Supervuoro Verkkolehti »

KPL 2024

Oletko eri mieltä tästä selostajasta? Eihän tämä pelin taso tänään päätä huimaa, joten siinä mielessä ihan ymmärrettävää, että selostajakin kuulostaa siltä, että häntä ei voisi peli enää vähempää kiinnostaa. Selostaa peliä hyvin monotonisella äänellä ja ei innostu edes Mansen juoksuista.
Hän on fanikameran amatööri-selostaja joka kertoo mitä pelissä tapahtuu.

Ei tämä ole missään nimessä huonoin mitä olen tällä kaudella kuullut. Selostaja hän ei ole, siksi äänenpainot ovat mitä ovat, mutta ihan hyvin menee pesäpallo kuitenkin.

Ensin valitetaan kun ei ole selostusta, sitten valitetaan kun on selostus… On tää erikoinen maailma…

Voi tätä hölmöilyjen määrää☹️. Ollaan palattu alkukauden moodiin. Jos on tarkoitus karistaa orastamassa ollut yhden mestarisuosikin viitta harteilta, niin siinä onnistuttiin loistavasti.

Ensin valitetaan kun ei ole selostusta, sitten valitetaan kun on selostus… On tää erikoinen maailma…
Milloin olen valittanut että ei ole selostusta? En mielestäni koskaan. Jos joku muu on valittanut, niin se varmaankaan estä esittämästä mielipidettäni selostajasta ja en ymmärrä miten joku uliseva kuuluttaja liittyy edes tähän asiaan. Ei tätä fanikameran kautta kuultua tunnelmaa voi parhaalla tahdollakaan kehua.

Milloin olen valittanut että ei ole selostusta? En mielestäni koskaan. Jos joku muu on valittanut, niin se varmaankaan estä esittämästä mielipidettäni selostajasta ja en ymmärrä miten joku uliseva kuuluttaja liittyy edes tähän asiaan. Ei tätä fanikameran kautta kuultua tunnelmaa voi parhaalla tahdollakaan kehua.
En väittänytkään ettö nimenomaan sinä olisit valittanut selostuksen puutteesta. Kouvolan(kin) suunnasta sitä(kin) valitusta on aiemmin kuulunut. Nää on fanikameroita, ei näistä kannata valittaa. Menee hyvät kitinät ihan hukkaan…

En väittänytkään ettö nimenomaan sinä olisit valittanut selostuksen puutteesta. Kouvolan(kin) suunnasta sitä(kin) valitusta on aiemmin kuulunut. Nää on fanikameroita, ei näistä kannata valittaa. Menee hyvät kitinät ihan hukkaan…
Mulle on ihan sama mitä joku on valittanut Kouvolan suunnasta. Edustan täällä ihan pelkästään itseäni enkä ketään muita kouvolalaisia tai muitakaan. Nämä on ihan omia mielipiteitäni. Tietysti jos pesispiiressä ollaan tyytyväisiä tämän tyyppisiin selostuksiin tai siihen, että ei ole selostusta lainkaan, niin mikäs siinä. Melko amatöörimäinen vaikutelma tulee verrattuna vaikka jääkiekkoliigan selostuksiin. Kertoohan tietysti tuo nimi fanikamerakin, että tässä ei ole ammattilaiset asialla. Mitä tulee kitinään, niin itsehän aloit jankkaamaan asiasta. Kerroin vain, että selostaja kuulostaa yhtä aneemiselta kuin itse pelikin ja tuskinpa kukaan voi asiaa kiistää.

Melko amatöörimäinen vaikutelma tulee verrattuna vaikka jääkiekkoliigan selostuksiin. Kertoohan tietysti tuo nimi fanikamerakin, että tässä ei ole ammattilaiset asialla.
Tässä on nyt se perinpohjainen syy miksi noista ei kannata valittaa. Tää on ollut jokusen vuoden jo keskustelun aiheena. Liigassa selostaa Maikkarin valitsemat ammattiselostajat joille maksetaan palkkaa (tai palkkiota) siitä työstä. Fanikameroita selostaa yleensä joku seuran talkoolainen tai pikku korvauksen saava tekijä, joka ei ole ammattiselostaja. Kuten nyt Tampereella.

Ja virheet sen kuin jatkuvat. Miksi Wahlsten ei täytä ykköstä toisella lyönnillä? Nyt jäi kopinnosto aivan turhaa viimeiseen.

Tampereella on ihan hyvä selostaja, kattotaan nyt peliä.

Joka meni taas Koplan sisävuorossa ihan hassutteluksi. Lyöjäkuninkuus ei Wahlstenille näytä tulevan joten vähän nöyrempiä suorituksia.

Mulle on ihan sama mitä joku on valittanut Kouvolan suunnasta. Edustan täällä ihan pelkästään itseäni enkä ketään muita kouvolalaisia tai muitakaan. Nämä on ihan omia mielipiteitäni. Tietysti jos pesispiiressä ollaan tyytyväisiä tämän tyyppisiin selostuksiin tai siihen, että ei ole selostusta lainkaan, niin mikäs siinä. Melko amatöörimäinen vaikutelma tulee verrattuna vaikka jääkiekkoliigan selostuksiin. Kertoohan tietysti tuo nimi fanikamerakin, että tässä ei ole ammattilaiset asialla. Mitä tulee kitinään, niin itsehän aloit jankkaamaan asiasta. Kerroin vain, että selostaja kuulostaa yhtä aneemiselta kuin itse pelikin ja tuskinpa kukaan voi asiaa kiistää.
Onneksi äänet saa pois lähetyksestä, jos ääni harmittaa.

Kouvolassa kenttäkuuluttajaa ei saa mykistettyä millään, vaikka verisuoni katkeaa päästä kuunnellessa.

Kouvolassa kenttäkuuluttajaa ei saa mykistettyä millään, vaikka verisuoni katkeaa päästä kuunnellessa.
Olet ymmärtänyt asian väärin. Eihän selostus sinänsä harmita. Aneeminen selostustahan sinänsä sopii kaikin puolin muutenkin tunnelmaltaan ja tasoltaan aneemiseen otteluun. Kieltämättä tätä peliä seuraamalla meinaa väkisinkin nukahtaa. Tämähän on mitä parhainta unilääkettä.

Kyllä Kouvolan kuuluttajan saa mykistettyä. Suosittelen ottamaan peliin mukaan vastamelukuulokkeet. Voit kuunnella vaikka musiikkia samalla kun seuraat peliä.

Makuasioitahan nämä. Minä en sitten vissiin oo kauhean kranttu, kun on kelvannut ihan tämän pelin selostaja kuin Kouvolan kenttäkuuluttajakin. Jokainen tekee töitä persoonallaan ja tavallaan. Itse tuskin vetäisin yhtään paremmin, niin parempi olla vetämättä kalsareita persevakoon kenenkään selostuksista. Laji on kiva katsoa, se on pääasia 😊

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.