Supervuoro Verkkolehti »

KPL 2020

Joensuun dominoinnin aika alkaa lähestyä loppuaan. Haasteita on myös Koplalla läivuosina, koska pitkäjänteinen joukkueen rakenteen uudistaminen on laiminlyöty. Toivottavasti saadaan lisää tasaisuutta sarjan kärkipäähän ja uusia joukkueita tappelemaan kärkisijoituksista.

Olet kyllä valitettavasti väärässä, olemme jatkossakin kärkiporukoita. Junioritoiminta valtakunnan eliittiä A pojat taistelee kultamitallista. Monissä ikäluokissa on useampi joukkue ja menestystä myös nuoremmissa ikäluokissa. Superiin on pystytty nostamaan Kettusta,Piiroista,Tirkkosta etc etc. En näe mitää syytä miksi emme menestyisi siis myös jatkossakin. Mitä tulee vielä Tapaus Elias Pitkäseen niin onha se valtava imagollinen tappio kouvolalle jos siirtyy jomaan. Kertoo se toki myös siitä että Joensuussa tehdään jotain paremmin kuin kouvolassa.

Joensuun dominoinnin aika alkaa lähestyä loppuaan. Haasteita on myös Koplalla läivuosina, koska pitkäjänteinen joukkueen rakenteen uudistaminen on laiminlyöty. Toivottavasti saadaan lisää tasaisuutta sarjan kärkipäähän ja uusia joukkueita tappelemaan kärkisijoituksista.
Kyllähän sarja on tasoittunut jo nyt ja toivottavasti tasoittuu jatkossa lisää, mutta edelleen sarjassa on liikaa joukkueita, 12 olisi sopiva. Ja kyllä me joensuussa tulemme jatkossakin olemaan varmasti yksi kärkiporukoista, se että dominoimmeko, sen vuodet näyttää

Olet kyllä valitettavasti väärässä, olemme jatkossakin kärkiporukoita. Junioritoiminta valtakunnan eliittiä A pojat taistelee kultamitallista. Monissä ikäluokissa on useampi joukkue ja menestystä myös nuoremmissa ikäluokissa. Superiin on pystytty nostamaan Kettusta,Piiroista,Tirkkosta etc etc. En näe mitää syytä miksi emme menestyisi siis myös jatkossakin.
Enhän minä niin sanonut, että ette menestyisi vaan totesin, että dominoinnin aika on pian ohi. Ennustan, että erot kaventuvat. Voin olla hyvin väärässäkin tai sitten oikeassa. Ennustuksissa on se hyvä puoli, että niihin saadaan vastauksia vasta muutaman vuoden periodilla ja useimmat ehtivät unohtaa, että minä olen näin sanonut. :ROFLMAO:

Enhän minä niin sanonut, että ette menestyisi vaan totesin, että dominoinnin aika on pian ohi. Ennustan, että erot kaventuvat. Voin olla hyvin väärässäkin tai sitten oikeassa. Ennustuksissa on se hyvä puoli, että niihin saadaan vastauksia vasta muutaman vuoden periodilla ja useimmat ehtivät unohtaa, että minä olen näin sanonut. :ROFLMAO:

Joo no en minä väitä nykyistäkää tilannetta täysin dominoinniksi :) puhuisin dominoinnista sitten kun olemme samassa mitä sotkamo teki vuosiaan. Käyttäisin sanaa menestysminen paremmin kuin dominointi.

Koomikoita riittää 😂 Punainen lanka on vain sinulta hukassa.Joensuu on jo niin paniikissa hajoavan ryhmän kanssa että yrittää jo muiden seurojen lapsia haaviinsa, säälittävää! Strategia on kunnossa,kiitos huolenpidostasi.Sinulle tiedoksi että Arttu Ruuska on eri ihminen kuin Sami Partanen.Hyvää syksyä☺
Kiitos. Tämä selvensi jo paljon. Eli Arttu Ruuska on se punainen lanka millä joukkuetta nuorennetaan ensi kaudeksi. Hyvä pelaajahan Ruuska on, ei siinä mitään.

Pikku kurioseetina. Nykyisessä poikien superpesisessä pelaa B-ikäisiä, niinkuin tytöissäkin. Tosin ikärajaa nostettiin vuodella tai kahdella.

Ei noihin Hakin Joma-provoihin kannata mennä hyvät ihmiset :)

Sitä en epäile etteikö Joma menestyisi mutta kyllä sekin on mielestäni imagotappio jos Putte lähtee, vaikkakin vähän eri tavalla.

On ollut niin vahvasti Joman kasvot tässä mestaruusvuosina että muut pelaajat ovat jääneet jopa vähän statisteiksi suuren persoonan rinnalla (vieraskatsojan silmin), vaikka kentällä tulee kaikille hyviä suorituksia. Toivottavasti nousee muita karismaattisia kasvoja estradille kun se tyhjiö syntyy.

Sanon vieraskatsojan silmin sillä paikan päällä varmasti välittyy eri kuva kuin TV-kameroista ja sosiaalisesta mediasta, paikallisyleisö voi hyvin olla eri mieltä kanssani.

Yhtä lailla tulee harmittamaan kun Koplan suuri persoona ja velmuilija Juho Hacklin lopettaa uransa joskus. Itse nautin pelin lisäksi yhtä paljon kaikkien lajihahmojen seuraamisesta, väriä kaivataan kentille aina.

Dominointi ohi?
2018 mestari
2019 mestari
26.8.2020 johtaa sarjaa
Kaikissa tapauksissa, joka päivä on päivää lähempänä se kun joku muu voittaa mestaruuden.

Joo, tulevien vuosien joukkuetta on rakenneltu jo pitkään.Itä-Länsi tason etumies tulee muun muassa.Kaikki kerrotaan sitten aikanaan.
Tämä Itä-Länsi tason etumies herätti arvailemaan että mahtoiko olla silloin myös ykköspalkittu? Ihan uteliaisuuttani kyselen kun mielessäni nimeä tässä pyörittelen.

LBC

Itä-Länsi, etumies, palkittu => Juha Korhonen

Joensuussa ei hakki olla paniikissa,omia junnuja nostetaan sieltä joka vuosi ja markkinoilta saa täsmävahvistukset aina milloin tarvetta on, ei pakka käsiin ole hajoamassa, elä pelkää👍
Mutta erikoista että olette muiden seurojen tosi nuorten lapsien perässä.Jos omia junnuja kerta riittää niin miksi olla muiden seurojen nuorten perässä?

Mutta erikoista että olette muiden seurojen tosi nuorten lapsien perässä.Jos omia junnuja kerta riittää niin miksi olla muiden seurojen nuorten perässä?
Mistäs sitä tietää, että Pitkäsen leiri olisi itse ollut yhteydessä vaikka jomaan ja kysellyt että täällä olisi yksi nuori lupaava pelaaja halukas tulemaan sinne. Kun eihän tuolla teidän vanhainkodissa osata nuoria ajaa sisään

Mistäs sitä tietää, että Pitkäsen leiri olisi itse ollut yhteydessä vaikka jomaan ja kysellyt että täällä olisi yksi nuori lupaava pelaaja halukas tulemaan sinne. Kun eihän tuolla teidän vanhainkodissa osata nuoria ajaa sisään
Varmasti näin on jos kerran sanot. KPL:n juniorivalmentaja ehdottomasti tekee noin.

Se nyt olikin vitsi, lähinnä nyt tässä että kilpaurheilusta kysymys, niin tottakai seurat kosiskelee muiden seurojen lupaavia junnuja omiin riveihin. Samaa tapahtuu ihan jääkiekossa ja jalkapallossa esim.
Mitään vääräähän tässä ei ole, vaikka joku sisäpiirinviheltäjä täällä vinkuukin. Jos kasvattiseurassa meno maistuu niin mihinkäs sieltä lähtemään.

Jos kyseinen pelaaja sattuisi vaihtamaan seuraa (mistä ei liene muuta faktaa kuin Johtavan Pesisanalyytikon huhu), niin sen sijaan että itkisin ison pahan JoMan perään, saattaisi olla ihan hyvä pieraista oman toimiston seinien sisälle.

Pelaajavalintoihin osallistuva @Hakki antoi vihjeitä Koplan tulevan kesän uudesta pelaajasta:

En voi sietää kyseistä herraa.Mutta tosiaan Satakunnasta tulee Vimpelissä pelannut herra.
Sinulle tiedoksi että Arttu Ruuska on eri ihminen kuin Sami Partanen.

Näihin kriteereihin mahtuu tämän hetken satakuntalaisista vain Arttu Ruuska ja Kari Kellokoski. Tosin asiassa voi olla kompa, koska Vimpelissä on käynyt pelaamassa vierasjoukkueiden mukana monta muutakin kriteerit täyttävää pelaajaa. Ai niin, ja kyseisen pelaajan pitäisi vielä olla Itä-Länsi -tasoinen etukenttäpelaaja. Aikuisten vai poikien I-L -tasoinen?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.