Ai Pekalla on KoPLaakin kohtaan jotain...? Kun HP on Pekalle ollut iät ajat jokin ylipääsemätön ärsyke.Pekka vain kantaa ikuista lapsellista kaunaa Koplaa kohtaan.Koki kokeneensa "vääryyttä" vuosia vuosia sitten.Antaa Pekan louskuttaa leukojaan.
Nyt on molemmissa kotiotteluissa saatu voitto pajatson tyhjennyksellä. Oli upeaa nähdä pallon leijuvan yli Liljan ja putoavan reilusti sisälle.
Hyyvä nähdä, että täällä keskustellaan pelistä ja pelin kehittymisestä, Mansen palstalla on keskusteltu pääosin pääsylippujen hinnasta ja Kopla -matsin jälkeen - SiiPe -matsin perhelippujen hinnasta![]()
Kiinnitin huomiota tuohon että Mansen palstalla ei ole tullut yhtään kommenttia eilisestä pelistä.Tässä sen juuri näkee että Kouvolassa on syvä pesiskulttuuri.Analysoidaan peliä myös häviön jälkeen.Helteistä viikonloppua, Klo 15 tänään suomarin peli Viinijärveä vastaan.Noita Pesiksenmaailman tilastoja on edelleen kiittäminen.
Tommi on mennyt kentälle ihan hyvällä tasolla avausottelun jälkeen. Tuolloinhan näytti, että viime kauden ykköspalot tulee täyteen muutamassa matsissa, niiden määräähän hehkutettiin Pesis talk showssakin. Viime kausi oli niin hyvä, että kyl mulle kelpaa lähellle sitä tänäkin vuonna.
Tuossa pelin aikana kommentoimani kärjen sakkaaminen aina jostain kohtaa on ollut mielestäni pieni teema koko alkukaudesta kuitenkin, eli sellainen kone kuin kärki parhaimmillaan on ollut, uupuu kokonaisuutena vielä. @Dalton tämän myös hyvin totesi. Mikä se kärkikokoonpano pitäisikin olla, niin toivottavasti löytyy permis, millä mennään tärkeimmät pelit. Aikaahan sille vielä on, kuten @Hakki kin sanoi.
Kieltämättä läpilyönnit tulleet maukkaaseen paikkaan, mutta nuo oli jos ei onnenkantamoisia niin riittävän suuren ulkopelivirheen tulosta. Mutta kaikki lasketaan, nyt noilla tuli nippu pisteitä.
Jasperin sisäpeli yllätti meikäläisen, ainakin tässä pelissä. Mutta ulkona osui just katseluaikaani pari unforced erroria, pelasiko muuten sitten hyvätasoisesti, pitäisi katsoa peli ehkä uudelleen ja se ei ihan helppo rasti ole EM-kisojen aikaan. Mutta helkatin hyvä että saa peliaikaa ja ihan vastuupaikoilla.
Hyyvä nähdä, että täällä keskustellaan pelistä ja pelin kehittymisestä, Mansen palstalla on keskusteltu pääosin pääsylippujen hinnasta ja Kopla -matsin jälkeen - SiiPe -matsin perhelippujen hinnasta![]()
Ei millään pahalla mutta oletteko te katsoneet Ossin kotiuttamista viime vuosina. Ihan tasollaan operoi ja aika outo hankinta ulkopuolelta kurkisteltuna.
No miten on Ossilla lähtenyt kausi liikkeelle?Voidaan palata tähän keskusteluun ensi kesänä. Mielelläni olen väärässä.
No miten on Ossilla lähtenyt kausi liikkeelle?
No tämä oli todella helppo ennustaa, että näin tulee käymään.Ei kai kukaan ole tyytyväinen, ei edes Ossi itse. Viime vuoden 49% kotiutukset varmaan kelpais, varsinkin jo olisi keskittynyt takapalojen karsimiseen. Nyt 29% , takapalot/ottelu hiukan vähentyneet, mutta se on pieni lohtu. Heikoin alku Ossilta kaiketi ever, osasitko tämän siis ennustaa?
No miten on Ossilla lähtenyt kausi liikkeelle?
Ei ole tuomittu. Todettu että alkukausi tosi vaisu.On se nyt kumma, että muutama peli on vasta pelattu, ja täällä jo tuomitaan. Sitten kun peleistä on pelattu esim. puolet, niin voidaan vetää jo enemmän johtopäätöksiä. Jos siellä tosiaan on jotain pientä loukkaantumista taustalla, niin annetaan aikaa. Ja annetaan toki muutenkin.
Täältä Kempeleestä tuli muistutus, koska mielestäni Ossin värväys Kouvolaan oli Koplalta virheliike. Tämän toin esille heti sopimuksen julkistamisen jälkeen. Ossi ja mitaleita tavoitteleva joukkue ei ole toimiva yhtälö.Njaa tämä ennuste ja siitä muistutus (tosiaan 4 ottelun jälkeen) saattaa tulla muualta kuin Kymenlaaksosta. Tai enhän mä tiedä, sen syvemmin en ala arvailemaan, ja eihän sitä saa tehdäkään.
Itse kommentoin lähinnä alkukauden onnistumista joka ei hyvä ole. Ennustan tässä nyt rohkeasti, että kauden päätteeksi Meriläisen kotiutusprosentti nousee tyypillisille luvuille, ellei tosiaan ole vammoja takana.