Supervuoro Verkkolehti »

Lapuan Virkiä 2017

Vs: Lapuan Virkiä 2017

kaitala sanoi:
Jotenkin musta tuntuu että Porin puuttuva koppari löytyy Virkiän joukkueesta vuosimallia 2016... Enkä puhu Paula Salorannasta... ;)

No nyt ainakin olisi paikka ottaa se puuttuva Suomen mestaruus! Toivoisin kyllä, että jatkaisi vielä ensi kauden kotikaupungin seurassa.

pekkeri

Gunnari sanoi:
kaitala sanoi:
Jotenkin musta tuntuu että Porin puuttuva koppari löytyy Virkiän joukkueesta vuosimallia 2016... Enkä puhu Paula Salorannasta... ;)

No nyt ainakin olisi paikka ottaa se puuttuva Suomen mestaruus! Toivoisin kyllä, että jatkaisi vielä ensi kauden kotikaupungin seurassa.

Saa nähdä nyt miten vaikutti hänen motivaatioon pelata enää Porissa kun sai niin kovat arvostelut Porilaisilta. Et hyvä kun meni sulaa aina loppupeleissä yms.. mitä minä luin Satakunnan kansan yleisönosastolta. kun vaihto seuransa virkiään.. Porilaisilla on kyllä hyvä joukkue ei senpuoleen taistelee tasavahvasti ainakin Jyväskylän ja Lapuan kaas neljän parhaan joukosta

Kaitala

No joo... Luulen kuitenkin Carrunkin tietävän sen että häntä oikeasti arvostetaan Porissa. Ja myös sen että suurin osa noista palstakirjoittelijoista on niitä jotka ei ole eläessään pelissä käynyt... Eli ne saa jättää TÄYSIN omaan arvoonsa ja fiksuna ihmisenä Carru varmasti näin myös tekee...

pekkeri sanoi:
Gunnari sanoi:
kaitala sanoi:

Saa nähdä nyt miten vaikutti hänen motivaatioon pelata enää Porissa kun sai niin kovat arvostelut Porilaisilta. Et hyvä kun meni sulaa aina loppupeleissä yms.. mitä minä luin Satakunnan kansan yleisönosastolta. kun vaihto seuransa virkiään.. Porilaisilla on kyllä hyvä joukkue ei senpuoleen taistelee tasavahvasti ainakin Jyväskylän ja Lapuan kaas neljän parhaan joukosta

Varmasti on vaikea pala palata takaisin, vaikka miten olisi tottunut porilaiseen v****iluun. Trendi kovissa peleissä on ollut selvä, mutta syksyn finaaleissa oli ehkä vähiten pettänyt lenkki ykköskärjestä kuitenkin (mihin ei järin paljoa kyllä vaadittu). Kauden esityksillä ei olisi mahtunut tällä kaudella Kirittärissä kuin kakkoskärjen vaihtajaksi ja ulkopelipaikkakin olisi ollut 3V. Olettaen että Puisto jatkaa, Porille olisi kuitenkin vahvistus, ehkäpä vaihtajajokerina. Liekö ollut jotain pientä vammaa, kun ulkopeli ei ihan totuttuun tapaan kaudella kulkenut.

Pelivuosia olisi jäljellä kärkiviisikolla vaikka miten ja on vaikea uskoa, että Viitala olisi heistä ainoa jatkaja. Iso kysymys sitten on se tekevätkö myös kehityksen suhteen comebackin vai onko suunta jo laskeva. Mikäli kyseessä on jälkimmäinen, niin kultakantaan ei ole mitään asiaa. Tulokseksi tulisi vain komea laukaus omaan jalkaan ja edelleen vuosi eteenpäin uuden pelaajarungon sisään ajaamista (mistä on Jyväskylässäkin runsaasti kokemusta joskin ehkä eri syistä). Jos joku noista neljästä halutaan välittämään kokemusta eteenpäin, niin olisiko se sitten kapteeni Saari, vaikka epäonnistuikin muun joukkueen mukana finaaleissa?

pekkeri

Kaitala sanoi:
No joo... Luulen kuitenkin Carrunkin tietävän sen että häntä oikeasti arvostetaan Porissa. Ja myös sen että suurin osa noista palstakirjoittelijoista on niitä jotka ei ole eläessään pelissä käynyt... Eli ne saa jättää TÄYSIN omaan arvoonsa ja fiksuna ihmisenä Carru varmasti näin myös tekee...

Minulla nyt sattuu vaan olemaan sisäpiirin tietoa,mutta vaikuttaako se sit lopullisesti sitä en osaa sanoa koska hällä on työmaa Porissa ja on saanut virkavapaata siitä on sit toinen asia, Poriin hän tulee se on sit varmaa mutta pelaako enää pesäkarhuissa se on sitten eri asia. spekuloida on mukava mutta eikähän tähänkin pian saada vastaus..

Niin, tiedä siitä sitte... Mut jos pelaajat perustaisivat joukkuesiirtonsa siihen, mitä aina jonkun jengin fanit on katsomossa huudelleet tai somessa/voorumissa kirjoitelleet, taitas vaihtoehdot olla varsin vähissä.... ;D

Eli tuskinpa tuommonen vaikuttaa sen enempää Carrun kuin kenenkään muunkaan pelurin seuran vaihtosuunnitelmiin. Kyllä siinä muut kriteerit toimii suurempina tekijöinä! :)

pekkeri

Tikka sanoi:
Niin, tiedä siitä sitte... Mut jos pelaajat perustaisivat joukkuesiirtonsa siihen, mitä aina jonkun jengin fanit on katsomossa huudelleet tai somessa/voorumissa kirjoitelleet, taitas vaihtoehdot olla varsin vähissä.... ;D

Eli tuskinpa tuommonen vaikuttaa sen enempää Carrun kuin kenenkään muunkaan pelurin seuran vaihtosuunnitelmiin. Kyllä siinä muut kriteerit toimii suurempina tekijöinä! :)

Niinkun sanoin mukava spkuloida mutta kai huomasitte miten Carru reakoi Rauman yleisön huuteluun, taisi ylittää jopa uutiskynnyksen tv. ssä. ei se aina ole niin helppoa..

Kaitala

pekkeri sanoi:
Kaitala sanoi:

Minulla nyt sattuu vaan olemaan sisäpiirin tietoa,mutta vaikuttaako se sit lopullisesti sitä en osaa sanoa koska hällä on työmaa Porissa ja on saanut virkavapaata siitä on sit toinen asia, Poriin hän tulee se on sit varmaa mutta pelaako enää pesäkarhuissa se on sitten eri asia. spekuloida on mukava mutta eikähän tähänkin pian saada vastaus..

No mutta mielenkiinnolla sitten odotellaan onko sisäpiirin tietoa vai "sisäpiirin tietoa" Ja väitän ettei yks kesä Lapualla karista Carrusta 15 vuoden Pesäkarhusydäntä mihinkään...
Ja tiedän Pesäkarhujoukkueen olevan pullollaan Carrulle tärkeitä ja rakkaita pelureita... Eikös ne nyt ole tuhat kertaa tärkeämpiä ja merkitsevämpiä asioita kuin jonkun elämäänsä kyllästyneen idiootin huutelut?!!?

pekkeri

Kaitala sanoi:
pekkeri sanoi:
Kaitala sanoi:

No mutta mielenkiinnolla sitten odotellaan onko sisäpiirin tietoa vai "sisäpiirin tietoa" Ja väitän ettei yks kesä Lapualla karista Carrusta 15 vuoden Pesäkarhusydäntä mihinkään...
Ja tiedän Pesäkarhujoukkueen olevan pullollaan Carrulle tärkeitä ja rakkaita pelureita... Eikös ne nyt ole tuhat kertaa tärkeämpiä ja merkitsevämpiä asioita kuin jonkun elämäänsä kyllästyneen idiootin huutelut?!!?

Nämä jutut menee aina täälä väittelyksi.. juupas...eipäs.. mutta ajatukseni on että Carru joko jatkaa Lapualla tai lopettaa.. maltetaan nyt vain sitten odottaa..

katsoja

Tälle palstalle kirjoittelioista suuri osa haukkuu koko ajan Virkiän pelaajia! Milloin ei mahdollisuutta pudotuspelihin tai saatikka mitallipeleihin! Kirittärien mestaruus oli selvä juttu,mutta tais olla niin kallis,ettei ollut mahdollista jatkaa samalla joukkueella!Pori ja Rauma on vielä mitallien määrässä alkutekiöissä! Toivotaan etteivät sorru jyväskylän tautiin hankkimalla kalliita pelaajia muualta ja unohtamalla omat laadukkaat juniorit! Mielestäni esim. Raumalla on paljon hyviä junioreita tulossa!

pekkeri

katsoja sanoi:
Tälle palstalle kirjoittelioista suuri osa haukkuu koko ajan Virkiän pelaajia! Milloin ei mahdollisuutta pudotuspelihin tai saatikka mitallipeleihin! Kirittärien mestaruus oli selvä juttu,mutta tais olla niin kallis,ettei ollut mahdollista jatkaa samalla joukkueella!Pori ja Rauma on vielä mitallien määrässä alkutekiöissä! Toivotaan etteivät sorru jyväskylän tautiin hankkimalla kalliita pelaajia muualta ja unohtamalla omat laadukkaat juniorit! Mielestäni esim. Raumalla on paljon hyviä junioreita tulossa!

Minä olen laittanut saman merkille,Vaikka seuraan pääasiassa miesten superia. ja nimenomaan Vimpeliä, on Lapua saanut haukut täällä useasti,vaikka Jyväskylällä on peräti kuuden kullan putki,niin siitä ei juuri mainita mitään.. niin tulee laitettua vastakommenttia tänne. tiedä sitten kun pori ja rauma on hävinnyt ottelunsa Lapualle.. niinsanoituissa ratkaisuotteliissa niin se syöö miestä jotka täälä on yhden pienen Lapuan kimpussa :)

Turhaan täällä moititaan Lapuan pelaajia. Katsojan kommentista, että Pori on mitalien määrässä alkutekijöissä, olen kyllä eri mieltä. Jos oikein olen laskenut, Porilla on yksi kulta, neljä hopeaa ja kahdeksan pronssia. Tuosta kultamitalista (2002) on vain turhan pitkä aika.

Se on selvä, että joku varmasti on oikeassa Toiviaisen jatkon suhteen. Täällä on jo niin montaa seuraa/lopettamista heitetty ilmoille. Ei se kulta tullut Toiviaisen aikana kertaakaan Poriin, vaikka niin siitä haaveiltiin. En tiedä tuleeko se vieläkään, vaikka palaisikin Poriin. Ainahan on mahdollisuuksia, mutta se on lopulta monen eri tekijän summa.

Satakunnan Kansassa kerrottiin, että "neuvoteltu" Carrun kanssa on, mutta mitään kerrottavaa siltä saralta ei ole. Luulen myös osittain, että huippupelaaja jossain kohtaa oivaltaa ettei se mestaruus välttämättä ensi kesänäkään ole Porissa yhtään sen lähempänä kuin ennenkään. Se vaatii huippuunsa hiottua porukkaa niin fyysisesti kuin henkisesti!

pekkeri

Sarastus sanoi:
Turhaan täällä moititaan Lapuan pelaajia. Katsojan kommentista, että Pori on mitalien määrässä alkutekijöissä, olen kyllä eri mieltä. Jos oikein olen laskenut, Porilla on yksi kulta, neljä hopeaa ja kahdeksan pronssia. Tuosta kultamitalista (2002) on vain turhan pitkä aika.

No se Porin mitalllimäärä tuntuu Lapualais kantilta pieneltä,katoin tilastoja niin Lapualla 11 kultaa kuudesti hopealla ja pronssisia lätkiä 7kpl Tietysti pitää katsoa mihin joukkueeseen vertaan mutta onhan Porin mitallisaalis hyvä jos Raumaan sitä vertaa.. En ole varmaa puutuiko tilastoista tämänvuotinen hopea.

Kaitala

jpesis sanoi:
Se on selvä, että joku varmasti on oikeassa Toiviaisen jatkon suhteen. Täällä on jo niin montaa seuraa/lopettamista heitetty ilmoille. Ei se kulta tullut Toiviaisen aikana kertaakaan Poriin, vaikka niin siitä haaveiltiin. En tiedä tuleeko se vieläkään, vaikka palaisikin Poriin. Ainahan on mahdollisuuksia, mutta se on lopulta monen eri tekijän summa.

Satakunnan Kansassa kerrottiin, että "neuvoteltu" Carrun kanssa on, mutta mitään kerrottavaa siltä saralta ei ole. Luulen myös osittain, että huippupelaaja jossain kohtaa oivaltaa ettei se mestaruus välttämättä ensi kesänäkään ole Porissa yhtään sen lähempänä kuin ennenkään. Se vaatii huippuunsa hiottua porukkaa niin fyysisesti kuin henkisesti!

Ja tuolla Lapuan tän hetkisellä porukalla se on sitten mielestäsi lähempänä? ...

Kaitala sanoi:
jpesis sanoi:

Ja tuolla Lapuan tän hetkisellä porukalla se on sitten mielestäsi lähempänä? ...

No eihän Lapuan joukkuetta ole vielä edes julkistettu? Koossa on nyt ne sopimukset, mitkä voitiinkin odottaa julkistavan ensinnä! Kokeneemmat pelaajat tekevät monesti jatkonsa vasta myöhemmin. Ihmeellistä hätäilyä täällä! Eihän ne muutkaan joukkueet ole saaneet kasaan mitään tähtinippuja. Porillakin vain jatkoja ja Mantere. Paljon puuttuvia palasia vielä monista porukoista.

Kaitala

No siis sitähän justiin ajoin takaa että turha niitä mitaleita vielä on jaella tai pohtia kenellä ne on kaukana ja kenellä lähellä kun ei ole edes 12 sopimusta vielä kasassa...

Itse taas tarkoitin sitä, että Virkiällä pitkä putki finaaleja ja kultaa taustalla. Saavat varmasti taas kasaan remmin, joka taistelee finaalipaikasta. Porissa sitä kultaa ei ole tullut vuosiin sitten 2002 jälkeen, vaikka kuinka on aina kasattu kovaa ryhmää. Ei se mestaruus ole pelkästään nimilistasta kiinni. Taustalla vaikuttavat muutkin asiat.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.