Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2024

Varoitus @KeisariKatsomon Eturivi asiattomasta käytöksestä. Ylläpito kyllä huolehtii, mikäli tarvetta puuttua on. Näin talvikaudella nyt ei kyllä kourallinen viestejä hieman yhä aihetta sivuten haittaa mitenkään.
Ylläpito varmaan avaa seuraavaksi miten nolla kertaa Manse-huhuissa mainittu Pitkänen, nolla kertaa Manse-huhuissa mainittu Vainio ja KPL:n somen toiminta liittyvät tähän kyseiseen otsikkoon. Ja jos ei pysty perustelemaan miten noi kolme edellämainittua keskustelunaihetta liittyvät otsikkoon, niin perustelevat miksi siitä hermostuminen aiheuttaa varoituksen.

Yyh. Mä keräilen noita pelikieltoja tasaisin väliajoin ylläpidon langettamana, joten ei kiinnosta pätkääkään tämä kommentti. Kiroilua ei ole kielletty tällä foorumilla, mutta aiheeseen liittymättömästä keskustelusta laitetaan kyllä jäähylle. Joten Manse tuskin joutuu häpeämään sitä että minä täällä kehoitan suksimaan vittuun Kopla-keskustelun kanssa Manse-topikista.
Näköjään kiinnosti, kun vastasit.

Yyh. Mä keräilen noita pelikieltoja tasaisin väliajoin ylläpidon langettamana, joten ei kiinnosta pätkääkään tämä kommentti. Kiroilua ei ole kielletty tällä foorumilla, mutta aiheeseen liittymättömästä keskustelusta laitetaan kyllä jäähylle. Joten Manse tuskin joutuu häpeämään sitä että minä täällä kehoitan suksimaan vittuun Kopla-keskustelun kanssa Manse-topikista.
Niin yleensä ns. kurinpito toimii ja ihmiset ymmärtää että näin ei voi toimia jos haluaa ”leikkiä” mukana. Sit löytyy niitä ketkä on sitä mieltä että omassa toiminnassa ei ole vikaa vaan vika on muissa 🤷🏼‍♂️ jännä kun mie oon tällä palstalla kirjottanu aika monta vuotta ja ollu täydellä sielulla mukana ja oon selvinny ilman yhtään varotusta.

Ylläpito varmaan avaa seuraavaksi miten nolla kertaa Manse-huhuissa mainittu Pitkänen, nolla kertaa Manse-huhuissa mainittu Vainio ja KPL:n somen toiminta liittyvät tähän kyseiseen otsikkoon. Ja jos ei pysty perustelemaan miten noi kolme edellämainittua keskustelunaihetta liittyvät otsikkoon, niin perustelevat miksi siitä hermostuminen aiheuttaa varoituksen.
Se on se tyyli miten asiat sanoo, kuten elämässä muutenkin. Asioista saa sanoa ja vaikka kehottaa tai ehottaa tässä tapauksessa vaihtamaan keskustelun aihetta, mutta ei tuolla lailla räyhäämällä ja muita kohtaan hyökkäämällä.

Se on se tyyli miten asiat sanoo, kuten elämässä muutenkin. Asioista saa sanoa ja vaikka kehottaa tai ehottaa tässä tapauksessa vaihtamaan keskustelun aihetta, mutta ei tuolla lailla räyhäämällä ja muita kohtaan hyökkäämällä.
Tuliko ylläpidolla vahingossa väärällä nimimerkillä tykkäys tähän?

Tällä foorumilla ei kiinnosta pätkääkään enää ”kehotella” tai ”ehotella”. Täällä on säännöt luotu vuosien aikana, ja mä tykkään säännöistä. Harmi vaan että tää laadukas ylläpito ei osaa niistä luomistaan säännöistään itse pitää kiinni.

Mutta koska näin nätisti pyydettiin, niin mä nyt sekä kehoitan suksimaan, että ehdotan suksimaan johonkin muuhun topikkiin keskustelemaan joistain täysin Manseen kuulumattomista lukkarilupauksista. Koska ei kiinnosta vittuakaan lukea tuollaista keskustelua tämän otsikon alla.

Niin yleensä ns. kurinpito toimii ja ihmiset ymmärtää että näin ei voi toimia jos haluaa ”leikkiä” mukana. Sit löytyy niitä ketkä on sitä mieltä että omassa toiminnassa ei ole vikaa vaan vika on muissa 🤷🏼‍♂️ jännä kun mie oon tällä palstalla kirjottanu aika monta vuotta ja ollu täydellä sielulla mukana ja oon selvinny ilman yhtään varotusta.
Aivan. Kiva tietää. Liittyy tähän topikkiin miten?

Tosi hyvä kommentti. Keljuilu tuntuu olevan täällä palstalla joillekin pääasia. Valitettavasti. Ymmärrys puuttuu.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Ei selvästikään, jälleenkään, varoitus mennyt perille, joten KeisariKatsomon Eturivi lähti kuukauden huilille. Emme nyt viitsi kaikkia yllä olevia viestejä siirrellä johonkin muualle, mutta oletamme tämän "keskustelun" päättyvän tähän. Myös @Pölhö Kustaa huomautus, että tällaiset voi kyllä ihan hyvillä mielin myös jättää kirjoittamatta.

Varoituksen jälkeen
Aivan. Kiva tietää. Liittyy tähän topikkiin miten?
Yhtä paljon kun sun 6-7 edellistä jankkaamista asian kuulumattomuudesta tälle palstalle muutaman muun palstalaisen kanssa. Pahoittelut että pyhään Mansen ketjuun kirjotettiin sinne kuulumatonta tekstiä.

PS. Ens kerralla kannattaa kokeilla samaisessa tilanteessa jotain muuta lähestymistapaa niin ei ”omalle” palstalle tule paria sivua omaa vouhotusta muiden vääryyksistä..

Mä oon kyllä myös sitä mieltä, että suurin osa viimeisistä viesteistä ei kuulu Mansen ketjuun.
Täältä löytyy kyllä oma osionsa (Lukkarit Miesten Superpesiksessä) näitä juttuja varten.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.