Tähkä toimineet elokuvan otsikon hengessä? Oikeus ottaa kantaa, en minä. Elokuvankin otsikko on ehkä viihteellinen, vaikka sekä pienissä Kahdenvirranmaan ja Paattisten kirkonkylissä ollaan tiukasti uskovaisia. Google Maps löytää Paattisen, mutta ei Kahdenvirranmaata.
Sitä en tiennyt että myös Paattiset sijaisevat peltoaukeassa suuressa maisemassa. Sen olen ymmärtänyt jo hyvän aikaan sitten, että niin Tähkä kuin Suokin ovat olleet eläessään melkoisessa myrskynsilmässä, mitä suosioon tulee - ja mitä tulee naisten näille herroille Suo ja Tähkä osoittamaan ihannointiin ja tuon ihannoinnin seurauksiin.

Ei kuulemma ole kovin helppoa olla naisten puolesta positiivisesti huomioitu rocktähti tässä maailmassa. Pop-musiikin historiasta tämä kyllä hyvin tiedetään, ja totisesti on myös todeksi näytetty.

Toivottavasti Suo selviää ihailijoidensa kynsistä takaisin elämään. Naiset ovat eläimiä sille päälle sattuessaan. Kysy vaikka keneltä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mr. Orange

Mitä taas pesäpalloon ja J. Suohon tulee, niin käsittääkseni herra Suo on ollut enemmin jalkapallo kuin pesismiehiä? Ehkä siksikin ensimmäinen ajatus oli, että tuskin Suo on tässä juuri muussa kuin julkisuuden hampaissa. Useammin pahaa pöhinää on tullut pesäpallopelin suunnalta - ei voi mitään.

Mutta kuten tiedetään, nykyjulkisuus on myrkkyboolia jonka sekoittajat taitavat usein olla aivan toisaalla kuin itse supersankarit: foorumeilla, turuilla, toreilla. Siellä missä on hyvä nimettömänä varjossa muiden asioista poreilla.

Nyyh.

psQ

Late on kokki, muusikko ja maratonjuoksija. Tiedot pohjautuvat täysin iltapäivälehteen. En ole lukenut hänen keittokirjaansa tai kuunnellut hänen poppiaan.

Late tykkää lakeudesta, mutta elämä ei saa olla tasaista.

- On vitun ahdistavaa, jos elämä on tasaista. Kyllästyn äkkiä. Elämässä pitää olla sellaista... ja sitten kuullaan sitä pärinää.

– Pitää tapahtua, pitää olla syke ja pulssi.

Korona rauhoitti hetkeksi Laten, mutta Late on tylsä mies ilman henkilökohtaista kriisiä.

- Olen jopa joutunut kysymään itseltäni, pystynkö enää tekemään biisejä, kun ei ole mitään hässäkkää päällä. Tätä olen kysynyt ihan terapeutiltakin.

Tästä voi ottaa kulmaa viimeiseen hässäkkään. Mutta... ihminen on eläin, kun hiukan pintaa rapsuttaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.