Kouvola.fi-verkkosivustolla on ollut vuoden 2020 lopusta asti käytössä React & Share -palvelu, jonka avulla sivuston käyttäjät voivat antaa palautetta sivustosta.…
www.kouvola.fi
Kaupunkilaisille näkyvin muutos on kaupungin visuaalisen ilmeen uudistus. Edellinen uudistus tehtiin vuonna 2012.
Kouvolan kaupungin Viestintä ja VisitKouvola -yksikkö tukee uuden, vuosien 2019-2030 kaupunkistrategian toteutumista. Tavoitteena on selkeä, ajantasainen, osallistava ja Kouvolan tunnettuutta edistävä viestintä ja tiedotus.
www.kouvola.fi
Noita kun pikaisesti lukee, niin ihan suunnittelemattomasti noita visuaalisen ilmeen uudistuksia (joka on osa brandi/kaupunkistrategiaa) ei Kouvolassa kuitenkaan tehdä. Jos uudistus oli huono, niin onhan se sääli, onko tuo tieto ihan yleisesti todettu juttu?
Vähän yksioikoista ehkä on ajatella että sieltä pois täysin turhana ja säästöt urheiluseuroille. Olisko myös niin päin, että mitä houkuttelevampi tämä paskan kaupungin maineessa oleva paikka näyttäytyy missä tahansa julkaisussa (jonne Kouvolan kaupungin visuaalinen ilme ja kenties aineistopankki tarjoaa kuvia ja grafiikkaa) sitä houkuttelevampi paikka on pelaajille ja kenties muullekin muuttavalle työvoimalle?
Tuolla Koplan sivuilla alalaidassa taitaa olla KSS Energian logokin ja olikos siellä pesisareenallakin jotain sinne päin vivahtavaa, niin kuin nimi ja keltaiset penkit betonissa? Kouvolan kaupungin tytäryhteisöksi tuo mainitaan, en tiiä.
Edelleenkin ymmärrän harmituksen, ja kaupungillehan voi ärähtää, yksityiselle yritykselle ehkä ei. mutta jos Kouvolan kaupungin budjetista säästettäisiin jonkin visu-uudistuksen verran, niin ottajia ja kohteitakin säästetyille rahoille saattaa löytyä melko monta.