Siitä lukee sivukaupalla tuolla meidän ketjussa. Ei voi tulla uutena juuri kellekään tässä vaiheessa.Huusko oli hyvä hankinta. Mitkähän olivat syyt kun Tahko päästi miehen kilpailijalle.
Piirainen, Kohonen, Hyötyläinen (?)....
Kovin tuntuu tuuliselta paikalta Manse, jos Konsta todella pistettäisiin kierrätykseen.
Minun on vaikea arvottaa Lehtoa ja Lehtosta ulkopelissä, ovatko niin paljon parempia kuin Hyötyläinen? Hyötyläinenhän on pelannut kolmospuolellakin. Tikkakoskella on tuo nopeus, eli jos Severi(t) on kärkenä, niin kaiket tuo porukka - kierrätyspaikkana myös sieppari - ratkoo "viimeiset paikat". Lisänä vielä Torppaa jokeriksi, joten ei sielläkään kovin kummasti tila ole. On tuossa palapeliä. Jos Huusko ottaa sen kakkospolttajan paikan (huhuttu, että on vaatinut isoa roolia ulkona ainakin Tahkossa) niin kolmelle paikalle 5 kaveria ehdolla.Saisko Huusko korvattua ulkona peräti Hyötyläisen?
Se ero myös että toisella tulos + ja toisella- merkkiOn liikuttavaa, että Joensuussa murehditaan Mansen rahoista ja kakkospelinjohtajasta.
Onhan seuroilla tietysti paljonkin yhteistä, rahat riittävät kyllä. Ja kakkospelinjohtajaa ei ole kummallakaan🧸
Enhän mä eroista puhunut. Päinvastoin. Yhtäläisyyksistä. Rahasta ja sen riittävyydestä vaan. Ja kakkospelinjohtajasta.Se ero myös että toisella tulos + ja toisella- merkki
Sen verran pitää korjata, että meillä JoMassa taitaa olla osa-aikainen kakkospelinjohtaja sekä häntä välillä tuuraava monitaiturimailamies Väliaho 😉Enhän mä eroista puhunut. Päinvastoin. Yhtäläisyyksistä. Rahasta ja sen riittävyydestä vaan. Ja kakkospelinjohtajasta.
Mailamiehenä sitä osa-aikaista taitaa tuurata kokoaikaisesti joku koko ajan. Ei kai joukkue sitä vaihtopenkkiä lähemmäs kotipesää päästä? Mutta on kuitenkin 2.pj. Eli mä olin väärässä!Sen verran pitää korjata, että meillä JoMassa taitaa olla osa-aikainen kakkospelinjohtaja sekä häntä välillä tuuraava monitaiturimailamies Väliaho 😉
Täälläkin on nyt 2 viimeistä ottelua ollut Wirzenius mukana kaarella.Sen verran pitää korjata, että meillä JoMassa taitaa olla osa-aikainen kakkospelinjohtaja sekä häntä välillä tuuraava monitaiturimailamies Väliaho 😉
Jos eilen puhunut ekan kerran pelinjohtajan kanssa niin ihan hyvä ettei tänään vielä pelaa.Missä nyt on se paljon puhuttu Huusko? Ei mahdu kuin mailamieheksi?
Sitä ei vielä heti tietty pelaako KPL pelissä.Missä nyt on se paljon puhuttu Huusko? Ei mahdu kuin mailamieheksi?
Huuskon sanoin "Fuck them, en ole lähdössä minnekään" - en edes kokoonpanoon!Missä nyt on se paljon puhuttu Huusko? Ei mahdu kuin mailamieheksi?
Tyyppi ollut 2 päivää joukkueessa niin tuleeko hirveänä yllätyksenä ettei pelaa heti.Missä nyt on se paljon puhuttu Huusko? Ei mahdu kuin mailamieheksi?