Supervuoro Verkkolehti »

KPL 2021

Eipä taida olla, jos lasketaan päiväkodin jälkeisiä.

Sitä miesten mestaruutta Kouvolassa saakin odotella sen 50 vuotta. Vähintään.
C-poikien mestaruus 2019
B-poikien mestaruus 2015
A-poikien mestaruus 2016

Mitään mestaruuksia on turha edes yrittää ennustaa 50 vuoden päähän. Junioripuolella tehdään hyviä asioita, ja edustusjoukkueen puolella mestaruuteen on useampana vuonna ollut todellinen mahdollisuus.
Voi olla, ettei KPL voita mestaruutta edes tällä vuosituhannella, vaan voi myös olla, että kopla voittaa seuraavan 5 vuoden aikana.

C-poikien mestaruus 2019
B-poikien mestaruus 2015
A-poikien mestaruus 2016

Mitään mestaruuksia on turha edes yrittää ennustaa 50 vuoden päähän. Junioripuolella tehdään hyviä asioita, ja edustusjoukkueen puolella mestaruuteen on useampana vuonna ollut todellinen mahdollisuus.
Voi olla, ettei KPL voita mestaruutta edes tällä vuosituhannella, vaan voi myös olla, että kopla voittaa seuraavan 5 vuoden aikana.

Pitkäsen C-pojat voittivat sekä 2019 että 2020 kultaa täysin ylivoimaisesti ja tämän hetken peliesitysten perusteella ovat marssimassa poikien superin mestaruuteen 2021 (y)

Yllätyksiä voi toki tulla mutta vahva suosikki toistaiseksi.

Haluamatta loukata ketään keskustelijaa, totean, että itseäni liika uhoaminen hieman vaivaannuttaa.

Noin 40 vuotta Koplaa kannattaneena ja 90-luvun alun tilanteen nähneenä olen ennen kaikkea iloinen siitä, miten hyvässä tilanteessa KPL kokonaisuutena on nyt. Tuolloin seura tippui 2 vuodessa superista suomariin, seura oli korviaan myöten veloissa ja junioripuolikin oli vähän alamaissa. Tuolloin itse en uskaltanut edes toivoa sitä, mitä KPL on nyt.

Nyt edustusjoukkue on vakiinnuttanut asemansa sarjan kärkipäähän. Seuran talous on kohtuullisen hyvässä kunnossa ja junioripuoli kukoistaa, joten todennäköisyys sille, että KPL:n asema huippujoukkueena säilyy myös tulevaisuudessa on hyvä.

Itse olen tästä kaikesta niin onnellinen, ettei minulla ole mitään tarvetta uhota voittamisen kulttuurista tms.

Haluamatta loukata ketään keskustelijaa, totean, että itseäni liika uhoaminen hieman vaivaannuttaa.

Noin 40 vuotta Koplaa kannattaneena ja 90-luvun alun tilanteen nähneenä olen ennen kaikkea iloinen siitä, miten hyvässä tilanteessa KPL kokonaisuutena on nyt. Tuolloin seura tippui 2 vuodessa superista suomariin, seura oli korviaan myöten veloissa ja junioripuolikin oli vähän alamaissa. Tuolloin itse en uskaltanut edes toivoa sitä, mitä KPL on nyt.

Nyt edustusjoukkue on vakiinnuttanut asemansa sarjan kärkipäähän. Seuran talous on kohtuullisen hyvässä kunnossa ja junioripuoli kukoistaa, joten todennäköisyys sille, että KPL:n asema huippujoukkueena säilyy myös tulevaisuudessa on hyvä.

Itse olen tästä kaikesta niin onnellinen, ettei minulla ole mitään tarvetta uhota voittamisen kulttuurista tms.

Olipas kerrankin fiksu kirjoitus ilman turhaa kukkoilua 👍🏻 Oman lyhyehkön Kopla (n.17 vuotta) aktiivi seuraamisen/kannattamisen aikanakin on nähty pienehkö sukellus (ainakin verrattuna 90-lukuun), mutta muuten pelattu pääsääntöisesti oikeassa päässä sarjataulukkoa meidän Kouvolalaisten näkökulmasta. Nyt vaikuttaa myös siltä, että ei tarvitse pelätä, että hetkeen ainakaan kovin kauas kärjestä tiputtaisiin. Totta kai viime syksyn pelit (sekä kauden 2018 huipennuksen) korpeaa aivan älyttömästi vieläkin, mutta toisaalta tilanne voisi olla paljon huonompikin.

Mitä tähän Komulainen vs Pitkänen keskusteluun tulee niin näytöt ovat toki kiistattomasti Komulaisen ja Sotkamon suuntaan. Aika näyttää kumpi tulee lukkari valtikan tässä taistelussa viemään. Toki kuka tietää jos tulee vieläkin parempia jostakin? Veikkaan, että halua löytyy muistakin lukkari ”lupauksista”..

Niin ja näköjään pitkänen palannut Haminasta ja on tänään kolmosvahtina 👍🏻

Viimeksi muokattu:
Monta onnistunutta pomppua Hacklin on lyönyt tällä kaudella? Alkaa tuo sisäpeli herralla olemaan melko umpisolmussa, vaikkei Nokkalakaan sen paremmin tuossa kärjessä ole pelannut.

Taas siellä lyödään päin omaa ukkoa 1-2 vaihdossa. Tällä kertaa Latvalan pallo osui Hacklinia ilmeisesti kankkuun.

Ei onneksi sattunut ilmeisesti sen isommin.

LBC

Tulikohan Kaman pelinjohdolle kuningasajatus merkinvaihdosta kolmoselle, kun Kortteenperä lähti menemään lepsuttelukärkkymisen jälkeen ja ei sit ehkä mennyt lyöjälle asti. Mutta siitä palo ja helpompi tilanne Koplalle. Tattis

Latvalan lyöntivuoroilla 4 paloa. 2 tuli takapesien ollessa täynnä, kun KaMan lukkari heitti väärän Haimin yllätysottoon. Miten on sen haistanut?.

On tää vaikea laji

Niin on, mut kyl tää kommentointi jotenkin menee mut tuo pesäpallon pelaaminen se vasta kuulemma vaikeaa on.

Menin sekaisin laskuissa monta laitonta vaihtajat löivät kun Pesu oli ykkösellä.

Edit: kävin laskemassa - kolme lyöjää, kuusi laitonta. Tosin yksi taisi olla Hakin lyömä lepuutus takakentälle. Mut viidet lähdöt ja kuudes kopille.

Läpärillä voitto taas :)

Tulihan sieltä täydet pinnat nipin napin, niiden kanssa mukava lähteä juhannustauolle. Jos sen huilin jälkeen olis sisäpelissäkin ruutia enemmän.

Kivipellolta aika komea peli lautasella 👍🏻 Muuten näköjään valittu trendi jatkuu, eli voitetaan ns minimi suorituksella..

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.