Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2021

Viestejä
1,569
Siis onko se niemi ny kirjottanu jatkosopimuksen manse. Vai lähteekö pelaamaan muualle. Ku tääl toiset huutaa jatko tullu. Ja toiset et muualle sopimus. Nii voiko NY joku laittaa et jatkaako vai ei Niemi manses
Ei minusta ole enää mitään järkeä ainakaan pitää, kun mansella jo jokeriosastolla Ruuska ja Piirainen. Ei jokerikolmikko voi olla Ruuska, Niemi ja Piirainen. Jonkun pitäs edetäkin, vaikka Ruuska nyt taitaa pakon edessä pystyä. Kivinen oli eilen ihan huikea vaihtajajokeri, ja Torppa ollut kai hyvä etenijäjokeri. Heidän sopimuksistaan ei tietoa.

Minua ei haittaa Mansen "ostot". Huippu- urheilusta kysymys, ja Mansen nousu toi raikkaan tuulahduksen ummehtuneeseen neljän suuren aikaan. Ihan samaa piristävää asiaa kuin nyt IPV:n tuhkimotarina. Harmi sinänsä, että vain toisen tarina jatkuu. Toki itse toivon, että IPV:n, tunnesyiden lisäksi siksi, että Manse on varmasti kova ensi kaudellakin. Saa nähdä, miten on meidän osalta.
 
Viestejä
1,006
Hyvinkään Tahko varmaankin nyt kiittää kilvan Mansen Helimoa. Kun nukkui onnensa ohi, eikä jatkanut Juha Niemen sopimusta. Niemi seuraavat kolme kautta Tahkon mies. Ja turha Tampereella enää miettiä, sopimus on jo toissa viikolla allekirjoitettu.
Helimohan on vanha Tahkolainen, nuorten Suomen mestari Tahkopaidassa joskus 90-luvulla.
 
Viestejä
3,377
Tänään manse PP kauden tärkein peli. Selkä seinää vasten. Tulos tai ulos. Tänää kyl jokainen ukko sais antaa kaikkensa kentäl koska saattaa olla kauden vika peli. Ja on selvää et pelin taso pitää nousta tänään. Lisäks kaverille ei saa antaa tilannetta tänää. Ja onneks ei muuta ku voitettavaa et kyl manse lähtee kiusaa IPV. Ja mielestäni IPV tässä se ennakko suosikki on. Itse olen menossa kauppiin tänään, ja hienoa että sinne on tulossa sankoin joukoin mansea moni kannustamaan. Tsempit koko joukkueelle ja Matti iivariselle illan peliin.
 
Viestejä
1,697
Tänään manse PP kauden tärkein peli. Selkä seinää vasten. Tulos tai ulos. Tänää kyl jokainen ukko sais antaa kaikkensa kentäl koska saattaa olla kauden vika peli. Ja on selvää et pelin taso pitää nousta tänään. Lisäks kaverille ei saa antaa tilannetta tänää. Ja onneks ei muuta ku voitettavaa et kyl manse lähtee kiusaa IPV. Ja mielestäni IPV tässä se ennakko suosikki on. Itse olen menossa kauppiin tänään, ja hienoa että sinne on tulossa sankoin joukoin mansea moni kannustamaan. Tsempit koko joukkueelle ja Matti iivariselle illan peliin.
Veikkauksen mielestä Manse on kyllä selvä ennakkosuosikki tähänkin otteluun kertoimilla 1,25 - 4,60 - 14,00.
Toivottavasti tunnelma on tapissaan ja parempi voittakoon.
 
Viestejä
3,944
Tänään manse PP kauden tärkein peli. Selkä seinää vasten. Tulos tai ulos. Tänää kyl jokainen ukko sais antaa kaikkensa kentäl koska saattaa olla kauden vika peli. Ja on selvää et pelin taso pitää nousta tänään. Lisäks kaverille ei saa antaa tilannetta tänää. Ja onneks ei muuta ku voitettavaa et kyl manse lähtee kiusaa IPV. Ja mielestäni IPV tässä se ennakko suosikki on. Itse olen menossa kauppiin tänään, ja hienoa että sinne on tulossa sankoin joukoin mansea moni kannustamaan. Tsempit koko joukkueelle ja Matti iivariselle illan peliin.
Miten tähän peliin voi saada IPV:stä ennakkosuosikin? Älä ainakaan veikkauspelejä ala pelaamaan kovin isoilla panoksilla...
 
Viestejä
3,377
Miten tähän peliin voi saada IPV:stä ennakkosuosikin? Älä ainakaan veikkauspelejä ala pelaamaan kovin isoilla panoksilla...
Nii en tiiä. Oisko vaikka IPV on voittanut kaks peliä. Ja turha huolehtia, en pelaa veikkauspelejä. Ja tuo mitä kirjoitin oli miten minä nään tilanteen. Sinun näkökulmasta on tuo
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
229
Lehtola odotetusti viltissä mutta tilalle ei otettu jokereita, vaan reservistä Tikkakoski. Parempi näin, kun Konstalla alkoi varmaan paineet tuntua jo niskassa. Tikkakoski pääsee nyt näyttämään puhtaalta pöydältä.
 
Viestejä
72
Mansella loppuu katsomokapasiteetti kesken. Loput pelit sitten futiskentälle, niin mahtuu katsojatkin paikalle.
 
Viestejä
3,377
Mut on muuten mielenkiintoinen juttu.
Miksi tuo Hyötyläinen vs Jussila.
On noin iso juttu?
Varmaan on viime vuodelta kalavelkoja.
Toivon Ipvn voittoa, mut anyway tuo Ipvn asenne on niin jees👍
Hyötyläinem ja Jussila pelas samas joukkuees viime kaudel yrittävät päästä toistensa ihon alle. Jussila vei pidemmän korren tolla syöksykopilla
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös