Junnumestaruudet on jo.
Eipä taida olla, jos lasketaan päiväkodin jälkeisiä.
Sitä miesten mestaruutta Kouvolassa saakin odotella sen 50 vuotta. Vähintään.
Junnumestaruudet on jo.
C-poikien mestaruus 2019Eipä taida olla, jos lasketaan päiväkodin jälkeisiä.
Sitä miesten mestaruutta Kouvolassa saakin odotella sen 50 vuotta. Vähintään.
C-poikien mestaruus 2019
B-poikien mestaruus 2015
A-poikien mestaruus 2016
C-poikien mestaruus 2019
B-poikien mestaruus 2015
A-poikien mestaruus 2016
Mitään mestaruuksia on turha edes yrittää ennustaa 50 vuoden päähän. Junioripuolella tehdään hyviä asioita, ja edustusjoukkueen puolella mestaruuteen on useampana vuonna ollut todellinen mahdollisuus.
Voi olla, ettei KPL voita mestaruutta edes tällä vuosituhannella, vaan voi myös olla, että kopla voittaa seuraavan 5 vuoden aikana.
Haluamatta loukata ketään keskustelijaa, totean, että itseäni liika uhoaminen hieman vaivaannuttaa.
Noin 40 vuotta Koplaa kannattaneena ja 90-luvun alun tilanteen nähneenä olen ennen kaikkea iloinen siitä, miten hyvässä tilanteessa KPL kokonaisuutena on nyt. Tuolloin seura tippui 2 vuodessa superista suomariin, seura oli korviaan myöten veloissa ja junioripuolikin oli vähän alamaissa. Tuolloin itse en uskaltanut edes toivoa sitä, mitä KPL on nyt.
Nyt edustusjoukkue on vakiinnuttanut asemansa sarjan kärkipäähän. Seuran talous on kohtuullisen hyvässä kunnossa ja junioripuoli kukoistaa, joten todennäköisyys sille, että KPL:n asema huippujoukkueena säilyy myös tulevaisuudessa on hyvä.
Itse olen tästä kaikesta niin onnellinen, ettei minulla ole mitään tarvetta uhota voittamisen kulttuurista tms.
Voi tuo olla. Ja nopeutta tulisi samalla kärkeen.Oisko toi numero 2 löytynyt nyt?
Oisko toi numero 2 löytynyt nyt?
On tää vaikea laji