No noi hankinnat perusteli nyt itse itsensä. Ja myös maksoivat itse itsensä. Siitä kun laskee pudotuspelien kotiotteluiden tuottoja, niin kyyyyllähän ne hankintojen palkat on niillä kuitattu. Vaikka ei saisi nostaa kapasiteettia finaaleihin, niin saletissa on kaksi peliä jotka varmuudella täynnä, lippujen hintojen ollessa 30€/kpl (Vippejä myydään kans aika paljon hintaan 79€/kpl, mutta ei muuta kokonaiskuvaa). Eli vähintään 2*1700*30€. Se on yli puoli miljoonaa mummon markkaa (käytän tätä määrettä niin pahimmatkin maalaisjäärät varmasti ymmärtävät suuruusluokan). Siihen kun lisätään vielä kaksi kotipeliä Sotkamoa vastaan 2*1700*25€ ja IPV sarjan (849+1500+1700)*21€ niin kyllä toi mun korvaan kuulostaa ihan järkevältä bisnekseltä siihen nähden että viime kaudella runkosarjan jälkeen pelattiin nolla peliä. Minimissään siis tällä kaudella ~270000€ (Huomioimatta vippilippuja, otteluisännyyksiä, oheismyyntejä etc) versus viime kauden 0€. Eiköhän noilla poikien palkat ole kuitattu.
Ne piirtää kellä on liitua ja kun piirtää tarpeeks hyvin, voi tienata ja ostaa uusia liituja…
Mutta myönnetään. Omia kasvatteja ei pelaa joukkueessa yhtään. Koska se on kuitenkin se ainoa mittari millä on merkitystä.