Elias haluaa olla vuoden pesäpalloilija mallia 2025.
Itse pidän häntä tällä hetkellä sijalla #1 tuon palkinnon voittajaksi.
Kyllä nuo varmaan ne pääsyyt on yleisökatoon, mutta sanon kyllä saman mitä olen sanonut ennenkin tässä ketjussa: Koplan markkinointi on surkeaa... Luokaa hypeä somessa, tehkää videoita, pientä vastakkainasettelua jne.. Ja sitten ne yritykset, oikeasti ryhtiä tuohon myyntiin, ja tarjotkaa vastinetta tukijoille, ei pelkästään koko kauden hiljaisuutta sen jälkeen kun sponsorirahat tilillä. Myykää lippupaketteja firmoille jne.Toivottavasti poissaolojen syinä olivat vastustaja, kylmyys, fanikamera ja Leijonien peli. Ensi tiistaille KiPaa vastaan luvataan poutaa ja 16 astetta lämmintä eikä Leijonilla peliä. Silloin paikalle pitäisi tulla 1 500 + tai sitten on syytä huolestua.
Olisi hauska tietää, mikä on yritysmyynnin tämänhetkinen tilanne. Jos lähteenä käytetään pelkästään KPL:n omia kotisivuja (jotka toivottavasti ovat yhteistyökumppanien osalta ajan tasalla), Kopla näyttäisi saaneen pari uutta "pääyhteistyökumppania". Niitä on nyt 17, mikä on varmaan monen vuoden ennätys. Sen sijaan sarjassa "muut yhteistyökumppanit" tilanne näyttää paljon huonommalta. Jos en väärin laskenut, niitä on vain 89, kun joskus aiemmin niitä on ollut parikymmentä enemmän. (Lisäksi on merkittävä määrä "kotipesäklubin jäseniä", joiden hankkimisesta vastaa käsittääkseni Procito-niminen yritys. Näiden "jäsenten" määrän kehitystä en ole seurannut".Ja sitten ne yritykset, oikeasti ryhtiä tuohon myyntiin, ja tarjotkaa vastinetta tukijoille, ei pelkästään koko kauden hiljaisuutta sen jälkeen kun sponsorirahat tilillä. Myykää lippupaketteja firmoille jne.
Elias haluaa olla vuoden pesäpalloilija mallia 2025.
Itse pidän häntä tällä hetkellä sijalla #1 tuon palkinnon voittajaksi.
Toi S-tarjous on semmoinen mikä voi vetää. Kyllä mun on tunnustettava että toi 20€ lippu laittaa miettimään että onko ”wörttiä” niiku nuoriso asiaa ilmaisee. Kylmä keli ja valju vastustaja ei nosta ROI:ta sille tasolle että sohvalta viitsii nousta. Tiistaina nyt voisi lähteäkkin, keli jos on ok niin vastus on myös hyvä, Kitee on ollut aina paha meille.Nyt taitaa tiistaina olla vähän yritystä saada porukkaa katsomoon, toivottavasti keli pysyisi kohtuullisena. S-etukortilla kaksi lippua yhden hinnalla, tuo vaan kun saadaan nyt porukan tietoisuuteen niin saadaan se pari tonnia rikki helposti. Siihen vaan sitten hyvä peli niin porukka tulee seuraaviinkin matseihin.
Heinäkuussa on tulossa Itä-Länsi, jonka järjestelyihin mennee lukemattomia sellaisiakin työtunteja, joita sivustaseuraaja ei osaa ajatellakaan. Voisiko olla, että tämä näkyy seuran muussa tekemisessä, kuten esimerkiksi somen hiljaisuudessa.Toi S-tarjous on semmoinen mikä voi vetää. Kyllä mun on tunnustettava että toi 20€ lippu laittaa miettimään että onko ”wörttiä” niiku nuoriso asiaa ilmaisee. Kylmä keli ja valju vastustaja ei nosta ROI:ta sille tasolle että sohvalta viitsii nousta. Tiistaina nyt voisi lähteäkkin, keli jos on ok niin vastus on myös hyvä, Kitee on ollut aina paha meille.
Näkyvyys katukuvassa ja muutenkin markkinointi on ollut todella vaisua, ei ainakaan mun somekuplaan ole osunut tahi turuilla ja toreilla ei seura näy missään. Parin tappiollisen vuoden jäljeen sitä olettaisi että panostusta markkinointiin olisi jotta porukkaa saataisiin mahdollisimman paljon liikkeelle! Onhan seurassa päätoiminen tirehtööri näitä organisoimassa.
Mahdollista, olenhan itsekkin siellä töissä. Kesän ainoa virallinen pesis-pesti 🙂Heinäkuussa on tulossa Itä-Länsi, jonka järjestelyihin mennee lukemattomia sellaisiakin työtunteja, joita sivustaseuraaja ei osaa ajatellakaan. Voisiko olla, että tämä näkyy seuran muussa tekemisessä, kuten esimerkiksi somen hiljaisuudessa.
Ja Kipa kuittasi Matille lahjan takaisin, kun klassisesti "palanut mies" toi juoksun. Kiinniottovirhe siis juoksua edeltävässä kolmospesäkilvassa.Ensimmäinen Kiteen juoksu taisi kehkeytyä kahdesta räpylävirheestä, molemmat Latvalan tontilta
Missä se jokerin tontti ulkokentällä nykyään sijaitsee? 🤔Ensimmäinen Kiteen juoksu taisi kehkeytyä kahdesta räpylävirheestä, molemmat Latvalan tontilta
Latvalan tontiltaMissä se jokerin tontti ulkokentällä nykyään sijaitsee? 🤔