Supervuoro Verkkolehti »

KPL 2025

Nopeasti on muuttunut sää näkymät, täällä jo vesisade alkoi ja näyttäisi jatkuvan sinne pelin alkuun asti, pelin aikanakin saattaa tihuttaa hiukan. Lämpötila huokeat 6 astetta. Veikataas illan yleisömäärää, oma arvaus 812 henkeä lyödään pöytäkirjaan (oikeasti 600).

Minä olen joskus väittänyt, että KPL:llä on 800 sellaista fania, jotka tulevat runkosarjapeleihin vaikka sataisi Billnäsin kirveitä.

Tähän nähden sanon, että yleisömäärä on 1049, joista oikeasti paikalla reilu 800.

Minä olen joskus väittänyt, että KPL:llä on 800 sellaista fania, jotka tulevat runkosarjapeleihin vaikka sataisi Billnäsin kirveitä.

Tähän nähden sanon, että yleisömäärä on 1049, joista oikeasti paikalla reilu 800.
Aika samoilla linjoilla ollaan. Toki tilanne on sama myös muissa lajeissa Kouvolassa (suhteutettuna lajin kokoon), lätkässä on varmaan se 1500 ja mieskoriksessa se 500.

En paljoa liioittele, jos kuvaillen jaksoa Koplan maksullisiksi lyöntiharjoituksiksi. Nyt vaan tarkkana toisen jakson kanssa. Kopla on joskus kämmännyt tällaisen hallinnan jälkeen itse loppupelin.

LBC

Ruutu pimeänä jo ainakin 15 minuuttia, mutta ei nyt hirveästi haittaa.

Taitaa Pitkäsen numero 3 olla ihan oikea. Vaihdot sujuvat ja läpilyöntiuhka on kova. Ensin 1+2 kopparin yli ja sitten toisen kunnarin ja 2 tavallista tuottanut kumura, joka oli upea. Pitkäsen lukkaroinnista voi todeta, että se oli vakuuttavaa. Jos heittokäsi leikkauksen jälkeen oli vähän aikaa kysymysmerkki, niin ei ole enää. Heitot kakkoselle olivat järkyttävän kovia.

Koplan esitys oli ylivoimainen. Kumuroilla tuli 5 juoksua kolmen lyöjän toimesta ja Nikkanen jäi vielä reserviin eli siinä vastausta Kuosmaselle. Jos jotain saa toivoa, niin näpyt ruutuun...

23 silmäparia jäi uupumaan veikkauksestani. Osaako joku paikanpäällä ollut arvata, oliko paikalla minkä verran "todellisia" katsojia?

Kiva, että Latvalakin sai kahdesti kumuran jatkeelle ja Valtteri kerran. Voi luvata jatkossa tärkeitä yksittäisiä pinnoja.

Kopla antaa myrskyvaroituksen muille joukkueille!

Ainakaan Kopla ei löysäillyt yhtään ja antanut Ankkureille mitään mahdollisuuksia. Yllättävän hyviä lyöntejä kylmästä kelistä huolimatta ja huomattava parannus sisäpelissä maanantaiseen sarja-avaukseen. Tottakai Tahko ja Ankkurit ovat ihan eri tason joukkueita ulkopelissä, mutta nyt myös lyönneissä laatua. Varsinkin Elias Pitkäsen toinen kunnari oli ihan jäätävä niitti ja Nikkanen löi melkein samanlaisen, mutta Ankkureiden koppari haki sen hienosti kopiksi.

Tästä on hyvä jatkaa ensi viikolle, kun kelit lämpenevät ja pelit kovenevat. Kitee ja varsinkin Manse Kaupissa ovat hyviä mittareita. Jos Manse voitetaan Kaupissa niin ilman kotareita niin se on myrskyvaroitus.

On tää jo nyt ollut mukavampi kauden aloitus kun viimeksi, vaikka kelit ei sen paremmat ole olleet.

Samaa tasoa arvailen. Meitä saisi olla paikalla kaksi-kolme kertaa enemmän. Palvilihan possuhampurilainenkin oli suorastaan erinomainen.
Toivottavasti poissaolojen syinä olivat vastustaja, kylmyys, fanikamera ja Leijonien peli. Ensi tiistaille KiPaa vastaan luvataan poutaa ja 16 astetta lämmintä eikä Leijonilla peliä. Silloin paikalle pitäisi tulla 1 500 + tai sitten on syytä huolestua.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.