Olin tulossa sanomaan samaa mutta kerkesit eka. Aivan järkyttävän kuulostaKorvat vuotaa verta, kun tätä teidän fanikameraa katsoo.
Olin tulossa sanomaan samaa mutta kerkesit eka. Aivan järkyttävän kuulostaKorvat vuotaa verta, kun tätä teidän fanikameraa katsoo.
Oli kyllä taas semmoinen kommentti 😂 oli kyllä todella siipirikkoinen manse tosiaan! Mahtoiko sieltä useampikin kärkipelaaja puuttua? Kyllä oli sitkeyttä näkyvissä erityisesti toisella jaksolla. Mutta voitto on voitto ja siitä pitää onnitella!Aina Helppo Kitee nurin siipirikkoisellakin porukalla. Onse vaan sitkee joukkue täytyy myöntää👍
Surakka jäi siihen mihin viimevuonna jäi. Ei vaan pallo tartu tiukassa paikassa…
Voi ei! No sitten varmaan ei kannata pitää ääniä päällä jos on noin karmeeta kuunneltavaa.Korvat vuotaa verta, kun tätä teidän fanikameraa katsoo.
Sitkeys näkyi siinä että pystyttiin voittamaan vaikka pelattiinkin aika huonosti.Oli kyllä taas semmoinen kommentti 😂 oli kyllä todella siipirikkoinen manse tosiaan! Mahtoiko sieltä useampikin kärkipelaaja puuttua? Kyllä oli sitkeyttä näkyvissä erityisesti toisella jaksolla. Mutta voitto on voitto ja siitä pitää onnitella!
Tuo peli oli kyllä molemmilta aivan hirveää, mikä johtui hyvin pitkälti kelistä. Ei kumpikaan esittänyt mitään priimaa, mutta jostain se pitää aloittaa. Toivotaan manselle myös pitkää kautta!
Oon eri mieltä. Ensinnäkin nää kylmät kelit loppuu pian ja toiseksi tasatulos jättäisi katsojille yhtä huonon maun suuhun mitä häviö. Jos tosiaan se on 20 minuutista kiinni jaksaako ottelua katsoa niin aina voi lähteä kesken pelin jos fiilis on se että ”eikö tämä nyt voisi vaan loppua”. Itse mieluummin jännitän kotarit loppuun asti verrattuna siihen että peli päättyisi tasan.Miksi kotarin jatkoparien jatkoilla piti vielä vaihtaa ensin Manse ulos? Siihen tuhraantui turhaa aikaa kylmässä säässä. Yleisö hyppeli horteessa katsomossa ajatellen, eikö tämä piru vie koskaan lopu! No loppuihan se lopulta kestettyään 2 tuntia 50 minuuttia. Miksi pitää pelata ratkaisuun asti? Jos kahdella jaksolla ja yhdellä viiden parin kotarilla ei voittaja löydy, niin kumpikaan joukkue ei ole ansainnut voittoa eikä kahta sarjapistettä. Jos näin olisi, nähtäisiin paljon nykyistä rohkeampaa ja viihdyttävämpää peliä!
Miksi kotarin jatkoparien jatkoilla piti vielä vaihtaa ensin Manse ulos? Siihen tuhraantui turhaa aikaa ...
Se on keskeneräistä puuhastelua!Tämä ihmetytti myös ei pelkästään sään takia vaan kun tuota muutosta oli mainostettu pelin nopeuttamiseksi kauden alla. Eli ei pelata jatkovuoroa runkosarjassa ja kotareita nopeutetaan pitämällä jaksovaihdot nopeina edellisen sisävuoron lopettaneen aloittavan uuden kotarisisävuoron. Näin toimittiin eka kotiutuskisan vuorovaihdossa, mutta toisella vaihtokerralla Mansen lopettaessa sisällä, he tallustivatkin ulkokentälle viimekauden malliin. Mikähän tää sääntö lopulta on?
Tämä vaikka nyt lähden pettyneet kotio niin olisin kyllä kyrpiintynyt jos ei oltaisi pelattu viimeisestä pisteesäOon eri mieltä. Ensinnäkin nää kylmät kelit loppuu pian ja toiseksi tasatulos jättäisi katsojille yhtä huonon maun suuhun mitä häviö. Jos tosiaan se on 20 minuutista kiinni jaksaako ottelua katsoa niin aina voi lähteä kesken pelin jos fiilis on se että ”eikö tämä nyt voisi vaan loppua”. Itse mieluummin jännitän kotarit loppuun asti verrattuna siihen että peli päättyisi tasan.
Minä tykkäsin Mansen selostajasta.Mikä tuossa Mansen selostajaleidissä on muka vikana?
Ihan asiallisestihan tuo kuljettaa matsia eteenpäin.
Montako selostettua matsia Oulun pojalla & Co on vyöllä että on varaa arvostella kamalan kuuloiseksi?
Itse ainakin kunnioitan ja arvostan siviilirohkeutta mennä selostamaan & kommentaattoriksi tällaiselle pääsarjatason Ruutu+ palvelimeen.
Kuvan laatu oli parempi kuin eilisen päälähetksen pelin kotareissa.Ottelun selostaja oli erittäin ammattitaitoinen.Ei selostanut joka välissä vanhoja tilastoja,eikä tarvinnut kuunnella kommentaattori Eteläpään ylimielistä sepustusta.Ja Ritari ym. saavat vielä palkkaakin.Heidän vikansa on mm. se,että yrittävät nousta selostuksessa ottelun pääosaan ,toisin kuin fanikameraselostajat,kuten Kaupin asiantunteva selostaja,joka todennäköisesti tekee selostusta rakkaudesta lajiin !Olin tulossa sanomaan samaa mutta kerkesit eka. Aivan järkyttävän kuulosta
Anssi Ritari tosiaan nostaa selostuksissaan jääkiekossa ja pesiksessä pelaajan tehopisteitä isosti esille. Onhan ne jossakin määrin kiinnostavia, mutta ehkä vähempikin riittäisi.Kuvan laatu oli parempi kuin eilisen päälähetksen pelin kotareissa.Ottelun selostaja oli erittäin ammattitaitoinen.Ei selostanut joka välissä vanhoja tilastoja,eikä tarvinnut kuunnella kommentaattori Eteläpään ylimielistä sepustusta.Ja Ritari ym. saavat vielä palkkaakin.Heidän vikansa on mm. se,että yrittävät nousta selostuksessa ottelun pääosaan ,toisin kuin fanikameraselostajat,kuten Kaupin asiantunteva selostaja,joka todennäköisesti tekee selostusta rakkaudesta lajiin !