En minä kenellekään pahaa tahdo, mutta viime vuodet huomioon ottaen olisi lähinnä kohtuullista, että Hakki tekisi tänään pari kopinnostopaloa...
Sehän tuli heti ekalla lyöntivuorolla
En minä kenellekään pahaa tahdo, mutta viime vuodet huomioon ottaen olisi lähinnä kohtuullista, että Hakki tekisi tänään pari kopinnostopaloa...
"... olisi lähinnä kohtuullista, että Hakki tekisi tänään pari kopinnostopaloa..."
Äläs nyt: Mies toi ehken kuitiksi pari juoksuakin
Huomattavasti paremmat tehot löytyi Hakilta kuin suurimmalta osalta Koplan "pelaajista"!!En minä kenellekään pahaa tahdo, mutta viime vuodet huomioon ottaen olisi lähinnä kohtuullista, että Hakki tekisi tänään pari kopinnostopaloa...
Niin Hakki Suoritti Koplassakin kärkietenijän vaihtojen suhteen varsin hyvin vuodesta toiseen, viime kaudella oli koko sarjassa kärkilyöntitilaston jaetulla toisella sijalla. Jatkoa 16 kautta Koplassa pelanneelle Hakille ei kuitenkaan seuran puolelta löytynyt. Teki toki viimeisinä vuosina leegion takapaloja ja tehnee niitä tälläkin kaudellakin paljon (mm tänään ensimmäisellä jaksolla kaksi). Hakki on joskus hyytynyt loppupeleissä (kuten melkein jokainen koplalainen vuorollaan), joinain vuosina taas ei (Esim vuonna 2020 Hakilla oli pudotuspelien kärkilyöntiprosentti 83.82%), mutta jostain syystä Hakin kohdalla nämä loppusyksyn sulamiset ovat nousseet pinnalle.Huomattavasti paremmat tehot löytyi Hakilta kuin suurimmalta osalta Koplan "pelaajista"!!
Putki on päällä..
Melkein tuntuu Pitkäsen ohella olevan. Olen joskus miettinyt, että vaikka Koplan junnuista on tullut monta taitavaa ulkopelin osaajaa ja vaihtolyöjää, niin hyviä Koplan kasvattamia kotiutuslyöjiä joutuu etsimään melkein Vesa Mikkolasta ja Pekka Henttosesta saakka.Onko Aaron Honkanen ainut nuorisokaartin potentiaalinen lyöjämies?
Koplalla näyttäisi olevan tällä hetkellä sarjan paras yleisökeskiarvo, eli ei ihan kaikki ole kuitenkaan vissiin mennyt pieleen, vaikka mielialat ovat vähän samat kuin Artsilla.Jatkosopparit ja ennätysyleisö kuitenkin kiva juttu, jos hopeareunusta hakee.