Vieras
Vs: Lapuan Virkiä 2017
...niin, tai olisiko ollut silloin kun tuo matka järjestettiin, tuskin se siellä enää kykkii. Ainakaan muut matkalla olleet eivät ole siellä.
Se, mitä minä olen kuullut, niin hyvin on mustavalkoinen persoona. Joidenkin mielestä varmasti paras pukukoppipelaaja, joidenkin mielestä ujuuri tuollainen ärsyttävä, hivenen narsistinen tapaus. Kapteeniksi minun mielestä liian ääripäissä muiden mielipiteet hänestä, hankala edustaa koko koppia jos osa tykkää ja osa viahaa.
Gunnari sanoi:Saari on tietääkseni kyllä sarjan kovimpia pukukoppipelaajia ja saa kyllä joukkueensa syttymään. Tosi kova voitontahto ja osaa tuuletuksilla - vaikka ne usein vastustajaa ärsyttävätkin - sytyttää niin omat pelaajat kuin yleisönkin. Näyttää olevan tällä hetkellä New Yorkin Central Parkissa 'synkistelemässä' Kohosen, Pyysalon & co kanssa Veikkauksen kutsuvieraina. https://www.facebook.com/veikkaus/videos/10154280034782949/
...niin, tai olisiko ollut silloin kun tuo matka järjestettiin, tuskin se siellä enää kykkii. Ainakaan muut matkalla olleet eivät ole siellä.
Se, mitä minä olen kuullut, niin hyvin on mustavalkoinen persoona. Joidenkin mielestä varmasti paras pukukoppipelaaja, joidenkin mielestä ujuuri tuollainen ärsyttävä, hivenen narsistinen tapaus. Kapteeniksi minun mielestä liian ääripäissä muiden mielipiteet hänestä, hankala edustaa koko koppia jos osa tykkää ja osa viahaa.