Korjattu jo, yhteen lippukategoriaan tuli vahingossa väärä hinta. Liput 30/15€. Ennakkokysynnän perusteella voisi olettaa että menee hyvin, jos aiot peliin tulla niin suosittelen hommaamaan ennakkoon
Korjattu jo, yhteen lippukategoriaan tuli vahingossa väärä hinta. Liput 30/15€. Ennakkokysynnän perusteella voisi olettaa että menee hyvin, jos aiot peliin tulla niin suosittelen hommaamaan ennakkoon
Onpas muuten uskomattoman vaikeaksi tehty sarjan ja liiton puolesta löytää finaalien otteluohjelma.
Olen nyt yrittänyt käydä seuraavat sivustot läpi:
superpesis.fi
pesislive.fi
pesistulokset.fi
Uskoisin, että Koplan sivuilta se olisi löytynyt, mutta sivusto on kaatunut ja ilmoittaa 504 Gateway timeoutia.
Minua kiinnostaisi mahdollisen kolmannen finaaliottelun pelipäivä ja alkamisaika.
Kas, avasin vain tuon 2020 sarjajärjestelmän, mutta siinähän ne pudotuspelit olikin alapuolella Ihan täysin en tosin vuonna 2020 osta ajatusta että otteluohjelma on PDF-tiedostossa linkin takana 🙂
La 19.9. Loppuottelu 1/Pronssiottelu 1 Alustava
Su 20.9. Loppuottelu 2/Pronssiottelu 2 Alustava
La 26.9. Loppuottelu 3/Pronssiottelu 3 Alustava
Alkamisaika ei vielä tiedossa mutta eiköhän se 14.00 - 15.00 haarukkaan mene.
Suosittelen laittamaan palautetta varsinkin Superpesikselle. Olen kyllä joskus itsekin laittanut, mutta sama meno tuntuu jatkuvan syksystä toiseen. Ratkaisuotteluiden ohjelman pitäisi kauden tärkeimmillä hetkillä olla parhaalla paikalla ja pysyvästi esillä. Ilman, että pitää etsiä jotain heinäkuussa julkaistuja pdf-tiedostoja. Silti tämä on aina vaan uudelleen tätä.Onpas muuten uskomattoman vaikeaksi tehty sarjan ja liiton puolesta löytää finaalien otteluohjelma.
superpesis.fi
pesislive.fi
pesistulokset.fi
Uskoisin, että Koplan sivuilta se olisi löytynyt, mutta sivusto on kaatunut ja ilmoittaa 504 Gateway timeoutia.
Minua kiinnostaisi mahdollisen kolmannen finaaliottelun pelipäivä ja alkamisaika.
Suosittelen laittamaan palautetta varsinkin Superpesikselle. Olen kyllä joskus itsekin laittanut, mutta sama meno tuntuu jatkuvan syksystä toiseen. Ratkaisuotteluiden ohjelman pitäisi kauden tärkeimmillä hetkillä olla parhaalla paikalla ja pysyvästi esillä. Ilman, että pitää etsiä jotain heinäkuussa julkaistuja pdf-tiedostoja. Silti tämä on aina vaan uudelleen tätä.
Tiedot kyllä löytyvät helposti kun vaan viitsii hakea.
La 19.9. Loppuottelu 1/Pronssiottelu 1 Alustava
Su 20.9. Loppuottelu 2/Pronssiottelu 2 Alustava
La 26.9. Loppuottelu 3/Pronssiottelu 3 Alustava
Alkamisaika ei vielä tiedossa mutta eiköhän se 14.00 - 15.00 haarukkaan mene.
Onpas muuten uskomattoman vaikeaksi tehty sarjan ja liiton puolesta löytää finaalien otteluohjelma.
superpesis.fi
pesislive.fi
pesistulokset.fi
Monessa muussakin asiassa voisi liitto(kin) laittaa nuo sivunsa kuntoon.
Tokihan (nyt en tarkoita Kopla) mutta jos saisi myös seurat sivujaan edes lähelle 2000 lukua.
Vähän menee ohi aiheen, mutta superjymy.fi on hyvä esimerkki sivustosta joka on tietyllä tavalla ulkoisesti ajan hermolla, mutta etusivu (etenkin tietokoneversiolla) on oksennettu täyteen informaatiota joka aiheuttaa sen että tuollaisessa sekamelskassa ei silmä havainnoi juuri mitään infoa enää.Tokihan (nyt en tarkoita Kopla) mutta jos saisi myös seurat sivujaan edes lähelle 2000 lukua.
Asia on tiedostettu jo aiemmin, tämä poikkeuksellinen vuosi vaan veti kaikki projektit jäihin...Minusta Koplankin sivuissa olisi kyllä hiomisen varaa, mutta ajavat toki asiansa ja ymmärrettävästi nuo ovat sarjaa "tehdään kun on aikaa ja rahaa"
Vähän menee ohi aiheen, mutta superjymy.fi on hyvä esimerkki sivustosta joka on tietyllä tavalla ulkoisesti ajan hermolla, mutta etusivu (etenkin tietokoneversiolla) on oksennettu täyteen informaatiota joka aiheuttaa sen että tuollaisessa sekamelskassa ei silmä havainnoi juuri mitään infoa enää.
Koplan sivuille äkkiseltään lisäisin vain pääuutisen viereen oikealle esimerkiks viiden tuoreimman uutisen listan joka helpottaisi lähinnä huomaamaan uusimmat julkaisut. Noin yleisesti sivusto on tälläisenään ihan hyvällä mallilla
Tuntuu, että jossain vaiheessa urheiluseuroissakin vallitsi trendinä että kotisivuilla ei enää niin paljoa jaeta informaatiota kun panostaminen siirtyi Instagram / Twitter/ Facebook tiedottamiseen, mutta kyllä minä ainakin vielä arvostan että nykypäivänä ennakot, raportit, joukkue/sopimustiedot ja uutiset ovat helposti saatavilla nettisivuilta.