A(a)siantuntijan arvio.Mä taas luulen, että Perttu lopettaa Jannea ennemmin?
A(a)siantuntijan arvio.Mä taas luulen, että Perttu lopettaa Jannea ennemmin?
Niin, toki siinäkin voi olla enemmän oikeaa tietoa, kun sun kommentissas?🙈A(a)siantuntijan arvio.
Luulossa?Niin, toki siinäkin voi olla enemmän oikeaa tietoa, kun sun kommentissas?🙈
Mitäs muuta. Kun tällä hetkellä ei oo tietoa Mäkelän lopettamisesta sen enempää kun Pertun uusista sopimuksistakaan.Luulossa?
Tiedät selvästi paljon pesäpallon historiasta Tampereella. Oletko koskaan harkinnut, että ihan vaan vaikka kertoisit tietojasi silloin, kun joku keskustelu täällä sikiää? Sen sijaan että vittuilet joka kerta meille kaikille idiooteille, jotka eivät edes perustamiskokouksessa olleet läsnä 45v sitten.Olitko mie vaan paikalla, kun Mansen Pesäpallo perustettiin 1978 ?
Täytyy kai "idioottien" edes hiukka historiaansa tuntea, kun sönkkäävät puuta heinää Mansen osastolla.Loistava pohjoisen reissu. Kaikesta huokuu, että nyt kulkee ja jengi tykkää pesäpallon pelaamisesta.
Harmillisesti piste liitolle. Kyllä se vaan keskittyminen karkasi, kun voitto varmistui.
Tiedät selvästi paljon pesäpallon historiasta Tampereella. Oletko koskaan harkinnut, että ihan vaan vaikka kertoisit tietojasi silloin, kun joku keskustelu täällä sikiää? Sen sijaan että vittuilet joka kerta meille kaikille idiooteille, jotka eivät edes perustamiskokouksessa olleet läsnä 45v sitten.
Ooppiarvo ei ole aina tae käytöstavooista.Täytyy kai "idioottien" edes hiukka historiaansa tuntea, kun sönkkäävät puuta heinää Mansen osastolla.
Eli siis pelkkää vittuilua jatkossakin, kun jäljellä ei ole kuin ylemmyydentunto?Täytyy kai "idioottien" edes hiukka historiaansa tuntea, kun sönkkäävät puuta heinää Mansen osastolla.
Minua kovin hämmästyttää tämä Tohtoori. Jatkuvaa vittuilua kaikille joka käänteessä. Tähän voisi melkein sanoa pahan sanan. Mutta en kuitenkaan sano.Loistava pohjoisen reissu. Kaikesta huokuu, että nyt kulkee ja jengi tykkää pesäpallon pelaamisesta.
Harmillisesti piste liitolle. Kyllä se vaan keskittyminen karkasi, kun voitto varmistui.
Tiedät selvästi paljon pesäpallon historiasta Tampereella. Oletko koskaan harkinnut, että ihan vaan vaikka kertoisit tietojasi silloin, kun joku keskustelu täällä sikiää? Sen sijaan että vittuilet joka kerta meille kaikille idiooteille, jotka eivät edes perustamiskokouksessa olleet läsnä 45v sitten.
Joo, on hyvin vaikea nähdä, mitä a) kukaan voi itselleen saada tuollaisella kirjoittelulla, b) mitä foorumi tästä kaverista saa.Minua kovin hämmästyttää tämä Tohtoori. Jatkuvaa vittuilua kaikille joka käänteessä. Tähän voisi melkein sanoa pahan sanan. Mutta en kuitenkaan sano.
Eiköhän se selviä viimeistään ottelun jälkeen. Ja miksi nyt edes puhua jostain koirankopista, kun mitään viitteitä sellaisesta ei ole ollut? Hyvin voi olla joku pikkuvamma pohjoisen retkeltä tai muu perusteltu poissaolon syy.Osaako joku viisaampi sanoa, että onko Kivisellä jotain vammaa, vai onko se vaan joutunut Komulaisen koirankoppiin?
Kivisellä on ollut tässä koko kauden aikana vaivaa ja ei olla haluttu ottaa riskejä.Osaako joku viisaampi sanoa, että onko Kivisellä jotain vammaa, vai onko se vaan joutunut Komulaisen koirankoppiin? Pelas mun mielestä ihan hyvin KeKiä vastaan. Jostain syystä ei myöskään lyö ollenkaan Kaupissa pomppua. Syy tähän ei voi olla enää ainakaan se, etteikö se nousis uudesta kentästä, koska vierasjoukkueet lyö sitä ja Torppakin välillä, kun yrittää kentälle.