Taitaa valitettavasti koskea koko suomea tämä käytös.Kouvola on gloryhunter-kaupunki. Kaikki lajit vetää jos vain tuote on kunnossa. Mutta kun rämmitään, näkyy se todella paljon myös katsomoissa.
Taitaa valitettavasti koskea koko suomea tämä käytös.Kouvola on gloryhunter-kaupunki. Kaikki lajit vetää jos vain tuote on kunnossa. Mutta kun rämmitään, näkyy se todella paljon myös katsomoissa.
Voi hyvin olla, omat kokemuset vain Kouvolasta kun en täältä ole hoksannut koskaan mihinkään muuttaaTaitaa valitettavasti koskea koko suomea tämä käytös.
Asuinpaikkaa olen joutunut muuttamaan mutta Kopla on aina ollut ja pysyy suosikkijoukkueena.Voi hyvin olla, omat kokemuset vain Kouvolasta kun en täältä ole hoksannut koskaan mihinkään muuttaa
Ei kakkospelinjohtajaa. Nähdäänköhän Koplassakin ylijämäpelajaat vetelemässä mailaa kaarella vai kaivetaanko jostain kakkonen? Itse pelinjohtajaan oltava nykymarkkinoilla vähintäänkin tyytyväinen.
Ei kakkospelinjohtajaa. Nähdäänköhän Koplassakin ylijämäpelajaat vetelemässä mailaa kaarella vai kaivetaanko jostain kakkonen? Itse pelinjohtajaan oltava nykymarkkinoilla vähintäänkin tyytyväinen.
Edustus pelasi viikonloppuna tälläisellä kokoonpanolla harjoitusmatsin Ykköspesisjoukkuetta vastaan. Peli päättyi 1-1 (1-3, 5-1) eli Ykköskopla laittoi kovasti kampoihin.
Vastustaja taas pelasi näillä miehillä, kyllä siellä on useampi nimi joilta voi toivoa/odottaa läpimurtoa superiin lähivuosina:
6. Perttu Kenttäaho
7. Isto Kauppinen
11. Mikael Harju
12. Tommi Angervisto
Harju ja Kauppinen:
Molemmat alun perin Koplan kasvatteja. Harju HP:n kautta ykköskoplaan.
Jos Harju (-02) on jo C-ikäisenä pelannut KPL:ssä, hän on hyvin todennäköisesti KPL:n kasvatti. Uusi kasvattajaseurasääntö koskee -03 ja sitä myöhemmin syntyneitä pelaajia.Olen kyllä aina luullut, että Harju on HP:n kasvatti kun on käsittääkseni Kaakon Kaksikon (Virolahti - Miehikkälä) alueelta kotoisin. Ja myös pesiksen tulospalvelu sanoo samaa. Harju siirtyi kait jo C-ikäisenä ekan kerran Koplaan, mutta jos kasvattajaseurasta puhutaan niin olen melko varma, että se on HP.
Pesistulokset
www.pesistulokset.fi