Supervuoro Verkkolehti »

KPL - JoMa, finaalit 2018

Viestejä
1,849
Kuten hyvin tiedetään sekä Kouvolassa että Joensuussa, koriksessa voittaa se jolla on paremmat amerikan vahvistukset. Pesiksessä taas voittaa se jolla on paremmat eteläpohjalais vahvitukset. Puhti ja Nisu karvan verran parempia kuin Kivipelto ja Latvala. Koska, ja tähän perustuu minun veikkaus mestarista, Kivipelto on kuitenkin vain Järviseudulta. :ROFLMAO:
 
Viestejä
1,589
Kuten hyvin tiedetään sekä Kouvolassa että Joensuussa, koriksessa voittaa se jolla on paremmat amerikan vahvistukset. Pesiksessä taas voittaa se jolla on paremmat eteläpohjalais vahvitukset. Puhti ja Nisu karvan verran parempia kuin Kivipelto ja Latvala. Koska, ja tähän perustuu minun veikkaus mestarista, Kivipelto on kuitenkin vain Järviseudulta. :ROFLMAO:


Perustelu on nyt niin loistava, että melkein jo ostin tämän ja laitoin likoon rahani Jomalle, mutta sen verran puhdasjalkainen Kouvolalainen kun olen niin en usko tähän tippaakaan :cool:

Huomenna vihdoin sarja taas jatkuu!
 
Viestejä
4,728
Kyllä huomista onkin odotettu, ja mikäli sarja (toivottavasti) jatkuu ensi viikonloppuna niin odotus tulee olemaan vielä pidempi.
 
Viestejä
1,076
Kuten hyvin tiedetään sekä Kouvolassa että Joensuussa, koriksessa voittaa se jolla on paremmat amerikan vahvistukset. Pesiksessä taas voittaa se jolla on paremmat eteläpohjalais vahvitukset. Puhti ja Nisu karvan verran parempia kuin Kivipelto ja Latvala. Koska, ja tähän perustuu minun veikkaus mestarista, Kivipelto on kuitenkin vain Järviseudulta. :ROFLMAO:
Kyllä mestaruus tulee pesäpallon synnyinseudulle. Nykyäänhän Inkeroinen kuuluu Kouvolaan😊
 
Viestejä
1,444
Perustelu on nyt niin loistava, että melkein jo ostin tämän ja laitoin likoon rahani Jomalle, mutta sen verran puhdasjalkainen Kouvolalainen kun olen niin en usko tähän tippaakaan :cool:

Huomenna vihdoin sarja taas jatkuu!

Perustelut väärin, tai ainakin korkeintaan osatotuus, mutta loppupäätelmä oikein. Pistä vaan rahat likoon, jos vedonlyöntiä harrastat.
 
Viestejä
458
Hyvä, että oli pieni tauko peleistä. Tai no, tässähän meinasi jo unohtaa kaikki pesiskiimat töiden lomassa. Mutta huomenna taas jatkuu! Vettä näyttäisi tulevan, mutta eipä tuo katsojia haittaa, joilla on lippu pääkatsomosta. Onneksi tuli sinne lippu hankittua. Itse saan töissä ihan tarpeeksi kastua, joten ei enää jaksa vaapaa-ajalla sateessa olla. Jos ei ole aivan pakko. Muutenkin tulee varmasti todella tiukka ottelu, joten tuskin tuo pieni sade asetelmia huomiseen muuttaa.
 
Viestejä
697
Paljon varmaan Koplan faneja tulossa lauantaina. Liekkö monta bussia. Paikat varmaan aurinkokatsomossa, mutta paljon faneja varmaan myös pääkatsomossa. Sunnuntaina yli 200 Joma-fania tulossa Kouvolaan. Ja varmaan puolet enemmän jos paikkoja olisi ollut.

Huikea viikonloppu tulossa. Tästä nyt pitää nauttia täysillä, kun ei tiedä, milloin seuraavan kerran ollaan tässä tilanteessa. Maanantai lomapäivä
 
Viestejä
1,076
Busseilla meitä tulee 100, sielä aurikokatsomossa juu. Omilla autoilla tulevia on varmasti kans. Onhan kouvolassa vielä paikkoja ns.betonissa. Joman faniryhmälle oli kai varattu sovittu määrä sieltä samaisesta c1c2 katsomosta kuin viime sunnuntainakin.
 
Viestejä
697
Viimeksi kaikki ei enää kaikki mahtunut Kouvolassa varattuihin katsomoihin, mutta ei haitannut ,kun minä kaverin kanssa mentiin järkkärin ohjeen mukaisesti VIP- katsomoon.
 
Viestejä
576
Paljon varmaan Koplan faneja tulossa lauantaina. Liekkö monta bussia. Paikat varmaan aurinkokatsomossa, mutta paljon faneja varmaan myös pääkatsomossa. Sunnuntaina yli 200 Joma-fania tulossa Kouvolaan. Ja varmaan puolet enemmän jos paikkoja olisi ollut.

Huikea viikonloppu tulossa. Tästä nyt pitää nauttia täysillä, kun ei tiedä, milloin seuraavan kerran ollaan tässä tilanteessa. Maanantai lomapäivä

Aurinkokatsomo taitaa olla huomenna sadekatsomo, joten ottakaa Koplafanit sadevarusteet mukaan.
Kouvolan c1c2 katsomo oli oikein hyvä - kiitos siitä Kouvolaan.
 
Viestejä
1,076
Viimeksi kaikki ei enää kaikki mahtunut Kouvolassa varattuihin katsomoihin, mutta ei haitannut ,kun minä kaverin kanssa mentiin järkkärin ohjeen mukaisesti VIP- katsomoon.
sinne oli varattu jut sen verran paikkoja kuin oli ilmotettu fanibussissa olevan tulijoita. Taisit Veikko kuitee olla A1 katsomossa😃😉
 
Viestejä
1,418
Neuvokaapa pesäpalloturistia, pärskiikö Uus-Mehtimäen katetun katsomon alariveille sateella vettä? Siitä ei toki tältä suvelta voi olla montaa kokemusta. Ei varmaankaan rivillä 7 tarvitse varautua?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös