Näin täysin harrastelijan näkökulma mailagateen, pääsin lyömään syksyllä ihan uudella fg1:llä (sillä punaisella millä valtaosa lyö superiss) ja olihan ero omaan 10v vanhaan goldhammeriin aika rapea, pallo lenti selkeästi helpommin ja pidemmälle. Myös 20g pienempi paino jo tuntui yhdistettynä parempaan tasapainoon, ei ole semmoinen keulapainoinen perunanuija niinkuin vanhat kepit. Pakkohankinta ensikesäksi, koitetaan kalustolla paikata teknikkan olemattomuutta.
Auttaisko tuo? Yrität siis väittää et mun pitäs luopua mun ilmastointiteipillä vahvistetusta II-laatuleimalla olevasta keltaisesta katapultista ni lyönnit paranisi? Opiskelukaverini leikkasi -80-luvun lopussa Lappeenrannassa vesisuihkulla Karhulle huippusuksien runkoja ja trokasi mulle moisen.
En ole kyllä käynyt pariin vuoteen lyömässä. Räpylä kyl on tuoreempi, mut se onkin enempi kannatuksen vuoksi hankittu.
Olen löytänyt itsestäni uuden puolen - odotan malttamattomana, että Kopla julkaisisi loput joukkueesta - toki enempi odotan HP:n vastaavaa tekoa.