Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2024

Viestejä
690
Ja varmaan samalla myös Kirittäret pelasivat huonoa sisäpeliä? Sattumaa varmaan...

Ei kahta sanaa. Kun tuo materiaali pelaa flowssa ja selkäytimeen tatuoidulla pelisapluunalla, niin jälki on vaan aika rumaa.
No en huomannut Kirittäriä kentällä, joten heidän osuus meni multa ohi. Kuten edellä totesin, Virkiän sisäpeli oli nyt, ja itse asiassa kahdessa muussakin finaalikoitoksessa luokatonta. Ei se tarkoita, etteikö Manse olisi pelannut hyvin ja mestaruutensa arvoisesti!
 
Viestejä
130
No en huomannut Kirittäriä kentällä, joten heidän osuus meni multa ohi. Kuten edellä totesin, Virkiän sisäpeli oli nyt, ja itse asiassa kahdessa muussakin finaalikoitoksessa luokatonta. Ei se tarkoita, etteikö Manse olisi pelannut hyvin ja mestaruutensa arvoisesti!
Sisäpeli yleensä näyttää huonolta, kun vastustaja pelaa teräksistä ulkopeliä.
 
Viestejä
460
En nyt halua kritisoida Manua, vaikka olen edelleen sitä mieltä että kyllä tuolla sisäpelirosterilla tietyissä tilanteissa olisi voinut pelata toisella tavalla kun hakata 2 kumuraa + antautumislyönti. Tämä on tässä vaiheessa turhaa kritisoida, koska tämä riitti suomenmestaruuteen, eikä millään muulla ole enää väliä.
Ehkäpä minulla hieman linja-autossa oli erinäisiä tunteita pinnassa ja turhaan lähdin heti kettuilulinjalle. Pyydän tätä kaikilta anteeksi.

UP oli timanttista. Itse heittäisin kultaisen räpylän Kalalle tai etenkin Pellonperälle. Katsellaan noita muita palkintoveikkauksia myöhemmin.
 
Viestejä
251
Onnea Manselle todella ansaitusta Suomen mestaruudesta. Joukkue oli koko kauden ajan noin puoli metriä muita kärkijoukkueita edellä ja piti etumatkan loppuun asti.

Tämän päivän pelistä: Kun pelissä ei ilmaiseksi saa mitään, on peli usein vähäjuoksuinen, kuten 1. jaksolla. Toisella jaksolla molempien hyvästä ulkopelistä huolimatta tuli sitten juoksujakin, mutta edelleen hyvillä suorituksilla. Toinen jakso oli todella hyvätasoista pesäpalloa.

Ehdotan kultaista räpylää Pellonperälle. Vuoden pesäpalloilija taitaa olla tänä vuonna Raudasoja.
 
Viestejä
420
Onnittelut manselle mestaruudesta mutta ehkäpä tuon alkoholin kanssa ei olisi tarvinnut olla niin näkyvästi ja kuuluvasti esillä ruudun kuvan perusteella (=myötähäpeää)...
 
Viestejä
891
Onnittelut manselle mestaruudesta mutta ehkäpä tuon alkoholin kanssa ei olisi tarvinnut olla niin näkyvästi ja kuuluvasti esillä ruudun kuvan perusteella (=myötähäpeää)...
Jos tuntuu siltä että ”myötähäpeä” on omalle elämälle ongelma, niin kyllä mä siinä vaiheessa ryhtyisin miettimään omia ”myötähäpeä” -arvoja.
 
Viestejä
111
Onnittelut manselle mestaruudesta mutta ehkäpä tuon alkoholin kanssa ei olisi tarvinnut olla niin näkyvästi ja kuuluvasti esillä ruudun kuvan perusteella (=myötähäpeää)...

Tästä olen hyvin eri mieltä. Kyllä nuoret ja isoimman tavoitteensa saavuttaneet pelaajat saavat vähän juhliakin. Ei meininki vaikuttanut poikkeavan esimerkiksi miesten jääkiekon SM-kullan juhlinnasta, ei ainakaan huonompaan suuntaan
 
Viestejä
98
Onnittelut Manselle ja pj:lle Suomen mestaruudesta. Oli ansaittu, joukkue joka osa-alueella Virkiää parempi.
Kuitenkin hiukan jää hiukan huono maku, onko hyvää mainosta pesikselle, että näytetään siideriä/kuohujuomaa
nauttivista pelaajista suorassa lähetyksessä ? Eikös pesiksen pitäny olla esimerkillinen laji tämän suhteen ? Antaako hyvän kuvan junnuille yms./suurelle yleisölle ??
 
Viestejä
1,369
Onneksi en tunne teitä oikeassa elämässä. Sen verran tympeitä, ankeita ilonpilaajatyyppejä taidatte olla.

Varmaan kiertelette ympäri nettiä aina moittimassa, kun jonkun näette juovan annoksen alkoholia jossakin.
 
Viestejä
98
Voittanut joukkue vetää kännit iloon, hävinny suruun. Ei kai siinä oo mitään pahaa ? Tarkoitin sitä, että tollanen julkinen juomisen näyttäminen ei ole ehkä tosiaankaan parasta peeärrää lajille.
 
Viestejä
623
Tästä olen hyvin eri mieltä. Kyllä nuoret ja isoimman tavoitteensa saavuttaneet pelaajat saavat vähän juhliakin. Ei meininki vaikuttanut poikkeavan esimerkiksi miesten jääkiekon SM-kullan juhlinnasta, ei ainakaan huonompaan suuntaan
Miesten jääkiekon SM-kullan juhlintaan vertaaminen nyt puuttuikin. Tässä on kysymys kuitenkin ihan sivistyneiden urheilijoiden lajista. En usko, että alkoholi on yhdellekään pelaajalle (toivottavasti) ongelma, mutta tv-lähetykseen juomat eivät kuulu. Jatkoilla saa sitten juhlia vapaammin. Kannattaa muistaa, että lajin huippupelaajat ovat myös esimerkkejä lukemattomille junnuille, Onneksi nykynuorissa on entistä enemmän niitä, jotka antavat piutpaut koko alkoholille. Parempaa esimerkkiä ovat näyttäneet esimerkiksi naiset ja miehet koripallofinaaleissa kuluvana vuonna. Kummankin ratkaisuotteluita oli tilaisuus olla seuraamassa paikan päällä Stadissa.
 
Viestejä
1,369
Voittanut joukkue vetää kännit iloon, hävinny suruun. Ei kai siinä oo mitään pahaa ? Tarkoitin sitä, että tollanen julkinen juomisen näyttäminen ei ole ehkä tosiaankaan parasta peeärrää lajille.
Löydät varmaan Olli Erosen yhteystiedot ja/tai tämän foorumin Ruutu-ketjuun, missä valitus on oikeammassa paikassa.
 
Viestejä
1,585
Voittanut joukkue vetää kännit iloon, hävinny suruun. Ei kai siinä oo mitään pahaa ? Tarkoitin sitä, että tollanen julkinen juomisen näyttäminen ei ole ehkä tosiaankaan parasta peeärrää lajille.
Voi ei järkytyitkö kun näit ihmisiä juhlimassa? Pitäisikö niiden juoda jossain yksityistilaisuudessa vai saako edes käydä kuppilassa kun voi tulla huono peeärrää lajille.
 
Viestejä
12
Onnea mestareille!
Mitä juomiin tulee niin pointin kyllä ymmärtää ja saa sitä pohtia. Toki on sitä ennenkin juotu jos on otettu :)
 
Viestejä
420
Kuitenkin hiukan jää hiukan huono maku, onko hyvää mainosta pesikselle, että näytetään siideriä/kuohujuomaa
nauttivista pelaajista suorassa lähetyksessä ? Eikös pesiksen pitäny olla esimerkillinen laji tämän suhteen ? Antaako hyvän kuvan junnuille yms./suurelle yleisölle ??
Juuri tämä. Olisin vielä ymmärtänyt sen, että vip-tiloissa olisi pysytty juomien kanssa. Nyt siellä junnut vieressä katsomossa saa ihmetellä miten omat pelaajaidolit juopiskelee...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös