Supervuoro Verkkolehti »

KPL2 2025

LBC

Zero points sitten oli. Kärki ei säkenöinyt kummallakaan, mutta kun läpilyöntejä tulee solkenaan, niin yleisö viihtyy, vai viihtyykö. Puhtimäellä oli synkkä päivä mailassa , vain 7/10.

Vaikka tässä tappioita on tullut, niin ei mä sarjapaikasta ainakaan vielä ole huolissani. Taitaa se sarjavoittajan varma nousu ja yhden joukkueen verran vapaampia Superin pelaajia vaan tekevän Ykköspesiksestä ilahduttavasti tasokkaamman Sarjan.

LBC

Lyönti itsessäänhän oli hyvä, mutta neljää ei olisi saanut tulla.
Ilman muuta juoksun vastustamaton lyönti. Olenkohan nähnyt ennenkin tuollaisen mielestäni puolinaisen vastaantulon, että katkasen ehkä nousevasta, kun olisi kannattanut takapakittaa. Mutta pitäisi katsoa uudelleen.

Ilman muuta juoksun vastustamaton lyönti. Olenkohan nähnyt ennenkin tuollaisen mielestäni puolinaisen vastaantulon, että katkasen ehkä nousevasta, kun olisi kannattanut takapakittaa. Mutta pitäisi katsoa uudelleen.
Luulen, että olet nähnyt. Itsekin ouulen niin - valitettavasti. Ilmeisen vaikea poisopittava, mutta oppia pitäisi jos haluaa sen seuraavan askeleen ottaa. Tänä vuonnahan Likanderia on peluutettu linjassakin ja KaMa viime kesänä jopa siepparina mutta kopparinahan Miki on löhes kaikki liiton pelit pelannut.

Imatralla yksi kpl kasvatti tuli tänään vastaan niin, että pallo pomppasi yli 4 juoksun arvoisesti...

Tärkeät kolme pistettä. Kotiuttaminenkin on alkanut viimein sujua, tänään tosin naapuri avusti muutamassa juoksussa.

Onkohan tietoja, a) sattuiko Likanderille pahasti Imatralla ja b) onko Tossavainen tulossa pelaamaan jossain vaiheessa?

Nyt näyttäisi olevan lähes "ykköskokoonpano" liikkeellä Helsingin matkalla. Josko nyt saataisiin pisteitäkin eikä jäätäisi lähelle, kuten noin viikko sitten.

13 kolmostilannetta eikä yhtään juoksua. Laitan osan kyllä Pitkäsen piikkiin. Ajolähtöjä hätäiltiin "äkkilähdöillä". Varsinkin Hoteila ei saanut mitään aikaan. Taisi tulla kaksi kahden palon lyöntivuoroa. Ulkopeli oli Honkasen johdolla loistavaa, mutta se kun ei riitä, jos ei itse tee yhtään.

Kylläpä oli hiljanen ja vaisu Koplan kaari eilen Puijoa vastaan Olen Hacklin kanssa samaa mieltä (puhui lehdistötilaisuudessa asiasta). Nyt tarvitaan luon̈etta ja tappamisen meininkiä peliin jos meinataan pelata ykköspesistäensi vuonna Kouvolassa. Pitkäsellä on myös parannettavaa pelin johtamisessa.

Kylläpä oli hiljanen ja vaisu Koplan kaari eilen Puijoa vastaan Olen Hacklin kanssa samaa mieltä (puhui lehdistötilaisuudessa asiasta). Nyt tarvitaan luon̈etta ja tappamisen meininkiä peliin jos meinataan pelata ykköspesistäensi vuonna Kouvolassa. Pitkäsellä on myös parannettavaa pelin johtamisessa.
Muutenkin koko alkukausi on ollut vaisu. YkkösKopla oli viime kauden parhaita joukkueita ja nyt vaarassa joutua putoamiskarsintaan.

Muutenkin koko alkukausi on ollut vaisu. YkkösKopla oli viime kauden parhaita joukkueita ja nyt vaarassa joutua putoamiskarsintaan.
Viimevuotisesta superia pelaa nyt Kinnunen, Pitkänen, Pasi, Kenttäaho. Pesu. Lisäksi muualla on Vainio, joka oli viime vuonna kolmanneksi paras kotiuttaja ja superin kokemustakin melkoisesti.

Tulopuolella Hacklin jolla toki on superikokemusta rutkasti, mutta kuitenkin jo ehkä jäähdyttelymoodissa. Olisi ihme jos Noin iso muutos ei näkyisi sarjataulukossa.

Ei ole auttanut A Pitkänen ja Kenttäaho, kun ovat Kopla2: ssa pelanneet. Pelinjohtaja vaihtunut. Minulle Kopla2 ollut pienoinen pettymys tällä kaudella. Materiaalia pitäisi olla.

Viimevuotisesta superia pelaa nyt Kinnunen, Pitkänen, Pasi, Kenttäaho. Pesu. Lisäksi muualla on Vainio, joka oli viime vuonna kolmanneksi paras kotiuttaja ja superin kokemustakin melkoisesti.

Tulopuolella Hacklin jolla toki on superikokemusta rutkasti, mutta kuitenkin jo ehkä jäähdyttelymoodissa. Olisi ihme jos Noin iso muutos ei näkyisi sarjataulukossa.
Toki noin, mutta Pitkänen on tainnut pelata lähes kaikki pelit, Kenttäahokin jokusen. Mutta onhan joukkue viime kaudesta heikentynyt, lisäksi sarja taitaa olla nyt viime vuosista kovempi.
Eeronkin mielestä🤔

On totta että pelaajista vaihtunut mutta niin kai on ollut tarkoituskin. Sarja on tänä vuonna paljon tasokkaampi kuin viime vuonna. Minusta näyttää kuitenkin kun ei laitettaisi kaikkea peliin ja luovutetaan liian helposti. Taitoa pelaajilla kyllä on riittävästi jotta pärjätään. Asenne ja pelin keskittyminen on saatava paremmalle tasolle.

Toki noin, mutta Pitkänen on tainnut pelata lähes kaikki pelit, Kenttäahokin jokusen. Mutta onhan joukkue viime kaudesta heikentynyt, lisäksi sarja taitaa olla nyt viime vuosista kovempi.
Eeronkin mielestä🤔
Totta Akselihan on pelannut paljon enemmin kuin ajattelin. mutta Kenttäaho vain neljä.

mutta yhtäkaikki Vainion, Pasin ja Pesun myötä 5+29 lyötyä ja 49 tuotua pois kokoonpanosta. Vainio ja Honkanenhan taisi pelata lautasen puoliksi viime vuonna? En tiedä voittiko toinen suhteellisesti merkittävästi enemmin kuin toinen.

Minun toiveissa oli, että A.Pitkänen tulisi pelastamaan HP:n kuten viime vuonna. Mutta nyt näyttää kyllä siltä, että pelaa Koplassa koko kauden ja pelastaa Kopla2:n. Ja voi olla, että Aapokin palaa kotiin ja HP entistäkin pahemmassa pulassa.

Minun toiveissa oli, että A.Pitkänen tulisi pelastamaan HP:n kuten viime vuonna. Mutta nyt näyttää kyllä siltä, että pelaa Koplassa koko kauden ja pelastaa Kopla2:n. Ja voi olla, että Aapokin palaa kotiin ja HP entistäkin pahemmassa pulassa.
Viime kaudellahan sarjapaikka varmistui hyvissä ajoin ja miehiä voitiin lainailla sinne tänne. Mutta nyt se varmistuminen joka tapauksessa venyy yli siirtorajan🤔

Voisko Kinunen jelpata Koplan 2 jos palaa takaisin. Miten tuo Veittikosken siirto Simoon onnistui kolmannen seuran kautta ? Vaikka on pelannut 15 ottelua superia Sotkamossa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.