Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2022

En kyllä millään jaksa uskoa että tuo on lopullinen kokoonpano ja Kemppainen olisi lukkarina. Siellä on kuitenkin Kattelus vielä vaihtoehtona, mikäli Andreasenilla jotain ongelmaa olisi. Manse ei myöskään ole vielä omissa kanavissaan kokoonpanoa ilmoittanut.
Kattelus on sanoutunut irti lukkarin pestistä!

Veikkaan rivisokeutta. Sara-Ellan 2p jäänyt pois vahingossa.

"7§. Mikäli pelaaja loukkaantuu ennen ottelun alkua, eikä pysty pelaamaan lyöntijärjestysnumerollaan, voi joukkue tarvittaessa vaihtaa jokeripelaajan pelaajaksi ja muuttaa lyöntijärjestystä myös muilta osin tai poistaa pelaajan joukkueesta ja täydentää
joukkueen."
Just näin eli silloin pelataan vain kahdella jokerilla eli vajaalla joukkueella

Just näin eli silloin pelataan vain kahdella jokerilla eli vajaalla joukkueella
Ei mene näin. Ennen pelin alkua saa lisätä/vaihtaa pelaajia kokoonpanoon, muokata lyöntijärjestystä tms. Aina välillä näin tapahtuu, esimerkiksi tällä kaudella Sallinen loukkaantui alkulämmittelyssä, ja Manse aloitti kahdella jokerilla. Toiselle jaksolle Manselle lisättiin kolmas jokeri peliin, tämäkin täysin sallittua.

Ei mene näin. Ennen pelin alkua saa lisätä/vaihtaa pelaajia kokoonpanoon, muokata lyöntijärjestystä tms. Aina välillä näin tapahtuu, esimerkiksi tällä kaudella Sallinen loukkaantui alkulämmittelyssä, ja Manse aloitti kahdella jokerilla. Toiselle jaksolle Manselle lisättiin kolmas jokeri peliin, tämäkin täysin sallittua.
Onko näin?

Kuten arvelin ja sanoin @sorza että Andreasen syöttää ja nyt en ikinä enää katto Tulospalvelun kokoonpanoja, aivan käsittämättömän toimintaa, ja sekoilua muissakin kokoonpanojen suhteen ei ainut peli, missä ties mitä on ilmoitettu. Mutta Andreasen kova testi edessä ja Pesäkarhut varmasti lähtevät haastamaan Andreasen syöttö työskentelyä. Andreasen syötössä on se ongelma pallo ei ole räpylän alla, vaan pallo nähtävissä ennen syöttöä. Ja sillä ei syksyn pudotuspeleissä pärjää, toivottavasti Sallinen sais kammon kuriin, ennen pudotuspelejä.

Andreasenin syötössä on se ongelma pallo ei ole räpylän alla, vaan pallo nähtävissä ennen syöttöä. Ja sillä ei syksyn pudotuspeleissä pärjää.
Mikä tässä on ongelma?
Helpottaako lyöjää, kun näkee pallon ja voi paremmin ennakoida millainen syöttö tulossa, vai onko jotenkin sääntöjen vastainen. Itse on siihen viittaavaa kohtaa säännöissä muista nähneeni.

Mikä tässä on ongelma?
Helpottaako lyöjää, kun näkee pallon ja voi paremmin ennakoida millainen syöttö tulossa, vai onko jotenkin sääntöjen vastainen. Itse on siihen viittaavaa kohtaa säännöissä muista nähneeni.
Hä? Tietenkin, helpottaa se. Ruuska syötti samalailla Vimpelissä, ja siihen vastustajat tulivat puuttumaan. Andreasen samanlainen tyyli, pallo on nähtävillä ennen syötön nousua ja noustessa pystyy lukemaan, tuleeko matalaa jne. Ja helpottaa lyöjää, jos Pesäkarhut ei Lukkaria laita hampaisiin nii voi voi, Kirittäret ainaki laittaa ens perjantaina Andreasen testiin.

Kuten arvelin ja sanoin @sorza että Andreasen syöttää ja nyt en ikinä enää katto Tulospalvelun kokoonpanoja, aivan käsittämättömän toimintaa, ja sekoilua muissakin kokoonpanojen suhteen ei ainut peli, missä ties mitä on ilmoitettu.

Sillä minä tarkoitinkin ettei kovin suuri ennustaja tarvitse olla. Andreasen pelaa linjassa kakkospuolella, joten kolmospolttajan paikka muutenkin oli noh ihmeellinen. Kemppainen on nyt yhdeksikössä pelannut linjassa Andreasenin paikalla. Oli minulla mielessä toinenkin häikkä kokoonpanossa, että Olenius on jokerina ja Pellonperä 3p, mutta olinkin väärässä. Enkä mihinkään kikkailuun usko, kun seura jo hyvissä ajoin omissa kanavissa kokoonpanon ilmoitti. Tuskin Pokela bussissa ihan paniikissa on, että perhana Mitäs nyt tehdään, kun Kemppainen ei ole lavalla.

Sillä minä tarkoitinkin ettei kovin suuri ennustaja tarvitse olla. Andreasen pelaa linjassa kakkospuolella, joten kolmospolttajan paikka muutenkin oli noh ihmeellinen. Kemppainen on nyt yhdeksikössä pelannut linjassa Andreasenin paikalla. Oli minulla mielessä toinenkin häikkä kokoonpanossa, että Olenius on jokerina ja Pellonperä 3p, mutta olinkin väärässä. Enkä mihinkään kikkailuun usko, kun seura jo hyvissä ajoin omissa kanavissa kokoonpanon ilmoitti. Tuskin Pokela bussissa ihan paniikissa on, että perhana Mitäs nyt tehdään, kun Kemppainen ei ole lavalla.
Saattopa Pokelalle tulla pari ylimääräistä pään raapimista😂

Musta Kemppainen Lukkarina kuulosti vähintäänkin erikoiselta ja neljä jokeria. Mutta onneks seura tiedotti Jassun olevan lavalla. Mutta en mie siu syytä siit, vaan yleisesti meni hermo tulospalvelun kokoonpano touhuihin jotka on piste com, mutta kaikki hyvin, ei tarvi tätä enempää purkaa.

Näin on. Vajaalla aloittanutta joukkuetta voi täydentää koska tahansa. Ennen kotaria voidaan katsomosta ottaa kanuuna-Kerttu ratkaisemaan ottelua jos vaan edustusoikeus on kunnossa. Lisenssinkin voi hoitaa kuntoon jälkikäteen, joku sakkomaksu taitaa tulla päälle eikä lisenssin vakuutus tietenkään ole voimassa ennen maksua.
Ei kannata ottaa jos on kova kanuuna! Ei tule pelistä mitään😂

Andreasen hyvä heittokäsi, ja todella hyvä kärpänen 4A ja sai sotkettua Pesäkarhujen sisäpeliä. Onko pelannu enne lukkarina. Mutta syksyllä pelit vaan kovenee kestääkö kasetti. Mutta tän pelin perusteella aika hyvä Lukkari, vaikka on aika kankea syöttö asento.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.