Ok. Muistelin vaan, että Heimonen syötteli tuolla kaudella pääasiassa.Ruuska pelasi siinä ottelussa numerolla neljä, eli ei lasketa. Sen sijaan Vainionpäältä löytyy viiden tuodun peli samalta vuodelta jokeripaidasta: Pesistulokset
Ok. Muistelin vaan, että Heimonen syötteli tuolla kaudella pääasiassa.Ruuska pelasi siinä ottelussa numerolla neljä, eli ei lasketa. Sen sijaan Vainionpäältä löytyy viiden tuodun peli samalta vuodelta jokeripaidasta: Pesistulokset
Tässä tilastoja AP:n prosenteista: Miesten superpesis 70,3, poikien superpesis 68,8 ja ykköspesis 68,9%. Uskomattoman hyvät ja ennen kaikkea tasaiset luvut ja sekin vielä, että superpesiksen luku on korkein!Akselilta löytyy monipuolista osaamista etenkin vaihtotilanteissa
Silloin siinä pelissä on koko ajan kiinni, eikä tarvitse odotella vaikka kymmentä minuuttia lyömään pääsyä, hän kertoo.
Juoksuttaakohan Tuuva jatkossa Eliasta myös tyhjään kenttään? 😐Itselle on aina ollut selvää, että en halua olla ”se ysi” ikinä. Totta kai kun itsekin olen tullut Superpesikseen, olen aluksi ollut kakkoskeulassa. Mutta se on kuitenkin ollut selkeää, että haluan sinne ykköskeulaan.
Jalkoja riittää yhdeksikössä niin paljon että tuo jokerikolmikko paras mahdollinen. Kärjen voi laittaa liikkeelle käytännössä mistä kohtaa vain numeroista 1-8, nyt vaan aktiivista jokereiden käyttöä jo välivaihtoihinkin kun kerran lyöntivoimaa löytyy. Tämän vuoden kopla on kyllä oikeasti aivan mahtava joukkue.Kolmen kuninkaan taktiikalla tänään 😎
Mutta käytännössä jos lyönnit ovat jääneet seiskaan hypätään kuitenkin kärkeen tai korkeintaan seiska käy lyömässä (ja mikäli hän sattuu pääsemään kentälle) kasi yrittää yhden läpärin ja sen jälkeen koppi...Jalkoja riittää yhdeksikössä niin paljon että tuo jokerikolmikko paras mahdollinen. Kärjen voi laittaa liikkeelle käytännössä mistä kohtaa vain numeroista 1-8, nyt vaan aktiivista jokereiden käyttöä jo välivaihtoihinkin kun kerran lyöntivoimaa löytyy. Tämän vuoden kopla on kyllä oikeasti aivan mahtava joukkue.
Aika usein jää yksi käyttämättä.Jalkoja riittää yhdeksikössä niin paljon että tuo jokerikolmikko paras mahdollinen.
Saapa nähdä kuinka paljon juoksuja tulee ja minkälaisilla lyönneillä. Kolmoselta tulevat juoksijat kovaa ja heitot kotiin samoin. Pallo liikkuu lyönneistä hitaammin. Luulen, että juoksut tulevat hitailla pussareilla ja korkeahkoilla pystäreillä, joita tuuli painaa voimakkaasti kakkosrajan suuntaan. Tänään ehkä suoraan syötöstä otot ovat parempi ratkaisu kuin kumuroiden metsästys.Sää ennusteen mukaan sen kuin kaunistuu, eikä sadetta pitäisi tulla illan aikana tippaakaan. Tuuli sen sijaan jatkuu kovana ja nyt sen suunta on suoraan luoteesta eli täysi vastatuuli. Itse toivon, että tuuli purisi vähemmän maan pinnassa W:n lyönteihin ja haittaisi enemmän Meriläisen tapaisia kumuran lyöjiä.
Keskittyminen ei ole ollut kohdallaan toisella jaksolla.Ei tuo nyt olisi saanut kunnariksi mennä ...