Rehellisyyden nimimissä tämä kyllä tiedettiin varmaan kaikkialla muualla paitsi kouvolassa. Ei kopla saa tilannetta kun pomppu on poissa. Joma vie nämä finaalit aivan pystyyn.
Kyllähän tähän tekis mieli sanoo et mitä mä sanoin. Näin alkaa Koplalle käymään kun vastustaja ei häplää pallon kanssa liiemmin. Mut en sano vielä, sanon vasta jos Joma voittaa mestaruuden.
Joma:n ei tarvinnut tänään edes yrittää, koska Kopla jäätyi täysin. Peli oli "tasainen" mutta jos Jomalla olisi jotain järkeä kotiuttamisessa, niin homma olisi ollut toisellakin jaksolla yhtä maalia. Kuinka monta palotonta tai yhden palon ajoa voi yksi peejii kusta ottamalla aina väärään aikaan ja väärällä merkillä miestä kotiin. Jos Iivarinen olisi Joensuun peejii ei tässä tarvitsisi edes näin tiukkoja pelejä pelata. Toivottavasti kopla parantaa huomenna ja nähdään vielä ensi viikolla pesistä!
En mä sitä. Hyvin on Kopla pelannu ja ansainnu finaalipaikkansa. Oon vaan ollu koko kauden sitä mieltä että Koplalla ei paukut riitä päätyyn asti. Kieltämättä yllätti kun Jymyn laittovat pronssipeliinNiin eli Kopla pääsi finaaleihin ihan vaan koska vastustaja meille juoksuja antoi?
En mä sitä. Hyvin on Kopla pelannu ja ansainnu finaalipaikkansa. Oon vaan ollu koko kauden sitä mieltä että Koplalla ei paukut riitä päätyyn asti. Kieltämättä yllätti kun Jymyn laittovat pronssipeliin
Vaikka tuli äsken nähtyä elämän ensimmäinen finaaliottelu katsomossa näiden katsojavuosikymmenten jälkeen, on pakko todeta, että yllä olevassa on hieman perää. Pennaselle on annettava mahtava tunnustus ulkopelin kehittäjänä, mutta sisäpelin johtaminen ei ole samaa tasoa. Varsinkin ottelun alussa kärkeä sai siirtää läpäriyrityksillä, vaikka joissakin peleissä on jo nähty, että nöyrät vaihtolyönnit toimivat paremmin. Kotiutuksissa ihmetyttää esim. jatkuva Litmasen käyttö, vaikka enää ei kulje. Saarikentän pelin ratkaisemisessa taisi tulla ulospuhallus. Palottomissa joo, mutta Niemi jäi liian vähälle käytölle ja Allu lyö yllättävän usein juoksunsa ratkaiseviin kohtiin, vaikka olisi muuten kuutamolla. Onneksi Jomalla on porukassa tämän hetken kuumin pesäpalloilija! Kaikesta huolimatta: ensimmäistä kertaa pessimististäkin tuntuu, että Joman henkinen kantti riittää nyt pojan nostoon.
Sarja voi hyvin mennä poikki , kuin myös jatkua huomisen jälkeen.
Näköjään hieman jähmeät pohjoiskarjalaisetkin saavat äänijänteitään auottua tosipaikassa