Onhan se hieno argumentti kääntää keskustelu Ouluun. Voittiko Kouvola vahvuuksillaan Sotkamon, ei liene sinullekkaan liian vaikea kysymys?
No eihän siinä mitään jos kolme avainpelaajaa oli pitkään pois koosteesta. Mites se runkosarja sijoitus jymyllä jos koosteesta pois Piiponniemi Rytkönen ja Roopeä. Hyvä jos säilyy 8 joukossa😊Eihän siinä mitään jos vahvuuksillaan vielä voittaisi ottelusarjan, kotikenttäetu ym.
Nyt loukkaantumiset selittävät Koplan häviön...?
Ei. Ne selittää runkosarja sijan 3.Nyt loukkaantumiset selittävät Koplan häviön...?
Höpön löpö, mitä saibaa! Tietääkseni Kopla oli runkosarjan kolmas eikä neljän viimeisen joukossa.Olihan KPL tälläkin kaudella runkosarjassa tasapistein neljän joukkueen Superpesiksen viimeisten joukossa, joten pronssiottelukin ihan hyvä.
Pelin rakentaminen runkosarjassa pomppuvaihtojen varaan on riskinä niin ilmiselviö, että ihmetyttää, miten joku voi tehdä niin. Syksyn kovissa peleissä ei voi toimia.
Onhan se hieno argumentti kääntää keskustelu Ouluun. Voittiko Kouvola vahvuuksillaan Sotkamon, ei liene sinullekkaan liian vaikea kysymys?
Observer ja pintakraapaasu,jos teidän jutuista ottaa ala-arvoiset herjat pois,niin ei jää mitään.Kyllähän jokainen pelaa omilla vahvuuksillaan.Esittäkää jotain asiapohjaa puheille.Koplaa ette valitettavasti saa huipulta koskaan pois.Ei ne huonoille huutele,hyvää syksyä ja opetelkaa ensi talvi pesiksen aakkoset.Eihän siinä mitään jos vahvuuksillaan vielä voittaisi ottelusarjan, kotikenttäetu ym.
Jos olet yhtään lukenut Koplan palstaa, niin kukaan ei ole täällä muuta väittänytkään, kuin että hävittiin paremmalle. Sinun, ja muutaman muun nimimerkin jatkuva vittuilu eri joukkueiden palstoilla oli syy, miksi perustin joskus vittuilua varten oman ketjun. Mutta eihän se mitään auttanut.Voihan sen noinkin myöntää, että tappio tuli paremmalle joukkueelle.
Aika moni joukkue jää ilman menestystä ja hakee siksi koko ajan lisää vahvuuksia. Sijat 2 - 4 eivät ole minulle ynnä muuta sijoja. En usko, että viisaus Koplan pelin vahventamiseksi löytyy juuri Oulusta.Jos käytössä olevilla vahvuuksilla ei mestaruuksia saavuta, vaan vuosi toisensa jälkeen ynnä muuta sijoja, niin kyllä minä miettisin jotain muutosta käytettyyn pelitapaan. J
Jos käytössä olevilla vahvuuksilla ei mestaruuksia saavuta, vaan vuosi toisensa jälkeen ynnä muuta sijoja, niin kyllä minä miettisin jotain muutosta käytettyyn pelitapaan.
Jos käytössä olevilla vahvuuksilla ei mestaruuksia saavuta, vaan vuosi toisensa jälkeen ynnä muuta sijoja, niin kyllä minä miettisin jotain muutosta käytettyyn pelitapaan.
Jos olet yhtään lukenut Koplan palstaa, niin kukaan ei ole täällä muuta väittänytkään, kuin että hävittiin paremmalle. Sinun, ja muutaman muun nimimerkin jatkuva vittuilu eri joukkueiden palstoilla oli syy, miksi perustin joskus vittuilua varten oman ketjun. Mutta eihän se mitään auttanut.