Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2023

No eipä vielä ylistetä ketään, näille sähläilyille on "jutuissa" pantu aivan liikaa painoarvoa. Manse oli suosikki välieriin ylivoimaisen materiaalinsa vuoksi. Nyt katsotaan vasta toiseksi viimeisiä kortteja. Aika näyttää kuinka käy
Mielestäni ihan ansaitusti tuolle on annettua painoarvoa, koska alkukausi oli surkeaa, peli ailahelti pitkin runkosarjaa melkein loppuun saakka ja takasi sen että puolivälierissä vastus tulee olemaan kovempi mitä runkosarjan 1-2, eikä kotietua saatu. Jussilan lähteminen pois oli myös iso pala pois ulkopelistä.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen

Mansen lukkari Juha Puhtimäki on luottavainen joukkueeseen ja itseensä haastattelussamme.

– Minun tehtäväni on olla tässä sarjassa parempi lukkari, ja se minä haluan myös olla. Jos olen se, niin sitä kautta autan meidän joukkuetta mahdollisimman paljon. Se on minun ykkösprioriteettini tässä sarjassa.

– Me ollaan parempi joukkue, Puhtimäki totesi kylmän rauhallisesti.

• Tykkää
Reaktiot: psQ

Ylläpito

Ylläpidon jäsen

– Nyt meillä on noussut luottamus tähän omaan juttuumme, että me olemmekin aika hyvä pesisjoukkue. Kesällä se horjui aina välillä, Jani Komulainen sanoi.

No perjantaina taas uus mahdollisuus. Tää oli vähän samanlainen esitys mitä KPL - Manse sarjan toinen peli.
Erotuksena se, että räpylästä annettiin 3-4 ja Vimpeli löi sen kymmenen. Täysin ottamattomia osa. Saa paljon tapahtua, että oikeasti pystyy edes haastamaan. Kinnunen vei lukkaritaistelun 100-0.

Erotuksena se, että räpylästä annettiin 3-4 ja Vimpeli löi sen kymmenen. Täysin ottamattomia osa. Saa paljon tapahtua, että oikeasti pystyy edes haastamaan. Kinnunen vei lukkaritaistelun 100-0.
Jep ei Vimpeli ole mikään Kopla. Pitää toivoa että joukkue antaa kaikkensa kotiyleisön edessä, sillä tänään oli niin uninen koko joukkue. Toivottavasti tulis tiukempi peli.

Valtava oli joukkueiden välinen ero eilen, kuin eri planeetoilta lähes. Toivottavasti Manse parantaa, muuten käy tylsäksi tämä välierä. On se Veto vaan kova.

Manse on tehnyt hyvää pesäpallolle. Ehdottomasti. Olisi hyvä myös, jos Jyväskylästä ja Oulusta nousisi joukkueet superiin. Aivan huikea olisi myös Helsinki, mutta sitä tuskin tapahtuu. Puhun miesten sarjasta.

Toivoisin vaan, että Mansen pelaajat itse lopettaisivat sen "kaikki vihaa meitä" -itkun. Ei teitä kukaan vihaa. Osa kannattaa ja osalle olette vastustajia siinä kuin muutkin.

Ihan kaunis ajatus, mutta Kohos-casen yhteydessä jos luki vähän somea tms. niin kyllä se vaan kävi selväksi, että aika paljon vihataan ihan vihaamalla.

Toivoisin vaan, että Mansen pelaajat itse lopettaisivat sen "kaikki vihaa meitä" -itkun. Ei teitä kukaan vihaa. Osa kannattaa ja osalle olette vastustajia siinä kuin muutkin.
Ai ei vihaa? Kuitenkin varmasti eniten negatiivista palautetta tulee jos verrataan muihin superin joukkueisiin. Pesäpallojuttuja facebook sivulla huomaa tätä vihaa enemmän kun täällä.

Ihan kaunis ajatus, mutta Kohos-casen yhteydessä jos luki vähän somea tms. niin kyllä se vaan kävi selväksi, että aika paljon vihataan ihan vihaamalla.
Silloin saattoi olla jotain
Ai ei vihaa? Kuitenkin varmasti eniten negatiivista palautetta tulee jos verrataan muihin superin joukkueisiin. Pesäpallojuttuja facebook sivulla huomaa tätä vihaa enemmän kun täällä.
No ei vihaa. Muutamalle on jäänyt "Massi PP" -levy päälle, mutta vain muutamalle.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.