Supervuoro Verkkolehti »

KPL 2021

Kun jotain fanittaa kovasti niin on myös kovat odotukset, tunteet kuuluvat urheiluun. Pessimistiä ei minusta saa nimittäin olen vuosikausia mennyt katsomoon paikan päälle kelillä kuin kelillä sillä asenteella että tänään voitetaan ja vienyt tukieuroni seuran kassaan.

Ja kesken en ole lähtenyt vaikka on kuinka vituttanut sillä sen olen oppinut että aina voi käydä kuten tänäänkin.

Jos ei sitä hyväksy että loistavan alkukauden jälkeen viime pelien kaltaiset esitykset voisivat kannattajaa turhauttaa niin ei siitä kannata väitellä, minä en henkilökohtaista piikittelyä jaksa ja voidaan sopia etten tiedä mistään mitään jos siitä tulee hyvä mieli.

Tällä pessimistillä on muuten viinikaapissa valmiina shampanjapullo mikä korkataan vain ja ainoastaan KPL:n mestaruuden kunniaksi, se on ollut aika kauan siellä ja tulee olemaan tasan niin kauan kunnes se voidaan tarkoituksenmukaisesta syystä avata.
Joo,saa olla turhautunut.En tarkoittanut pahalla.Urheiluun vaan kuuluu ylä ja alamäet.Eihän tuo sisäpeli ole loistavaa ollut, mutta aivan sama jos voittaa vaikka yhden vuoron juoksuilla.Se on niin pienestä kiinni lopputulos.Eikäbse ole säkää kun niin monesti käännetään pelit voitoksi.Tyyli on vapaa.Itse en siedä sitä että pelistä lähdetään pois kesken luovuttaneena.Niinkuin tänään.Pesis on peli jossa yhdellä lyönnillä saa neljä pinnaa tai sitten kun saa hurmoksen päälle niin ihmenousuja tulee.Itselläni on ollut kuubalainen sikari jo kymmenen vuotta odottamassa mestaruutta.Onneksi olen nähnyt kaikki viisi mestaruutta.On sponsoroitu, pelattu itse.Kumpa vain ihmiset ymmärtäisivät kuinka upeaa työtä Kopla tekee.Se on kaikkea muutakin kuin mestaruudet.

Jos nyt ihan pelkkää kotiuttamista ajatellaan, niin Meriläisen korvaaminen Kohosella on järjetöntä.
Mielestäni lyöjäjokeriksi palkatun pelaajan täytyy olla kokoonpanossa, jotta lyöntisuorituksia tulee ja sitä kautta onnistumisia. Jos Ossi saisi tähän runkosarjan loppuun vaikka pari hyvää peliä, antaisi se varmasti itseluottamusta pudotuspeleihin. Sanonpahan vain, että tuskin muissa kärkiseuroissa lyöjäjokeri tippuisi näin kokoonpanosta. En tiedä onko tämä taktiikka voittavaa pesäpalloa. Ei muillakaan koplan kotiuttajilla mitään ilotulitusta ole ollut.
V Luoma ja Hämäläinen ovat jääneet sisäpelissä täysin käyttämättömiksi, joten tuskin sieltäkään kovin kummoista tulitukea tulee tiukassa tilanteessa.

Kohonen 3, Hämäläinen 3, V Luoma 2, J Luoma 2, Nokkala 2

Olipa hyvä, ettei Ossi ollut kokoonpanossa.

Haimi sanoi suoraan Ossista lehdistötilaisuudessa että mitään vaivaa ei ole, kun lehdistö asiasta kysyi. Muuten ei asiaa avannut.

Antoi kyllä suomarijoukkue aikamoisen selkäsaunan Lahdelle tänään. Kyllä se ykköspesis on oikea paikka sille jengille ennen kuin ovat valmiita superiin, ei ketään palvele tuollaiset 26-3 tulokset "kovissa peleissä".

Tänään imatralla varmasti paljon koplan kannattajia. Jättämällä jussit nollaan pisteeseen ipv:n pleijaripaikka ilmeisesti varmistuisi. Tsemppiä kopla 💪

LBC

Propsit kohtuullisen hyvin toimivasta monifanikamerasta kuitenkin. Kolmostilanteessa tosin se lähempi kamera ei ole hyvä ja se taidettiinkin vaihtaa jo laajempaan, jossa näkyy myös lähtijä. Eksyyhän se pallo joskus, mutta niin se tekee välillä päälähetyksessäkin.

Pitäisiköhän vaihtaa keskipalkkiin nuo juoksuja lyövät.

Juu, muuten lähetys toimii ihan mallikkaasti.

Hacklinille tulee kyllä harmillisen usein kopinnostopaloja.

Propsit kohtuullisen hyvin toimivasta monifanikamerasta kuitenkin. Kolmostilanteessa tosin se lähempi kamera ei ole hyvä ja se taidettiinkin vaihtaa jo laajempaan, jossa näkyy myös lähtijä. Eksyyhän se pallo joskus, mutta niin se tekee välillä päälähetyksessäkin.

Pitäisiköhän vaihtaa keskipalkkiin nuo juoksuja lyövät.
No ukkoja kun on enemmän kentällä niin kamera heijaa ja zoomit vaeltaa. Hyväksi en vielä kehuisi. Varsinkin kun kolmosella on mies niin sitä ei näy kuvissa. Olisi ihan kiva nähdä lähteekö sieltä mies tulemaan. Muutenkin ihan turhaa zoomailua koko ajan. Todella ärsyttävää seurattavaa. Mieluummin se staattinen yksi kamera kuin tällainen heijaava kuvaus. Toivottavasti saavat palautetta jo tokalle jaksolle että rauhottuisi tuo kuvaus.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.