Lähdettä oon kans hiljaa toivonut... Olis kyllä kova. Oli Lapua sarjassa Porin parasta Peltosen ohellaKerolat sieltä tuli.. Lepistö seuraavaks ja sitten kaikkien yllätykseksi Lähde. Oli Porin paras pelaaja puolivälierissä
Lähdettä oon kans hiljaa toivonut... Olis kyllä kova. Oli Lapua sarjassa Porin parasta Peltosen ohellaKerolat sieltä tuli.. Lepistö seuraavaks ja sitten kaikkien yllätykseksi Lähde. Oli Porin paras pelaaja puolivälierissä
ida lähde menossa itäänKerolat sieltä tuli.. Lepistö seuraavaks ja sitten kaikkien yllätykseksi Lähde. Oli Porin paras pelaaja puolivälierissä
Mistä tämä yllätys, Lähde? Huhut kertovat hänen menevän pelaamaan itäiseen- Suomeen. Kerro toki veikkopallo lähteesi.Kerolat sieltä tuli.. Lepistö seuraavaks ja sitten kaikkien yllätykseksi Lähde. Oli Porin paras pelaaja puolivälierissä
Kyllä Lähde pudottelee niinpaljon palloja että ei lähelläkään Peltosen tasoaLähdettä oon kans hiljaa toivonut... Olis kyllä kova. Oli Lapua sarjassa Porin parasta Peltosen ohella
Onkohan sulla nyt mennyt nimet sekaisin?Kyllä Lähde pudottelee niinpaljon palloja että ei lähelläkään Peltosen tasoa
Miksi moista murehdit, että oikein nimeltä rutajat? Eiköpä niitä palloja putoile räpylästä joskus peltosillakin, kuka lieneekään.Kyllä Lähde pudottelee niinpaljon palloja että ei lähelläkään Peltosen tasoa
Jep.Niskanen?
Huomenna julkaistaan ilmeisesti Saukon sopimus
Huomenna sitten Lepistö
Virkiä ei tainnut viime kaudella Tiia Jokelan sopparia missään vaiheessa sen kummemmin julkistaa. Pelasi kuitenkin muutaman pelin runkosarjaa ja pääosin kaksoisedustuksella Lappajärvellä ykköstä.Ketäs muita rinkiin tulee? Jokela? Aika kapea on rosteri, jos 12 sopimuspelaajalla mennään