Supervuoro Verkkolehti »

KPL 2020

Näillä taas mennään, Kossu lähtee junnupainotteisella miehistöllä niin olis ollut hyvä paikka lepuuttaa Tommia.

118034379_3692832894081274_3517185365567051220_o.jpg

On todella kuvottavaa luettavaa täällä Kohosen jatkuva dissaaminen! Kertoo enemmän arvostelijoiden tietämättömyydestä lajista.Ei sitä Koplan peliä tarvitse seurata kun on niin surkeaa toimintaa.Itse en ainakaan viitsisi mennä katsomaan jotain jossa ei näe mitään positiivista! Pysykää poissa niin ei tule paha mieli.

Taitaa sinulle lähinnä tulla paha mieli. En ole mitään kuvottavaa täällä Kohosesta nähnyt. Itse tykkään että pelaa tämän kauden Koplassa, mutta ei kaikkien tarvitse.

Viime hetken muutos, Sasu Toikka tulee Dahlströmin tilalle.

Mitähän nyt :unsure:
Nokkala myös laitettu Laakson tilalle kakkoseksi.

Kokoonpanossa muutoksia!
Sasu Toikka korvaa tänään Jere Dahlströmin mörssäriosastolla ja pieniä viilauksia myös yhdeksikössä.

1. Tommi Mäentausta
2. Iiro Nokkala
3. Juho Hacklin
4. Matti Latvala
5. Toni Kohonen
6. Janne Kivipelto
7. Valtteri Luoma
8. Toni Laakso
9. Saku Kapanen
10. Sasu Toikka
11. Roope Koskelainen
12. Santeri Löppönen

Kossun ilmoittama kokoonpano antaa mahdollisuuden lepuutta Dahlströmiä ja toisaalta Toikalle mahdollisuus pitää yllä lyöntituntumaa?

Kossun ilmoittama kokoonpano antaa mahdollisuuden lepuutta Dahlströmiä ja toisaalta Toikalle mahdollisuus pitää yllä lyöntituntumaa?

Toivottavasti noin että suunniteltu juttu eikä Dallalle ole tullut treeneissä mitään, mutta harvemmin puhtaita lyöjiä lepuutetaan ja ottelua on kovasti mainostettu lyöjäkuningasehdokkaiden taistona niin pahaa pelkään.

Mutta siitä pidän että Nokkala on laitettu kärkeen.

Minkä ihmeen takia Dallaa pitäisi lepuuttaa? Eiköhän sieltä kärjestä löydy eräs kaveri kelle voisi antaa huilia.

Syitähän voi olla vaikka mikä, orastava vatsatauti tms. Kärkietenijän lepuutus ei hoidu nykykuntoisella Toikalla. Itse olisin odottanut räpylään uusia ukkoja mutta ilmeisesti ei niin.

LBC

Missä se Dallan lepuutus näkyy? Pesislivessä edelleen mukana, ei Toikkaa

LBC

hmm tunti sitten. Eli ei välity kovin nopeasti sitten tuonne, missä julkaistaan kokoonpano...

Kapasen peluuttaminen oli pari peliä hauska vitsi. Nyt Lahdesta vapautui joukkueellinen pelaaja mitä voisi hyödyntää tämän päivän pelissä ennakolta hyvin heikkoa vastustajaa vastaan. Totuus on kuitenkin se että Mäentausta jatkaa kärkenä ja Kapanen ulkopelissä. Mikä mahtaa olla fanipoikien selitys tälle?

Kapasen peluuttaminen oli pari peliä hauska vitsi. Nyt Lahdesta vapautui joukkueellinen pelaaja mitä voisi hyödyntää tämän päivän pelissä ennakolta hyvin heikkoa vastustajaa vastaan. Totuus on kuitenkin se että Mäentausta jatkaa kärkenä ja Kapanen ulkopelissä. Mikä mahtaa olla fanipoikien selitys tälle?

En mä tiedä tarviiko fanien selitellä mitään, pelinjohto valitsee kokoonpanon?

Minulle kokoonpano sinänsä ihan sama kunhan tulee voitto, mutta Tommille toivoisin lepoa. Oma hypoteesini on se että mies itse haluaa palavasti voittaa kerrankin etenijäkuninkuuden ja toivoo päästä kentälle, tuskin Lammila siihen pakottaa.

Kapasen peluuttaminen oli pari peliä hauska vitsi. Nyt Lahdesta vapautui joukkueellinen pelaaja mitä voisi hyödyntää tämän päivän pelissä ennakolta hyvin heikkoa vastustajaa vastaan. Totuus on kuitenkin se että Mäentausta jatkaa kärkenä ja Kapanen ulkopelissä.
Jos on katsonut pelejä, niin näkee , että Kapanen mahtuisi otteillaan helposti suurimpaan osaan Superin joukkueista.

LBC

Itse olisin odottanut räpylään uusia ukkoja mutta ilmeisesti ei niin.
Nyt Lahdesta vapautui joukkueellinen pelaaja mitä voisi hyödyntää tämän päivän pelissä ennakolta hyvin heikkoa vastustajaa vastaan.
Niinpä
Nyt näyttää just sltä, että Paananen linjassa ja vaikka Koskelainen kärjessä ja Vuorela koppariksi...
mutta ei. Tuhkasen Antti tosin kopparina jopa mieluummin, mutta oliko sillä farmi vai ei? Mikko siellä on listoilla, mutta pelannut Koplan kakkosessa.
Oma hypoteesini on se että mies[mäksä] itse haluaa palavasti voittaa kerrankin etenijäkuninkuuden ja toivoo päästä kentälle
No toi just juoksun, mutta en jaksa uskoa mahdollisuuksiin. Siellä on kaksi numero kakkosta edellä, ja jos pysyvät ehjinä/ringissä, niin vaikea on ohittaa. Kanala ja Rytkönen ovat jumalattoman juoksuvoimaisina kakkosina aina vähän suojassa, jos kärki vaan pääsee kentälle. Kakkospaikalta on aika monta etenijäkuninkuutta voitettu. Kanala kiertää kentän vielä monta kertaa tällä viikolla.

LBC

Se kolmosluukku... no en sano mitään. Lyönti oli varmaan loistava. Ei muuta kuin takaa-ajoon.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.