Supervuoro Verkkolehti »

KPL - KeKi, pronssiottelut 2024

Pronssia voittaa?

• Kouvolan Pallonlyöjät

Ääniä: 24 77.4%
  • Kempeleen Kiri

Ääniä: 7 22.6%

• Äänestäjiä
    31
  • Poll closed .
Kyllä fanit huomena pistää kunnon päättäjäiset pystyyn, hienoa olis kun vielä pronssiin saatas kausi päättää. On se joskus päättynyt kiusallisen aikaisin sijaan 9 yms. Tosi kannattaja muistaa ja osaa iloita menestyksestä, pronssi on kauden lähtökohtiin nähden menestys. Gloryhuntterit tulee ja menee, Muke on ja pysyy. KOPLA!
Aivan. Tämä ikuinen kysymys siitä kuka kannattaa oikein ja kuka kannattaa väärin. Ihmisiä on monia ja joitakin ymmärrettävästi harmittaa jos on käyttänyt paljon rahaa Koplan pelien katsomiseen ja sitten lopputuloksena on sama vanha kunnon "ei-mestaruus-kausi".

Kyllä itse ainakin tykkään että pääsee vielä välierien jälkeen vielä morjestamaan joukkueen talvilomille.

Ja jos viimeinen peli päättyy voittotuuletuksiin niin mikäs siinä. Siellähän on Koplankin joukkueessa monta pelaajaa jotka eivät ole voittaneet miesten superissa mitalin mitalia, niiden lisäksi jotka ovat tavoitelleet sitä kultaa 15 vuotta.

Elias Pitkänen
Patrik Wahlsten
Aapo Kinnunen
Eemeli Laine
Patrik Vartama
Teemu Nikkanen

Viimeksi muokattu:
Aivan. Tämä ikuinen kysymys siitä kuka kannattaa oikein ja kuka kannattaa väärin. Ihmisiä on monia ja joitakin ymmärrettävästi harmittaa jos on käyttänyt paljon rahaa Koplan pelien katsomiseen ja sitten lopputuloksena on sama vanha kunnon "ei-mestaruus-kausi".
Kyllä, olen käyttänyt vuosien saatossa minun mittapuulla paljon omaa ja yritykseni rahaa pesäpalloon, tai tarkemmin, KOPLAn tukemiseen. Kaikki vain rakkaudesta lajiin ja erityisesti seuraan. Kaikki vailla panos/ tuotos ajattelua. Kukin tavallaan, ei tässä ole mitään rationaalista, pelkkää tunnetta. Oikein vai väärin? En osaa sanoa.

Kyllä itse ainakin tykkään että pääsee vielä välierien jälkeen vielä morjestamaan joukkueen talvilomille.

Ja jos viimeinen peli päättyy voittotuuletuksiin niin mikäs siinä. Siellähän on Koplankin joukkueessa monta pelaajaa jotka eivät ole voittaneet miesten superissa mitalin mitalia, niiden lisäksi jotka ovat tavoitelleet sitä kultaa 15 vuotta.

Elias Pitkänen
Patrik Wahlsten
Aapo Kinnunen
Eemeli Laine
Patrik Vartama
Teemu Nikkanen
Wahlstenilla on pronssi Jomasta kaudella 2022.

LBC

No höh.
Kopla on KPL on MuKe on Laaksonen on Pekan huutelut on Talkooporukka on Joukkue jota kannatan since 1974.
Tai no, jopa aiemminkin, mutta tuosta alkoi vakituinen seuraaminen. Katsomossa pitkään ja yhtä mittaa ja sitten etänä.

Toki alhon aikana ja muualla asuvana usko joskus meni, että näinköhän koskaan. Mutta sitä hienompaa, että mukana ollaan taas. Ihan sama mikä sijoitus.

Oisko joku oikeasti onnelisempi jos ei pronssista pelattaisi, vaan jaettaisi jollain muulla perusteella? Kyllä minä ainakin nautin näistäkin peleistä ja menen katsomoon sitä katsomaan. Ainoa mikä harmittaa niin finaalisarjan peli samaan aikaan, olisi ollut mukava nähdä tuokin.. Olisi hyvin voitu aloittaa pronssipeli yhdeltä ja finaali neljältä, näin olisi voinut katsoa niin tänään kuin huomennakin molemmat pelit. No ehti tänään onneksi nähdä finaalin ratkaisuhetket.
Olisi myös jotenkin outoa, jos kausi ja joukkueen hyvästeleminen jäisi vieraissa hävittyyn semifinaaliin. Kun kelikin on mahtava, mennään ottamaan pronssi, kiittämään joukkuetta. Ja kerätään rahaa kassaan. Ja sittenhän on vielä nuorten finaalipeli. Nautitaan.

Mukava olisi kyllä Korhonen huomenna nähdä vielä pelipaita päällä, mutta Nikkanen varmaankin jatkaa huomennakin jokeripaidassa ja voi valitettavasti olla aika epätodennäköistä että huomenna Kopla lähtisi otteluun kolmen lyöjäjokerin taktiikalla.
Väärin oletin, kolmella lyöjäjokerilla Kopla tänään lähtee mitalijahtiin. Ja mikäs siinä kun sangen nopeita jalkoja yhdeksikkö täynnä.
1725778960709.png

Ja hieno ele seuralta myös Juha Korhoselle. Hän on ollut tärkeä pala joukkuetta tällä kaudella.

Pelipaidassa kaikki joiden huhuttu lähtevän muualle ja uraansa todennäköisesti lopetteleva Saukkokin saatu kaarelle. Tänään on oikea päivä kannattajilla lähteä paikan päälle.

Kyllä, olen käyttänyt vuosien saatossa minun mittapuulla paljon omaa ja yritykseni rahaa pesäpalloon, tai tarkemmin, KOPLAn tukemiseen. Kaikki vain rakkaudesta lajiin ja erityisesti seuraan. Kaikki vailla panos/ tuotos ajattelua. Kukin tavallaan, ei tässä ole mitään rationaalista, pelkkää tunnetta. Oikein vai väärin? En osaa sanoa.
No höh.
Kopla on KPL on MuKe on Laaksonen on Pekan huutelut on Talkooporukka on Joukkue jota kannatan since 1974.
Tai no, jopa aiemminkin, mutta tuosta alkoi vakituinen seuraaminen. Katsomossa pitkään ja yhtä mittaa ja sitten etänä.

Toki alhon aikana ja muualla asuvana usko joskus meni, että näinköhän koskaan. Mutta sitä hienompaa, että mukana ollaan taas. Ihan sama mikä sijoitus.
Joo siis tuossa on oikeinkannattamisen kysymyksessä on enemmän kyse siitä, että joillakin on välillä tarve kommentoida muiden tapoja kannattaa urheiluseuraa. Itse olen sitä mieltä että ei ole väärää tapaa kannattaa omaa lempiseuraansa ja jokainen katsoja/etäkannattaja on seuralle ja lajille ihan yhtä tärkeä. Tartuin vaan kiinni koska @saveron viritys mainitsi "tosikannattajista" ja gloryhuntereista. Kyllä tässä on itsekin tullut kovasti rahaa pistettä Koplan toimintaan, kun ottaa huomioon tässä kuitenkin opiskelu-iässä ollaan. En vaan koe tarvetta alkaa leimaamaan ketään siitä että ovat gloryhuntereita taikka siitä että ketkä on tosikannattajia ja ketkä ei.

Mukavaa pronssimatsia molemmille ja kaikille muille Kopla-mielisille!

Joo siis tuossa on oikeinkannattamisen kysymyksessä on enemmän kyse siitä, että joillakin on välillä tarve kommentoida muiden tapoja kannattaa urheiluseuraa. Itse olen sitä mieltä että ei ole väärää tapaa kannattaa omaa lempiseuraansa ja jokainen katsoja/etäkannattaja on seuralle ja lajille ihan yhtä tärkeä. Tartuin vaan kiinni koska @saveron viritys mainitsi "tosikannattajista" ja gloryhuntereista. Kyllä tässä on itsekin tullut kovasti rahaa pistettä Koplan toimintaan, kun ottaa huomioon tässä kuitenkin opiskelu-iässä ollaan. En vaan koe tarvetta alkaa leimaamaan ketään siitä että ovat gloryhuntereita taikka siitä että ketkä on tosikannattajia ja ketkä ei.

Kyse oli siitä, että jonkun mielestä on turhaa, että pronssista pelataan. Useimpien mielestä ei kuitenkaan ole turhaa, että mitalisijoituksesta kamppaillaan ja ettei sitä jaeta tasan. Ei ole turhaa, että kannattajilla on mahdollisuus nähdä tämä kamppailu, kokea yhteisöllisyyttä viimeisen kerran kauden aikana, ehkä kokea voiton iloa yhdessä joukkueen kanssa, elää juhlahetki paikan päällä ja kiittää joukkuetta kaudesta. Ne, joille kaikki tuo on turhaa, jääkööt pois pelistä, mutta ei sitä tarvitse jankuttamalla kiistää, jos joku toisin haluaa.

Mulla särähti korvaan, tai oikeammin pisti silmään, ajatus lippurahaan "kuuluvasta" vastineesta (mestaruus). Pettymyksetkin kuulvat urheiluun, kannattajille niikuin vielä suurempana niille pelaajille.

Laine on parsittu kokoon. Toivottavasti jalka kestää kun jokeriosastolla on kolme pelaajaa, joista kukaan ei pysty pelaamaan ulkona. Tai näin oletan Nikkasenkin kohdalla. Saukolle ei valitettavasti pelipaitaa löytynyt mutta on sentään mukana kaarella.

Pronssipeli kiinnostaa ainakin ennakkomyynnin perusteella.

Pelipaidassa kaikki joiden huhuttu lähtevän muualle ja uraansa todennäköisesti lopetteleva Saukkokin saatu kaarelle. Tänään on oikea päivä kannattajilla lähteä paikan päälle.
Myös junioriosastolle menee viesti, miten seuran edustusjoukkueen kokoonpanoon voi päästä. 🥰

1000-2000, mutta alle 2000 joka tapauksessa. Finaalissa olisi ollut 4000-5000, joten moni kyllä jättää väliin.
Täällähän olisi se 5000 katsojaa, jos nämä metsonkaverit ja muut joita ei kiinnosta olisivat myös paikalla.

Tuo 1000 katsojan haarukka on valtavan suuri yleisömääräarvauksen kannalta, mutta se ei edes osunut, kun ollaan heittämällä yli 2000 katsojan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.