Supervuoro Verkkolehti »

KPL 2023

Itse veikkaisin että Pesu pelasi tänään kärjessä ja siepparina sen vuoksi että korvaa Ruuskan sekä sisällä kakkoskärjessä että ulkona omalla paikallaan.

Mutta katellaan. Hyvähän se olisi jos Laine on palannut pelikuntoon.

eod

It will be seen... Ruuskaa ei tietenkään korvaa kukaan yksiyhteen mutta variaatioita joukkueella mielestäni on.

Itse veikkaisin että Pesu pelasi tänään kärjessä ja siepparina sen vuoksi että korvaa Ruuskan sekä sisällä kakkoskärjessä että ulkona omalla paikallaan.
Minä ne millään usko Pesun pelaavan huomenna ainakaan yhdeksikössä. Tuskin olisi kuormitettu ja riskeerattu tänään kun heti perään huomenna ja perjantaina pelit. Jos Laine ei ole iskussa niin Pesu saattaa pelata jokerina jolloin Luomat olisivat etukentällä.

Mutta katellaan. Hyvähän se olisi jos Laine on palannut pelikuntoon.
Yleensä Kopla ei ole päivää ennen ykkösen matsia peluuttanut ketään kuten esim. Aapoa kakkosen pelissä ja lisäksi Pesua juoksutettiin ykkösenä, mutta ehkä hän sen kestää, vaikka kärsikin pitkään jalan loukista. Jos Pesu pelaa, en kuitenkaan usko, että hän pelaa ulkona. On siinä sen verran eroa Saukkoon.

Onko selvää, että Arttu Ruuska ei pysty pelaamaan? Kyllä parissa päivässä krampista toipuu, jos se ei ollut mitään vakavampaa.

Ainakaan kramppina tuota ei hoidettu vaan jääpussia ja kohoasentoa laitettiin kehiin TV-kuvan perusteella...

Mutta peukut tietenkin pystyssä että poissaolo ei olisi pitkä.

Kyllä parissa päivässä krampista toipuu, jos se ei ollut mitään vakavampaa.

Ekat toimenpiteet eivät näyttäneet krampin hoidolta jos muistan oikein. Ei yritetty venyttää pohjetta tms joten luulen että kyse ei ollut krampista.

Ekat toimenpiteet eivät näyttäneet krampin hoidolta jos muistan oikein. Ei yritetty venyttää pohjetta tms joten luulen että kyse ei ollut krampista.

Eikö Ruuska puhunut kenttähaastettelussa Laura Arffmanille krampista? Voin olla väärässä.

Eikö Ruuska puhunut kenttähaastettelussa Laura Arffmanille krampista? Voin olla väärässä.

36:35 kohdassa tuo haastis kun Ruuska pötköttelee

"Jalka meni rikki kun lähdin juoksemaan, ei sen kummempaa"

Pesu lauteilla jokerina, Ruuskan tilalle sieppariksi Saukko.

1686124689677.png

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.