Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2022

Viestejä
926
Eihän tästä olekaan kyse mutta silti Manchester Cityn toimistolla katsellaan ihaillen miten tehokkaasti mestarijoukkueen ostaminen Mansessa onnistui. Mansen väki voisi varmaan pitää seminaareja aiheesta, ainakin Cityn, PSG:n ja Chelsean toimistoilla olisi kiinnostusta. Mutta aihe on tunnetusti arka Tampesterissa ja siksi juttua aina kierrellään höpöttelemällä mitä sattuu aiheen vierestä.
Yritä päästä yli Mansen mestaruudesta. Nyt on uusi kausi meneillään. Tule heinäkuussa Kauppiin katsomaan uutta stadionia.
 
Viestejä
871
Yritä päästä yli Mansen mestaruudesta. Nyt on uusi kausi meneillään. Tule heinäkuussa Kauppiin katsomaan uutta stadionia.
Ei mulla sen mestaruuden kanssa ole ongelmaa mutta pitää asioiden kanssa pystyä olemaan rehellisiä. 2.7. oisin hyvin päässy ja oli suunnitelmissa mutta meni perkele peruuntumaan se vielä, toivottavasti antaa aikataulu myöden jossain välissä mutta heinä- ja elokuu on helvetin kiireistä aikaa tällä kertaa.
 
Viestejä
1,728
Eihän tästä olekaan kyse mutta silti Manchester Cityn toimistolla katsellaan ihaillen miten tehokkaasti mestarijoukkueen ostaminen Mansessa onnistui. Mansen väki voisi varmaan pitää seminaareja aiheesta, ainakin Cityn, PSG:n ja Chelsean toimistoilla olisi kiinnostusta. Mutta aihe on tunnetusti arka Tampesterissa ja siksi juttua aina kierrellään höpöttelemällä mitä sattuu aiheen vierestä.

Voisko joku puhua välillä niistä Kaupin vessoista? Niissäkin on enemmän asiaa!
 
Viestejä
926
Ei mulla sen mestaruuden kanssa ole ongelmaa mutta pitää asioiden kanssa pystyä olemaan rehellisiä. 2.7. oisin hyvin päässy ja oli suunnitelmissa mutta meni perkele peruuntumaan se vielä, toivottavasti antaa aikataulu myöden jossain välissä mutta heinä- ja elokuu on helvetin kiireistä aikaa tällä kertaa.
Ei peruttu, vaan siirrettiin Hämeenlinnaan.
 
Viestejä
871
Kukaan ei oo kiihtynyt, vai mistä niin päättelet. Ehkä sä itse kiihdyt höpöhöpöjuttujes kanssa?
Minä oon vaan heitelly kieli poskessa tästä arasta aiheesta, en mä oo mistään kiihtyny mutta joillekin on vaikeeta sietää tätä asiaa.

Ei peruttu, vaan siirrettiin Hämeenlinnaan.
Juu mut ei se oo uus Kauppi. Ja päivämäärän vaihdos esti saapumasta mestoille, jos ois 2.7. pysyny oisin kyl silti tullu tsiigaa hämptoniinki peliä, stadista ois ollu hyvä matka.
 
Viestejä
718
Kolme pinnaa maistuu kyllä tästä pelistä! Tahko pisti homman kahdesti hankalaksi ekalla jaksolla mutta niin vaan pinna sieltä ja toinen sitten vähän helmpommalla. Joskin toki hyvällä pelillä. Näitä todellakin tarvitaan tässä vaiheessa. Vielä kun pääsee jätkät omaan koppiin ja omalle kentälle, niin aijai!

Missä Tampere, siellä torailu.
Ei kai nyt Tampere sitä torailua harrasta. Jos se tekeminen, toiminta ja menestys mitä Tampereella tapahtuu menee maalaisilla luihin ja ytimiin, niin ei se tamperelaisten vika liene.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
870
Mansen peli alkaa pikku hiljaa "heräillä", mutta kun katselee näiden Manse "Road shown" yleisömääriä niin tulee mieleen olisiko kannattanut vaan pelailla kaikki ajan ennen uutta Kauppia miesten kotipelit vaikka Ikaalisissa? Toki Helsingissä oli karsea kelikin, mutta Helsinki ja Vaasa jäivät noin 500 katsojaan. Naisten peleissä jäätiin 2- 300 lukemiin, joihin luultavasti olisi päästy pelaamalla nekin pikkuisen lähempänä Tamperetta ja ehkä siitä olisi ollut Pirkanmaan muille pesäpallopaikkakunnille jotain hyötyäkin. Nyt pelaillaan pienille yleisöille ja luultavasti isommilla kuluilla. Tiedä sitten miksi tähän on päädytty.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös