Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2025

Kaapo on näistä junnuista se lahjakkain. Kaksimetrinen hujoppi, joka ei näköjään enää mahtunut U18 koripallomaajoukkueeseen joten se lajin vaihdon vaara on nyt toivottavasti vältetty? Lyönti lähtee tuosta varresta aika kovaa ja on valmis korvaamaan Puputin sitten kun Henri joskus kenties pistää räpylän naulaan. Heittokäsi on jo nyt aika jäätävä kunhan saa jäämään kotipesään eikä viisi metriä sen yli.
Kaikki kunnia pesikselle, mutta menestyvänä koripalloilijana Kaapo näkisi paljon enemmän mualimoo. Myös hankkeet olisivat ihan toisissa sfääreissä. Siis kansainvälisen luokan pelaajana.

Miks se jatkais ku siellä on Henry, Hämäläinen, Savilahti. Voi olla Että Liljasta ei oo tiedotettu, ku ei oo pelipaikkaa ens kaudeks löytyny.
en oo sanonu että jatkais. Kysymys kuului: "Olisiko se sitten siinä vai vieläkö on muita tulijoita? Onko kaikki ei jatkavat jo kiitelty ja hyvästelty?"
Ilmeisesti myöskään Kivisestä ei oo mainittu mitään

en oo sanonu että jatkais. Kysymys kuului: "Olisiko se sitten siinä vai vieläkö on muita tulijoita? Onko kaikki ei jatkavat jo kiitelty ja hyvästelty?"
Ilmeisesti myöskään Kivisestä ei oo mainittu mitään
Joo mä tiiä. Mä vaan vastasin sun kysymykseen. Kivisen tilanne on auki, niiku tähän aikaa aina. Mut mihin mahtuis tos kokoonpanos jos henry pelaa jokerina, niiku jokku puhunu. Toisaalta ei Kivisestä viime kauden lopulla omasta mielestäni ollu mitään apuja. Mut oli kai se siinä.

Joo mä tiiä. Mä vaan vastasin sun kysymykseen. Kivisen tilanne on auki, niiku tähän aikaa aina. Mut mihin mahtuis tos kokoonpanos jos henry pelaa jokerina, niiku jokku puhunu. Toisaalta ei Kivisestä viime kauden lopulla omasta mielestäni ollu mitään apuja. Mut oli kai se siinä.
Eiköhän Laurin pelit ole pelattu. Vaikea uskoa että mikään joukkue tekisi sopimusta tällä loukkihistorialla.

Luulisin viimeisten postauksien puuttumisen liittyvän enempi siihen, että jatkuuko pelaajan ura. Näyttää vähän hölmöltä toivotella onnea johonkin tulevaan, jos sitä ei ole tai päätöstä siitä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.