Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP - Jymy, finaali 2024

Kultaa voittaa?

  • Manse PP

    Ääniä: 46 56.8%
  • Sotkamon Jymy

    Ääniä: 35 43.2%

  • Äänestäjiä
    81
  • Poll closed .
Viestejä
435
Ei minun järjellä ajateltuna Manse ole ennakkosuosikki lauantain pelin voittajaksi. Pakkovoiton paine ja hurja kotiyleisö kääntävät pelin Sotkamon kultajuhliin. Mutta tämä edellyttää kuitenkin Sotkamon pelaavan ainakin yhtä hyvin kuin viime viikonloppuna.
 

LBC

Viestejä
4,188
Hyötyläinen kaiveltu "sateentekijäksi".
Ei ole Kivinen ollut oikein vireessä, pudotuspeleissä onnistumiset 27% ja finaalisarjassa reilu 21. Sen puoleen vaihto on perusteltu. Ja muuttuuhan Pulu nyt mitalikelpoiseksi.
 
Viestejä
435
Ei minun järjellä ajateltuna Manse ole ennakkosuosikki lauantain pelin voittajaksi. Pakkovoiton paine ja hurja kotiyleisö kääntävät pelin Sotkamon kultajuhliin. Mutta tämä edellyttää kuitenkin Sotkamon pelaavan ainakin yhtä hyvin kuin viime viikonloppuna.
Erehdyin taas. Peli onkin Tampereella. Se muuttaa paljon. Ehkä Manse onkin nyt lievä suosikki. Silti en yllättyisi Sotkamonkaan voitosta.
 
Viestejä
87
”Suattaapi vettä” tokas yks helsinkiläinen kaveri yrittäessään matkia minun murretta ja eipä voi paljon muuta sanoa nytkään. Aika rajulta näyttää tuo ekan jakson aikanen sadetutka kyllä.
 
Viestejä
1,767
Manse näyttää sulavan alkuun ihan totaalisesti.

Veikkauksen kautta aikojen matalin Miesten Superpesiksen juoksuraja 7,5 juoksua/ottelu näyttää olevan ihan paperia, kun sama jatkuu.
 
Viestejä
1,767
Ja sitten Jymy sulaa totaalisesti Hyötyläisen vastustamattomuuden edessä. Täysin odotettua, tietysti.
Ainoastaan Imatra tämän tiesi, kun sai Hyötyläisen ensi kaudelle alle 100 000 € korvauksella.
 
Viestejä
106
Manse on kokeillut nyt aiemmin toivottuja haastolyöntejä linjaan, mutta ne eivät ole purreet. Sen sijaan kovat ja välilyönnit tuottavat tulosta. Jännää ja tiukkaa on
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös