ok, tarkoitin niissä nimenomaan maalyöntejä en koppilyöntejä. Mun moka.
Samalla tavalla muutamat Jymyn omat ulkopelivirheet olisivat jo aikaisemmin varmistaneet voiton sotkamolle. Kuosmanen olisi voinut päättää pelin jo aikaisemmin.Kyllähän tuossa eilisessä pelissä ratkaisut olivat hyvin ”pesäpallomaiset”; pari järkälemäistä yksittäistä ulkopelisuoritusta jotka olisivat yhtä hyvin voineet epäonnistua ja Manse olisi siten ottelusta voiton kairannut. Tai Vainikaisen läpäri olisi katsottu osuneeksi ulkopelaajaan ja siitä 1+1 ja jakso pakettiin. Mutta legendaariset ”pienet marginaalit” oli tällä kertaa Sotkamon puolella ja sarja on 0-1.
Tämän jymy hoiti kirkkaasti mansea paremmin.Hienoa toimintaa perinteiseltä pesäpallojoukkueelta muistaa molempien joukkueiden tuoreita isiä. 👍
En itsekään nähnyt ja ihmettelin miksi siitä puhuit? No itsehän sen olen näköjään ajatuksissani kirjoittanut. ☝️ No saatto hänkin tuuleettaa.Itse en Kokon ilmettä vaihtopenkiltä havainnut.
Samaa mieltä. Sisäpeli on suorastaan luokatonta. Kotikentällä kolme kolmostilannetta ensimmäisellä jaksolla ei ole valtavan hyvä suoritus.Kyllä Manse vie mestaruuden voitoin 3-1 jos ei nyt kelkka käänny hyvin äkkiä. Todella aneemista on Sotkamon sisäpeli.