Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2024

Tuossa olisi mukava tietää otos ja miten se on valikoitu. Tulos on täysin päinvastainen mitä
On totuus tällähetkellä muuttoliikkeen suunnasta
Edelleenkin muuttoliikkeen suunta ja se, missä ihmiset haluaisivat asua tai opiskella, ovat kaksi täysin eri asiaa. Pääsääntöisesti.

Tuossa olisi mukava tietää otos ja miten se on valikoitu. Tulos on täysin päinvastainen mitä
On totuus tällähetkellä muuttoliikkeen suunnasta

"Ihmiset asuvat suurkaupungeissa usein työn ja rahan takia – eivät siksi, että he sinne haluaisivat, saati siellä viihtyisivät".

Lieto on kova vahvistus ja alkaa lähestyä Primetime huippu urheilijana.

Liedon tulo nostaa Mansen osakkeita taistelussa mestaruudesta muttei ykkössuosikiksi nosta.

Mitä mieltä enemmän tietävät ovat kakkos-pj:stä?

Hienoa, että omille junnuille soppareita!

Toki voidaan jatkaa keskustelua vaikka Kuusamo-laulun puheosuuksilla… Hitto kyllä kummalliseksi menee aina nää jutut täällä.

Tää on oltava ”Fake-news” koska olen täältä intternetin keskustelupalstalta lukenut useammankin nimimerkin toimesta kerrottuna että Mansella ei ole omia junioreita ja että Manse ostaa kaikki pelaajat aina isolla rahalla ja maksaa ainakin 200000€! Eli toivoisin todella että tälläisiä valheita ei täällä levitettäisi vaan keskityttäisiin vaikka puhumaan Liedon ostamisesta ja palkasta.

Kolmen oman kasvatin nostaminen miesten joukkueeseen on kyllä hieno juttu. Sen sijaa Ronkaisen pestaaminen vetää sanattomaksi. Olen onneksi harvoin nähnyt toiseksi ylimmän sarjatason pelinjohtajalta sellaista käytöstä ja sanan käyttöä, jota olen joutunut Ronkaisen osalta todistamaan. Niin Puijon koti- kuin vierasotteluissakin. Ehkä sitten kaverilla "synkkaa" niin hyvin Komulaisen kanssa...

Jos mulla on yhtään silmää nuorille lahjakkuuksille niin Matias Paanasesta tulee vielä hyvä, todella hyvä. Osaako joku sanoa jotain Heiniluomasta? Omaan silmään oli viime kaudella Mansen junnujen paras ja pelas KaMassakin jossei isossa, niin ainakin merkittävässä roolissa.

Jos mulla on yhtään silmää nuorille lahjakkuuksille niin Matias Paanasesta tulee vielä hyvä, todella hyvä. Osaako joku sanoa jotain Heiniluomasta? Omaan silmään oli viime kaudella Mansen junnujen paras ja pelas KaMassakin jossei isossa, niin ainakin merkittävässä roolissa.
Heiniluomahan pelaa edelleenkin KaMassa.

Päivittelin aloitusta. Laajempi rosteri mahdollistaa kierrättämisen ja juniorit tuovat kilpailua pelipaikoista. Toivottavasti saavat näyttöpaikkoja etenkin nyt tulevassa talvisarjassa.

Jos mulla on yhtään silmää nuorille lahjakkuuksille niin Matias Paanasesta tulee vielä hyvä, todella hyvä. Osaako joku sanoa jotain Heiniluomasta? Omaan silmään oli viime kaudella Mansen junnujen paras ja pelas KaMassakin jossei isossa, niin ainakin merkittävässä roolssa.

Päivittelin aloitusta. Laajempi rosteri mahdollistaa kierrättämisen ja juniorit tuovat kilpailua pelipaikoista. Toivottavasti saavat näyttöpaikkoja etenkin nyt tulevassa talvisarjassa.
Uskosin myös että saavat näytönpaikkaa,Manselle harmi että Heiniluoma jatkaa Kamassa olisi varmasti kehittynyt Mansessa paremmin. Matias lunastaa pelipaikkaa tulevalla kaudella jonkin verran uskosin.

Uskosin myös että saavat näytönpaikkaa,Manselle harmi että Heiniluoma jatkaa Kamassa olisi varmasti kehittynyt Mansessa paremmin. Matias lunastaa pelipaikkaa tulevalla kaudella jonkin verran uskosin.
Pannaas nyt jäitä hattuun. Oletusarvona nämä lupaukset ovat kärkkymässä paikkaa sijoilta 16,17 ja 18. Harppaus aloituskokoonpanoon on tosi pitkä.
Katsotaan 2-3 vuoden päästä missä nää poijjat menee.

Pannaas nyt jäitä hattuun. Oletusarvona nämä lupaukset ovat kärkkymässä paikkaa sijoilta 16,17 ja 18. Harppaus aloituskokoonpanoon on tosi pitkä.
Katsotaan 2-3 vuoden päästä missä nää poijjat menee.
Etpä tainnut olla katsomassa Manse Sotkamo poikien finaalia

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.