Varmasti treeneissä onkin, pelaavat vasta perjantaina.Se on Kivipelto tänään Kempeleen lautasella...
Sitä on mulla luetun ymmärtyksessä ongelmis siis perjantaina👿👿Varmasti treeneissä onkin, pelaavat vasta perjantaina.
Ei meinaa mitään😂pääasia eli kivipellon paluu tuli selväksi!Sitä on mulla luetun ymmärtyksessä ongelmis siis perjantaina👿👿
Tarkoittanee että Niilo puhuu taas satuja...Pesu tänään Koplan kakkosen kärkenä. Tarkoittanee sitä, että huomenna Eemeli Laine pelaa.
Kerro sinä oma näkemyksesi, kuka korvaa Ruuskan. Ilmeisesti sinulla on parempaa tietoa, kun satuilusta syytät. Itse en tiedä, mutta arvelen, että Laine pelaa.Tarkoittanee että Niilo puhuu taas satuja...
Minä ne millään usko Pesun pelaavan huomenna ainakaan yhdeksikössä. Tuskin olisi kuormitettu ja riskeerattu tänään kun heti perään huomenna ja perjantaina pelit. Jos Laine ei ole iskussa niin Pesu saattaa pelata jokerina jolloin Luomat olisivat etukentällä.Itse veikkaisin että Pesu pelasi tänään kärjessä ja siepparina sen vuoksi että korvaa Ruuskan sekä sisällä kakkoskärjessä että ulkona omalla paikallaan.
Yleensä Kopla ei ole päivää ennen ykkösen matsia peluuttanut ketään kuten esim. Aapoa kakkosen pelissä ja lisäksi Pesua juoksutettiin ykkösenä, mutta ehkä hän sen kestää, vaikka kärsikin pitkään jalan loukista. Jos Pesu pelaa, en kuitenkaan usko, että hän pelaa ulkona. On siinä sen verran eroa Saukkoon.Itse veikkaisin että Pesu pelasi tänään kärjessä ja siepparina sen vuoksi että korvaa Ruuskan sekä sisällä kakkoskärjessä että ulkona omalla paikallaan.
Mutta katellaan. Hyvähän se olisi jos Laine on palannut pelikuntoon.
It will be seen... Ruuskaa ei tietenkään korvaa kukaan yksiyhteen mutta variaatioita joukkueella mielestäni on.
Pesu tänään Koplan kakkosen kärkenä. Tarkoittanee sitä, että huomenna Eemeli Laine pelaa.
Onko selvää, että Arttu Ruuska ei pysty pelaamaan? Kyllä parissa päivässä krampista toipuu, jos se ei ollut mitään vakavampaa.
Kyllä parissa päivässä krampista toipuu, jos se ei ollut mitään vakavampaa.
Ekat toimenpiteet eivät näyttäneet krampin hoidolta jos muistan oikein. Ei yritetty venyttää pohjetta tms joten luulen että kyse ei ollut krampista.
Eipähän mitään... En ole pelinjohtaja enkä ala sinun tasoisen asiantuntijan kanssa väittelemään. Mutta katsotaan huomenna rosteri.Tämäpä kertoikin paljon....Kerro nyt niistä variaatioista. Kerro edes joku satu
Eikö Ruuska puhunut kenttähaastettelussa Laura Arffmanille krampista? Voin olla väärässä.