Ylpeä pitää olla tästä Koplan joukkueesta. Vuosi sitten Kopla notkahti pahasti Hiukassa, mutta tänään jänne kesti ja Manse PP ei itse lyönyt tänään yhtään juoksua! Oma sisäpelikin oli vaikeaa, mutta koko joukkueella pelattiin ja sieltä ne tarvittavat juoksut kairattiin. Hienoa, että kausi jatkuu ja päästään ensi lauantaina Kouvolaan! 💪🏼
Loukkaantumiset vähän huolestuttavat, mutta onneksi tässä on koko viikko aikaa parsia äijiä kasaan. Eiköhän siellä Mäentausta paina tolpat hihoissa ensi lauantaina ja Saukkokin kulkee taas vähän kovempaa. Toisaalta Ruuska ja Nokkala ovat näyttäneet, että vastuu kelpaa ja lyönti kulkee.
Juu, totean taas että itse lopetan tympeän istumapaikkakeskustelun tähän iltaan - ja ensi viikko vuoron perään jännitetään ja fiilistellään että finaalit jatkuvat!
Joukkue motivoituu miten motivoituu, siihen tuskin tarvitsee poppaskonsteja. Mutta minä fanina päätän etten nyt murehdi 5% todennäköisyyksiä vaan motivoin itseäni katsomalla tarinoita siitä miten upeita nousuja on tehty selkä seinää vasten ja voitettu mestaruus.
Red Sox vuonna 2004, vuosikymmeniä kirottu joukkue ja vielä tiukemmassa paikassa kuin KPL. Sarjatilanne 0-3 ja tarvitaan neljä voittoa putkeen.
After losing the first three games to the Yankees and trailing in the ninth inning of the fourth game, the Red Sox became the first team in major league history to come back from a three-game postseason deficit, defeating the Yankees in seven games. The Red Sox then swept the St. Louis Cardinals in the World Series, capturing their first championship since 1918.
Onko KPL tänä vuonna Suomen Red Sox? Se nähdään viikon päästä.