Koko päivä aikaa juhlia koko joukkueen kanssa niin tuskinpa tuo haittaaOlisihan tuon Tanhuan haastattelun vähän myöhemminkin hoitaa, kun muut juhlivat katsomon edessä mestaruutta.
Oli ja ei finaalien kuulu 3-0 ratketa. Mutta seinä tuli vastaan virkiällä kuten muilu totesi. Sinne palkintokorokeen etuosaan oli eksyny yks apulaispormestari näköjään😏Jäätävän tylsä finaalisarja. Manse oli niin paljon edellä että huh huh.
Mitä ihmeen rienausta tällainen on. Todellakaan Helimo missään palkintokorokkeella ollut. Siellä olivat kultamitalinsa ansainneet naiset ja miehet.Sinne palkintokorokeen etuosaan oli eksyny yks apulaispormestari näköjään😏
Tällainen keskustelu olikin mennyt ihan ohi, mutta mitä sääntöä pelinjohtaja siis rikkoo, jos tämä on kentän puolella pelin ollessa poikki?Ehtii. Ja niin pitäisikin ehtiä. Yhä, pointti on se että haaston aikana ei toimittaisi siten että pelinjohtaja saisi rikkoa pelin sääntöjä.
Hyvin käsitit väärin, mä tarkotin palkintokorokkeen etuosassa, varsin hyvin tiiät kyllä mitä tarkotin. On täällä huumoritajutontasakkia. En mitää pahaa tarkottanu. En edes jaksa välittää tälläsistä kommenteista.Mitä ihmeen rienausta tällainen on. Todellakaan Helimo missään palkintokorokkeella ollut. Siellä olivat kultamitalinsa ansainneet naiset ja miehet.
Helimo ei ollut palkintokorokkeen etuosassa, takaosassa, keskiosassa, missään muussa osassa. Siellä olivat Suomen mestarit. Huumorintajusi on erikoista, kun tällaisia paskaväitteitä finaalin ratkettua ensimmäisenä tulet kirjoittamaan.Hyvin käsitit väärin, mä tarkotin palkintokorokkeen etuosassa, varsin hyvin tiiät kyllä mitä tarkotin. On täällä huumoritajutontasakkia. En mitää pahaa tarkottanu. En edes jaksa välittää tälläsistä kommenteista.
Oli se etuosassa jakamassa kukkia pelaajille ja sitten poistu edestä sivulle. Hyvin osaat käsittää väärin, vaikka tiedät mitä tarkotin. Erikoista on miks edes takerrut kiinni siihen, ja vielä käsität väärin. Pahoittelut jos kaikki ei mennyt ihan nuotilleen nyt sanoissa.Helimo ei ollut palkintokorokkeen etuosassa, takaosassa, keskiosassa, missään muussa osassa. Siellä olivat Suomen mestarit. Huumorintajusi on erikoista, kun tällaisia paskaväitteitä finaalin ratkettua ensimmäisenä tulet kirjoittamaan.
Mulla ei oo ollu ainakaan yhtään tylsää hetkeä Kaupissa tänä kesänä! 😎Saatiin vielä jännä loppu tähänkin peliin, joten ei yhtään haittaa ”tylsä” finaalisarja.