Vs: KPL superissa 2014
Niin, kyllähän muakin tuo Haimin juttu kieltämättä ihmetyttää? Kun "virallinen" syy lopettamiseen oli nää terveydelliset syyt.... No, sitten kaveri onkin menossa Ouluun?? En tiedä onko tuo vahvistettu sitten lopullisesti? Ei tuosta ainakaan KPL:n sivuilla ole mitään mainintaa suuntaan, eikä toiseen....
Matikka meni Kiriin, no eihän se KPL ollukaa kun huhu. Eli ns. hevosmiesten tietotoimistolta peräsin. Siltikin mua jollain tavalla yllätti myös tuo Kiri...
MUTTA jos mietitte viime vuonna samaan aikaan, oli tilanne mun mielestä melkein surkeempi? On tossa kuitenki ihan lupaavia jätkiä ringissä, kentällä nää pelit pelataan, ei paperilla! Ja lyötynä ei ainakaan lähetä matkaan! Jos nyt saadaan vielä se yks hankinta, niin no panic!
Miettikääs esim. kiekon puolella: "asiantuntijat" tuomitsi Lahen Pelicansin tappelemaan mestis-karsinnasta Ilveksen kanssa. Kattokaas sarjataulukkoa?! Missä on Jokerit??? Huutonaurua! ;D Olin muuten eilen piitkästä aikaa tos Isku-Arenalla, ja näyttihän se vauhti vähä hiipuneen, katkes kuitenki 4 pelin tappioputki
Summa summarum, ihhan turha lähtee ennen aikojaan märehtimään ja murehtimaan, ennakkoluulottomasti vaan eteen päin! Ei vielä oo mitään hävitty.... Ja lupaavalta kuulosti ainaki KPL:n jengin kommentit ekan reeniviikonlopun jälkeen!
ps. mäkin kuuluin joskus näihin negiksiin, jotka hävis pelit ennen ku ne ees oli pelattu, mutta sitten opin positiivisemman asenteen, ja käänsin takkini!
Ei kannata murehtia tänään sitä, mitä ehkä voi tapahtua huomenna, ku jos se tapahtuuki, niin murehit sen suotta kahteen kertaan! Meniks jo liian hienoks ja filosofiseks?
Amen
ps2 : Onko Satunnaisseuraaja tai syöttölautanen tulossa ens lauantaina Isku-arenalle? KalPa tulee sillon! Mul on lippu myös sinne, ku oon viel yksin kotona, muu perhe on syyslomilla....