Ja jätä sinäkin ne näläräiset väliin jooko.
Minulla ei ole mitään hävettävää. Tosiasia kuitenkin on, että tuomarit ja ulkopelaajat eivät nähneet, mihin lyönti osui. Itse olen kelannut tilannetta Ruutu +: lähetyksestä moneen kertaan, enkä pysty sanomaan, mihin lyönti osui. Täällä on jälkikäteen hyvä jeesustella. Mansenhan piti olla Koplalle pelkkä suupala, mutta eipä ollutkaan. 😂Kaikki paikalla ollet, mukaan lukien lyöjä Niemi, näkivät että lyönti oli about 2 metriä laiton. Sä puolestaan vaivaudut kommentoimaan asiaa edes näkemättä sitä. Häpeä.
Se että et näe, ei ole minun eikä tietysti kenenkään muunkaan vika. Se että Niemi lehdistössä toteaa lyönnin olleen raakasti laiton ja se että päätuomarikin toteaa sen pelin jälkeen, ei jätä tulkinnoille varaa. Sääntöihin vähänkään tutustunut tietää miten päätuomarin olisi pitänyt toimia. Et kuulu siihen joukkoon joten olkoon.Minulla ei ole mitään hävettävää. Tosiasia kuitenkin on, että tuomarit ja ulkopelaajat eivät nähneet, mihin lyönti osui. Itse olen kelannut tilannetta Ruutu +: lähetyksestä moneen kertaan, enkä pysty sanomaan, mihin lyönti osui. Täällä on jälkikäteen hyvä jeesustella. Mansenhan piti olla Koplalle pelkkä suupala, mutta eipä ollutkaan. 😂
Pointti on se, että kukaan asiaan vaikuttava henkilö ei lyöntihetkellä nähnyt osumaa. Tuomarivirheitä - ja pelaajien virheitä - tulee jotakuinkin kaikissa peleissä. Niitä on aivan turha itkeä jälkikäteen.Se että et näe, ei ole minun eikä tietysti kenenkään muunkaan vika. Se että Niemi lehdistössä toteaa lyönnin olleen raakasti laiton ja se että päätuomarikin toteaa sen pelin jälkeen, ei jätä tulkinnoille varaa. Sääntöihin vähänkään tutustunut tietää miten päätuomarin olisi pitänyt toimia. Et kuulu siihen joukkoon joten olkoon.
Sinun on mahdotonta pystyä sanomaan osumakohtaa Ruudun lähetyksen perusteella.Minulla ei ole mitään hävettävää. Tosiasia kuitenkin on, että tuomarit ja ulkopelaajat eivät nähneet, mihin lyönti osui. Itse olen kelannut tilannetta Ruutu +: lähetyksestä moneen kertaan, enkä pysty sanomaan, mihin lyönti osui. Täällä on jälkikäteen hyvä jeesustella. Mansenhan piti olla Koplalle pelkkä suupala, mutta eipä ollutkaan. 😂
Eipä muuta kuin tuomaroimaan, kun on noin tarkka näkö.Sinun on mahdotonta pystyä sanomaan osumakohtaa Ruudun lähetyksen perusteella.
Olisikohan sellainen kummallinen syy tuohon maagiseen mysteeriin, että se osumakohta on niin paljon laittoman puolella, että se maahantulokohta ei edes mahdu fanikameran kuvaan!?
100% varmuudella näin on. Noin 30 cm tarkkuudella osaan sanoa missä kohtaa pallo osui maahan. Olin toki täydellisessä suunnassa tuon lyönnin suhteen.
Aivan ylivoimaisesti järkyttävin tuomarivirhe mitä olen missään sarjassa nähnyt moneen vuoteen. Noin raaka laiton Suomen parhaiden tuomareiden täytyy vaan nähdä kerta kerrasta.
Lopeta jo, nimittäin ne näkäräiset. Ei ne auta, edes siihen pahaan oloon. Käyt vaan nukkumaan. Hyvää yötäPointti on se, että kukaan asiaan vaikuttava henkilö ei lyöntihetkellä nähnyt osumaa. Tuomarivirheitä - ja pelaajien virheitä - tulee jotakuinkin kaikissa peleissä. Niitä on aivan turha itkeä jälkikäteen.
Taidan ottaa vielä yhden näkäräisen ennen nukkumaanmenoa.🍸
Sanotaanko, että pilliin on tullut puhallettua aika paljon keskimääräistä kirjoittelijaa enemmän.Eipä muuta kuin tuomaroimaan, kun on noin tarkka näkö.
Se että et näe, ei ole minun eikä tietysti kenenkään muunkaan vika. Se että Niemi lehdistössä toteaa lyönnin olleen raakasti laiton ja se että päätuomarikin toteaa sen pelin jälkeen, ei jätä tulkinnoille varaa. Sääntöihin vähänkään tutustunut tietää miten päätuomarin olisi pitänyt toimia. Et kuulu siihen joukkoon joten olkoon.
Tämä on muuten hyvä kysymys.No kuinka sun säännöillä päätuomarin olisi pitänyt toimia? Sulta itseltäsi on tainnut jäädä se vähäkin tutustuminen.
Tutustu vielä uudestaan. Itse olen, monesti. Yritä edes... muutakin kuin trollata.. pinnistä, kyllä se löytyy. Tuomariilahan on mahdollisuus tarkastella tilannetta, kutsua tuomarit kokoon, palauttaa pelitillanee. Näille(kään) ei olisi ollut tarvetta, koska päätuomari myönsi pelin jälkeen nähneensä lyönnin olleen laiton. Miksi ei toiminut? Mahdoton sanoa.No kuinka sun säännöillä päätuomarin olisi pitänyt toimia? Sulta itseltäsi on tainnut jäädä se vähäkin tutustuminen.
Tutustu vielä uudestaan. Itse olen, monesti. Yritä edes... muutakin kuin trollata.. pinnistä, kyllä se löytyy. Tuomariilahan on mahdollisuus tarkastella tilannetta, kutsua tuomarit kokoon, palauttaa pelitillanee. Näille(kään) ei olisi ollut tarvetta, koska päätuomari myönsi pelin jälkeen nähneensä lyönnin olleen laiton. Miksi ei toiminut? Mahdoton sanoa.
Jos pelituomari on nähnyt lyönnin olleen laiton, ja kukaan muu ei ole kertonut lyönnin olleen sisällä, mutta PT ei ole tuominnut siitä huolimatta lyöntiä laittomaksi, niin kyseisen pelituomarin ei pidä enää olla kertakaan Superpesiksessä tuomarina.Katsoin lehdistötilaisuuden ja luin Kouvolan Sanomien jutun kummassakaan ei ollut sanoja päätuomarin suusta. Eli onko päätuomari oikeasti myöntänyt nähneensä lyönnin olleen laiton? Jos on kertonut nähneensä niin todella erikoinen tilanne, että ei tuominnut laitonta koska on vaikea uskoa, että syöttö- tai kakkostuomari olisi sanonut nähneensä lyönnin olleen sisällä.
Jos pelituomari on nähnyt lyönnin olleen laiton, ja kukaan muu ei ole kertonut lyönnin olleen sisällä, mutta PT ei ole tuominnut siitä huolimatta lyöntiä laittomaksi, niin kyseisen pelituomarin ei pidä enää olla kertakaan Superpesiksessä tuomarina.
En toki usko tuohon millään tasolla.
Ehkä se kaikkein tärkein asia tuomaritoiminnassa. Tuomitse sen mukaan mitä näet, ja jos et näe jotain, niin toimi sen mukaan. Älä täten ainakaan keksi omasta päästäsi sellaista mitä ei ole tapahtunut.
Koplalle ei ole enää mikään joukkue suupala. Peli on pelattu moneksi vuodeksi eteenpäin. Harmi, olisi kyllä jo yhden mestaruuden sinnekin suonut.Minulla ei ole mitään hävettävää. Tosiasia kuitenkin on, että tuomarit ja ulkopelaajat eivät nähneet, mihin lyönti osui. Itse olen kelannut tilannetta Ruutu +: lähetyksestä moneen kertaan, enkä pysty sanomaan, mihin lyönti osui. Täällä on jälkikäteen hyvä jeesustella. Mansenhan piti olla Koplalle pelkkä suupala, mutta eipä ollutkaan. 😂
Soisi joo. Paitsi aina silloin kun joukkue häviää ja keskustelufoorumi täyttyy "virheellisten tuomariratkaisujen" arveluista. Niinpä tietysti, oman suosikin tappion syynä ei ole se oma suosikkijoukkue eikä vastustaja vaan väärin toimineet tuomarit.Koplalle ei ole enää mikään joukkue suupala. Peli on pelattu moneksi vuodeksi eteenpäin. Harmi, olisi kyllä jo yhden mestaruuden sinnekin suonut.
Soisi joo. Paitsi aina silloin kun joukkue häviää ja keskustelufoorumi täyttyy "virheellisten tuomariratkaisujen" arveluista. Niinpä tietysti, oman suosikin tappion syynä ei ole se oma suosikkijoukkue eikä vastustaja vaan väärin toimineet tuomarit.