Mä jo ajattelin videon alussa, että nyt julkistetaan Hakin vuoden jatkosopimus😂
Vartama on aika lähellä etenijäkuninkuutta. Kahdeksan tuotua edellä seuraaviin.
Erityisesti lämmitti että onnistumisia tuli isolla rintamalla ja antaa entisestään uskoa siihen että erilaisia variaatioita jää paljon käytettäväksi ja tarvittaessa Nikkasen voi istuttaa Meriläisen paikalle ja miksi ei jossain tilanteessa jopa Nokkalaa Hacklinin tai Pesunkin tilalle ilman että pohja putoaa peliltä pois.Jos on ollut vuoristorataa Koplan kausi niin nyt oli ehjä esitys ja sisäpelikin toimi todella hyvin.
Sellainen hauska tilastoknoppi että Meriläisellä on 50 lyötyä juoksua enemmän kautta aikojen tilastossa kun Matti Latvalalla, vaikka pelejä on melkein 300 vähemmän. Lyhdyt juoksut/peli- tilastossa Meriläinen mahtuu top10-listalle. Meriläinen on lyönyt 2,2 juoksua per peli ja se on sama mihin Sami Joukainen pystyi ja vain kymmenyksen Janne Mäkelää ja Sami Aholaa heikompi. J-P Vainionpää on ainoana pelaajana pystynyt lyömään yli 3 juoksua/peli. Juha Niemen lukema on 2,8, Jere Dahlstromillä 2,7 ja Roope Korhosen 2,6. Sikäli mikäli näillä mitään merkitystä on.
Hirvittäisi itseänikin. Wahlsten oli jo viime vuonna kunnossa ollessaan pettymys 42% kotiutustehokkuudellaan. Pelkällä vaakamailalla ei pitkälle mennä vaikka lyöntimäärät kossussa olikin hyviä.Vaikka olen ajoittain Ossia arvostellut, hänen vaihtamisensa "koodinimi w:hen" vähän hirvittää.
Eikös the W ole ollut sivussa kyynärpäävamman vuoksi?Vaikka olen ajoittain Ossia arvostellut, hänen vaihtamisensa "koodinimi w:hen" vähän hirvittää. Tarkoittamani W on ollut pitempään sivussa, eikä poissaololle ole tietääkseni ole kerrottu selkeää syytä (mikä sinänsä on nykyään yleinen käytäntö, ellei pelaaja itse syytä kerro). Onko kyse ohimenevästä asiasta (kuten vaikkapa koko kauden pilaavasta akillesjännevaivasta, josta yleensä toivutaan 100 prosenttisesti) vai onko riskinä, että poissaolon syy haittaa pelaamista tulevillakin kausilla.
Toki tämä tiedossa. Tuo Meriläisen lyödyt/peli on kyllä kova. Kertoo että on tasaisesti nakutellut pinnoja läpi uransa.Pitää muistaa, että Matti Latvala on kuitenkin pelannut valtaosan peleistään vaihtaja numerolla kolme. Tämä kotiuttaminen tuli enemmän rooliksi vasta ehkä luokkaa 2016-2017.
Ossi Meriläinen on pelannut ihan hyvää kautta ja toivottavasti hänkin saa Kopla-uralleen hyvän päätöksen, joka taitaa loppua tämän kauden jälkeen. Saa nähdä pääseekö koodinimi ”W” samoihin lukemiin tulevilla kausilla.
Hirvittäisi itseänikin. Wahlsten oli jo viime vuonna kunnossa ollessaan pettymys 42% kotiutustehokkuudellaan. Pelkällä vaakamailalla ei pitkälle mennä vaikka lyöntimäärät kossussa olikin hyviä.
Kiteeltä riittää kaksi pistettä, jonka jälkeen Sotkamosta riittää mikä tahansa voitto.Tänään otettava tärkeät 3-pistettä Kiteeltä -> nousu Sotkamon edelle. Ratkaisu ruonkosarjan 3.sijasta tiistaina Hiukassa.