”
Mielestäni” on siltä osin hyvä sana, että se viittaa mielipiteeseen, eikä täten yritetä esittää epävarmaa tai epätotta asiaa faktana, kuten jotkut tekevät… Saattaapa olla, että Viuhkamiehen kristallipallo on edelleen rikki, kun ei sillä oikein näytä näkevän tulevaisuuteen eikä edes menneisyyteen. Viuhkamiehen kirjoituksissa on uskomaton määrä asiavirheitä. Jos jokaisesta asiavirheestä saisi yhden väärän, niin ainakin yksi peli olisi pelkillä vapaataipalilla jo luultavasti voitettuna.
Huudetaanpa nyt vain selkeimmät väärät pois:
Joukkue valitsee keskuudestaan kapteenin - siis ei seuran puheenjohtaja (Antikainen) eikä joukkueen pelinjohtaja...
Väärin! Tässä tosin ihan hyvä, että esitit asian mielipiteenä etkä tuulesta temmattuna faktana, kehitystä. Mutta väärin meni silti… Nykyisen joukkueen kapteenin oli käsittääkseni äänestänyt joukkue itse, mutta viestissä viitattiin aiempiin kausiin ja aiemmilla kausilla naisissa näyttäisi käytäntö olleen toisenlainen:
”
… Varakapteeneina jatkavat Mira Kolehmainen ja Senni Sallinen …
Kolmikon valinnan teki joukkueen valmennusjohto…”
Taipale on taas Keisarinnojen kippari – katso video!
Tätä videota en hakenut, koska muistaakseni jossain muussa videossa Antikainen sanoi suoraan, että ovat ajatelleet Sennille kapteenin roolia ja sitä en nopeasti löytänyt, mutta kyllä tässäkin nyt vähän sellaisia merkkejä jo on esim. 1:06:10 eteenpäin samoin kuin Kylä-Kausen kohdalla 1:03:50 eteenpäin (2019 kapteenistossa olivat S. Sallinen ja Kylä-Kause):
Voi olla, että tuolle 2019 kaudelle on jo valittu joukkueen kesken kapteenit tai voi olla että on mennyt vielä samalla käytännöllä, jossa Pokelan/Antikainen ovat valinneet kapteenit itse, ei joukkue. 2018 joka tapauksessa valmennus valinnut linkin mukaan.
Tervo tosiaankin käytti termiä "nahan lotina" joka ikisessä kotijoukkueen sisävuorossa
Väärin! Ei käyttänyt läheskään jokaisessa sisävuorossa. Muistaakseni ei edes joka pelissä.
Minä en arvaile - tiedän että Ida Lähde ei pelaa kumpaakaan peliä puolivälierissä.
Väärin! Ida Lähde pelasi molemmat puolivälieräottelut.
Välierissä taitaa tulla vastaan Seinäjoki...
Väärin! Ei ollut edes mahdollinen noilla puolivälieräpareilla ja runkosarjan sijoituksilla.
Itse en näkisi ollenkaan huonona ratkaisuna, että Puhtimäki ja Petteri Alanen olisi lukkarit ensi kaudella. ...
Tosin sitä nyt ei tiedä yhtään, että onko näillä "Puhtimäki" -huhuilla mitään perää.
Anteeksi nyt vaan, mutta
@Viuhka elää sellaista mielikuvitusmaailmaa, millä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Väärin! Tämän syötön tippumista ei ole vielä nähty, mutta näyttää kyllä aika väärältä tällä hetkeltä, joten huudetaan pois. Veikkaanpa kuitenkin edelleen, että Puhtimäki tulee Manseen ja mielikuvitusmaailmassa elää joku muu kuin minä.
Susanna Puisto on jo nyt saavuttanut unelmansa, kun sai runkosarjan lyöjäkuningattaruuden. Puisto ei ole koskaan pelannut joukkueelle vaan itselleen.
Väärin! (Ainakin kaksi lautasen mittaa
) Täyttä paskapuhetta. Jos joku, niin Puisto vaihtaisi heti lyöjäkuningattaruutensa tittelin joukkueensa Suomen mestaruuteen.
No, tuli siinä jo yksi juoksu saatua pelkästään selkeimmillä väärillä Mansen tämän kauden palstoilta. Viuhkamiestä vastaan pitää alkaakin pelata nyt vain ”Väärä pois” -merkillä, kun vääriä tuntuu satelevan koko ajan joka suuntaan,
mielestäni.